Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v oblasti interdisciplinární spolupráce mezi aktéry péče o ohrožené děti v soudním regionu Nový Jičín II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11597

Název zakázky: Vzdělávání v oblasti interdisciplinární spolupráce mezi aktéry péče o ohrožené děti v soudním regionu Nový Jičín II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: posta@msk.cz

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Javorková
  • Telefon: +420595622664
  • E-mail: eva.javorkova@msk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje,odbor kancelář ředitele krajského úřadu,oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění specifických odborných vzdělávacích služeb, které podpoří zavedení Cochemského principu do praxe rodičovských sporů vedených v soudním regionu Nový Jičín.

Vzdělávání v rámci klíčové aktivity 1 projektu:

Cílová skupina: soudci, zaměstnanci KÚ MSK, vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí, zástupci rodinných poraden, zástupci mediátorů. Celkový počet školených osob - 21. Jedná se o systematické vzdělávání stejné skupiny osob. Vzdělávání bude probíhat ve dvou blocích (tematických oblastech) v celkovém rozsahu 88 hodin (1 hodina = 45 minut).

Témata vzdělávání:

1.  Legislativní rámec multidisciplinární spolupráce (celkem rozsah 16 hodin; jednodenní semináře)

2. Vzdělávání zaměřené na aplikaci principů Cochemského modelu v praxi (celkem rozsah 72 hodin)

Vzdělávání v rámci klíčové aktivity 2 projektu:

Cílová skupina: klíčová aktivita je určena všem pracovníkům orgánu sociálně-právní ochrany dětí zapojených do systému péče o ohrožené děti v soudním regionu Nový Jičín. Vzdělávání bude probíhat ve dvou tematických oblastech v celkovém rozsahu 88 hodin (1 hodina = 45 minut). Vzdělávání se bude účastnit celkem 25 pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí působících v soudním regionu Nový Jičín - zahrnuje města: Bílovec, Frenštát pod Radhoštěm, Kopřivnice, Nový Jičín, Odry a část Ostravy.

Témata vzdělávání:

3. Legislativní rámec interdisciplinární spolupráce (celkem rozsah 24 hodin/ 3 dny)

4. Dítě a rodiče v rozvodovém sporu, typy uspořádání forem porozvodové péče (rozsah 1x dvoudenní setkání - dohromady 16 hodin)

5. Vzdělávání zaměřené na komunikační dovednosti při řešení rodičovského sporu (3x dvoudenní setkání - dohromady 48 hodin)

Bližší specifikace vzdělávání je uvedena v příloze č. 1. obchodních podmínek viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 615000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
ode dne nabytí účinnosti smlouvy do 28. 2. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory na území Moravskoslezského kraje (Okresní soudu Nový Jičín, školící prostory Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, případně jiné, vyhovující prostory na území Moravskoslezského kraje), viz čl. V. Obchodní podmínky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti.

Kritérium hodnocení: nejnižší nabídková cena (váha 100%).

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny uvedená dodavatelem v návrhu smlouvy, a to cena bez DPH (v případě plátce DPH) a cena s DPH (v případě neplátce DPH) dle čl. IV. odst. 1 návrhu smlouvy (viz zadávací dokumentace).

Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. V případě rovnosti nabídkových cen na prvním místě v pořadí, bude nejvhodnější nabídka vybrána losem. Losování proběhne za účasti dodavatelů, v místě a čase, o kterém bude zadavatel informovat min. 3 pracovní dny předem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  1. Dodavatel předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii výpisu ze živnostenského rejstříku, nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, mohou prokázat oprávnění k podnikání i poddodavatelé.
  2. Dodavatel předloží prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence je-li v ní zapsán. Dodavatel, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání. Není-li z předloženého dokumentu zřejmé, že je osoba, podepisující návrh smlouvy či jiné dokumenty v nabídce, oprávněna jednat za smluvní stranu, předloží též další dokumenty, z nichž bude zřejmé, že je oprávněna jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.). Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii Předložené doklady nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  3. Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti. Vzor čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
  4. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo prostou kopií certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona). Dokumenty nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky.
  5. Ve své nabídce dodavatel dále předloží seznam dodavatelem realizovaných významných zakázek obdobného charakteru (odpovídající druhu, rozsahu a složitosti předmětu veřejné zakázky) plněných v posledních 3 letech s uvedením názvu, rozsahu, názvu objednatele včetně kontaktu pro ověření referencí, doby realizace a finančního objemu pro jednotlivé zakázky. V tomto seznamu bude uvedena minimálně 1 realizovaná (tj. dokončená) významná zakázka spočívající ve vzdělávání v sociální oblasti, přičemž celková hodnota této realizované zakázky byla min 200.000,- Kč bez DPH.
  6. Dodavatel ve své nabídce předloží seznam min. 2 lektorů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky.

Osoby lektorů poskytující vzdělávací služby musí splňovat následující podmínky:

  • vzdělání získané studiem v minimálně bakalářském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, právo, speciální pedagogiku, psychologii
  • praxe v lektorské činnosti v oblasti SPOD (Sociálně právní ochrany dětí) v délce minimálně tří let
  • schopnost lektora využívat při výuce metody videotréninku interakcí (tj. práce s videozáznamem). Stačí doložit pouze u jednoho lektora.

Dodavatel prokáže splnění výše uvedených požadavku předložením:

a)  vlastnoručně podepsaného profesního životopisu lektora, který bude mít tuto strukturu:

  • jméno a příjmení osoby,
  • dosažené vzdělání,
  • celková délka praxe v oboru,
  • přehled profesní praxe vztahující se k plnění předmětu této veřejné zakázky,
  • čestné prohlášení o plné svéprávnosti a trestní bezúhonnosti,
  • čestné prohlášení o pravdivosti uvedených údajů.

b)  prosté kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora (např. VŠ diplom)

c) schopnost lektora využívat při výuce metody videotréninku interakcí bude doložena čestným prohlášením lektora včetně uvedení názvu a rozsahu kurzu.

7. Dále dodavatel ve své nabídce uvede v jakém právním vztahu je lektor k dodavateli (pracovněprávní či jiný – např. poddodavatel apod.). Vzor uvedení vztahu lektora k účastníkovi (dodavatel, který podává nabídku) je součástí zadávací dokumentace.

8. Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím jiné osoby (poddodavatel). Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit od tohoto subjektu:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence (nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky),
  • doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
  • doklad prokazující splnění podmínek základní způsobilosti podle § 74 zákona (nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky),
  • písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky.

9. Dodavatel ve své nabídce specifikuje, zda má v úmyslu zadat zakázku poddodavateli a v jakém rozsahu. Za tímto účelem zadavatel poskytuje vzor seznamu, viz dokument Seznam poddodavatelů (vzor).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  1. Dodavatel písemný návrh smlouvy, respektující požadavky uvedené v obchodních podmínkách (viz zadávací dokumentace) podepsaný osobou oprávněnou podepisovat za dodavatele, a to stanoveným způsobem. Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu bude doloženo příslušným oprávněním (např. výpis z obchodního rejstříku, který nesmí být starší 90 kalendářní dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce. Od obchodních podmínek se nelze odchýlit. Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky dodavatele. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy.
  2. Nabídka musí být podána v písemné formě, a to listinně a musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud za dodavatele jedná osoba odlišná od osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce.
  3. Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.
  4. Každý dodavatel smí podat pouze jednu nabídku, dodavatel, který podá nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
  5. Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
  6. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  7. Součástí nabídky bude i kopie celé nabídky dodavatele v elektronické podobě, a to na CD-R. Celá nabídka dodavatele bude ve formátu *pdf nebo *jpg (např. naskenovaná). Návrh smlouvy bude přiložen zároveň ve formátu *doc nebo *rtf, v případě tabulek *xls. V případě nesrovnalostí mezi elektronickou verzí a listinným originálem bude rozhodující listinný originál.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně, a to v členění uvedeném v obchodních podmínkách v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2 obchodních podmínek – Cenová kalkulace. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky.

V ceně vzdělávání jsou zahrnuty veškeré další náklady související se vzděláváním (cestovné, stravné lektorů, pomůcky pro výuku, případně ubytování lektorů). Náklady na pronájmy prostor a ubytování cílové skupiny budou hrazeny objednatelem.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na profilu zadavatele.Vysvětlení, změny či doplnění zadávacích podmínek zadavatel uveřejní na svém profilu (https://nen.nipez.cz/profil/MSK) a současně v souladu s metodickými pokyny OPZ prostřednictvím portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Platební podmínky jsou podrobně popsány v obchodních podmínkách.

Bližší informace viz Výzva k podání nabídky.

Bude-li dodavatel považovat některé údaje uvedené v nabídce za obchodní tajemství, uvede tuto skutečnost do své nabídky, příslušnou část výrazně označí a stručně zdůvodní splnění zákonných podmínek pro označení údajů za obchodní tajemství.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/MSK

Zadavatel požaduje, aby dodavatel ve své nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou dodavateli výběrového řízení známi a uvedl, kterou část předmětné části veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Zadávací řízení se řídí:
Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“), ale o veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu s ustanovením § 31 zákona. Výběrové řízení se řídí pravidly pro zadávání veřejných zakázek MSK a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (číslo vydání 6), viz https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/797767.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 575500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.Praha 8, Vítkova 10/241, PSČ 18600 IČO: 26187639Ing. J. Voldánová

    Datum podpisu smlouvy: 16. 11. 2017

Datum ukončení: 16. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 9. 2017
 
Aktualizováno: 20. 11. 2017