Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání společnosti MARY&POPP´S AGENCY, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11138

Název zakázky: Vzdělávání společnosti MARY&POPP´S AGENCY, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: MARY&POPP´S AGENCY, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Prodloužená 234, Pardubice – Polabiny 530 09

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zbyněk Severa
  • Telefon: +420775708777
  • E-mail: info@kouzelnachuva.cz

IČ zadavatele: 28822188

DIČ zadavatele: CZ28822188

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zbyněk Severa
  • Telefon: +420775708777
  • E-mail: info@kouzelnachuva.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 5. 2017 00:00

Místo pro podání nabídek:
MARY&POPP´S AGENCY, s.r.o., Prodloužená 234, Polabiny, Pardubice 530 09. Podání nabídek osobně nebude možné. Nabídky budou přijímaný v řádně uzavřené obálce pouze prostřednictvím pošty či zásilkové služby (s razítkem pošty nejpozději do 17. 5. 2017 24:00 hodin).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností.

Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorech zajištěných zadavatelem formou kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) nejsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály pro účastníky kurzů apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
  • Dodavatel vyplní specifikaci jednotlivých kurzů v příloze č.4. ve všech bodech: praktická část, závěrečná zkouška, jméno lektora pro kurz, cena za osobohodinu a celková cena za jednotlivý kurz
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
  • Kurzy mohou probíhat od pondělí do neděle v dopoledních i odpoledních hodinách
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
  • Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
  • Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12.
  • Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
  • Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 430000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je květen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Okres Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý účastník může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek emailem nebo poštou.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost. Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AL-Consulting s.r.o., Sídlo: Nad Nádrží 249, Nasavrky 538 25, IČO: 28856368

    Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017

Datum ukončení: 31. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 5. 2017
 
Aktualizováno: 7. 6. 2017