- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání společnosti Vršák s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11133
Název zakázky: Vzdělávání společnosti Vršák s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Vršák s.r.o.
Sídlo zadavatele: Velké Karlovice 911, 756 06
- Jméno: Lubor Gášek
- Telefon: +420603281052
- E-mail: recepce@podpralesem.cz
IČ zadavatele: 27820882
DIČ zadavatele: CZ27820882
- Jméno: Lubor Gášek
- Telefon: +420603281052
- E-mail: recepce@podpralesem.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 5. 2017 00:00
Místo pro podání nabídek: Vršák s.r.o., Velké Karlovice 911, 756 06. Podání nabídek osobně nebude možné. Nabídky budou přijímaný v řádně uzavřené obálce pouze prostřednictvím pošty či zásilkové služby (s razítkem pošty nejpozději do 16. 5. 2017 24:00 hodin).
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů, viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 368000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je květen 2017 až únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Velké Karlovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
Hodnotící kritérium Nabídková cena:
Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v jakém byly doručeny.
Zadavatel bude hodnotit každou dílčí část samostatně.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku na jednu dílčí část, více dílčích částí nebo všechny dílčí části.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze č. 6). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Vršák s.r.o..zip (4. 5. 2017 10:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru Vršák.pdf (26. 5. 2017 12:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část, 1, 2, 3: IQ park s.r.o., Sídlo: Smetanova 1019, Přelouč, 535 01, IČO: 05737125
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2017
Datum ukončení: 31. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.