- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání společnosti AL-Consulting s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11135
Název zakázky: Vzdělávání společnosti AL-Consulting s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: AL-Consulting s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nad Nádrží 249, Nasavrky 538 25
- Jméno: Mgr. Lukáš Blažek
- Telefon: +420607562965
- E-mail: blazek8472@seznam.cz
IČ zadavatele: 28856368
DIČ zadavatele: CZ28856368
- Jméno: Mgr. Lukáš Blažek
- Telefon: +420607562965
- E-mail: blazek8472@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 5. 2017 00:00
Místo pro podání nabídek: Nasavrky 409, Nasavrky 538 25. Osobní podání nabídek nebude umožněno. Nabídky budou přijímaný v řádně uzavřené obálce pouze prostřednictvím pošty či zásilkové služby (s razítkem pošty nejpozději do 16. 5. 2017 24:00 hodin).
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů rozdělených na dílčí části, viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 470000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je květen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Nasavrky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
-Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Hodnotící kritérium Nabídková cena:
Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v jakém byly doručeny.
Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část samostatně.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku na jednu dílčí část, více dílčích částí nebo všechny dílčí části.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zadávací dokumentace.zip (4. 5. 2017 10:37)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - AL-Consulting s.r.o..pdf (29. 5. 2017 12:47)
- SKMBT_C22017060209120.pdf (2. 6. 2017 09:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1 i 2: ACTIVCONZULT, s.r.o., Sídlo – Tečovská 257, Zlín – Malenovice 76302, IČO – 28349342
Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2017
Datum ukončení: 30. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.