- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v oblasti technické a v oblasti měkkých a manažerských dovedností
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11062
Název zakázky: Vzdělávání v oblasti technické a v oblasti měkkých a manažerských dovedností
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: KOVAR a.s.
Sídlo zadavatele: Leskovec č.p. 212, 756 11 Leskovec
- Jméno: Ing. Petr Cedidla, výkonný ředitel společnosti
- Telefon: +420571425508
- E-mail: petr.cedidla@kovar.eu
IČ zadavatele: 45197164
DIČ zadavatele: CZ45197164
- Jméno: PhDr. Pavel Miča
- Telefon: +420603870544
- E-mail: pavel.mica@kovar.eu
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Leskovec č.p. 212, 756 11 Leskovec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení vzdělávacích aktivit (vzdělávacích kurzů) pro zaměstnance zadavatele a (pouze u části 2 veřejné zakázky) též pro zaměstnance partnera zadavatele: Alena Dorňáková, se sídlem Hovězí 683, PSČ 756 01, IČ 70322961.
Veřejná zakázka je rozdělena na části takto:
- ČÁST 1 – Měkké a manažerské dovednosti
- ČÁST 2 – Technické vzdělávání
Dodavatelé mohou podávat nabídky na obě části veřejné zakázky nebo jen na jednu z částí veřejné zakázky. V případě podání nabídek na obě části veřejné zakázky podá dodavatel na každou část veřejné zakázky samostatnou nabídku.
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 659760,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Část 1 veřejné zakázky: 2. čtvrtletí 2017 až 1. čtvrtletí 2019. Část 2 veřejné zakázky: 2. čtvrtletí 2017 až 1. čtvrtletí 2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Část 1 veřejné zakázky: Uzavřené kurzy v sídle zadavatele, případně v jiném místě v okrese Vsetín nebo Zlín (podrobnosti ve specifikaci výše). Otevřené kurzy ve Zlínském, Olomouckém nebo Moravskoslezském kraji. Část 2 veřejné zakázky: V místě určeném dodavatelem v okruhu 30 km od sídla zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena 40 %
- Kvalitativní úroveň nabízených služeb 60 %
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (3. 4. 2017 15:14)
- INC Consulting rozhodnutí o vyloučení.PDF (16. 5. 2017 10:43)
- zakázka 11062 část 2 výsledek hodnocení.PDF (17. 5. 2017 12:27)
- zakázka 11062 část 2 oznámení o podpisu smlouvy.PDF (17. 5. 2017 12:27)
- zakázka 1062 část 1 oznámení o výsledku hodnocení nabídek.PDF (24. 5. 2017 13:04)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část1.PDF (14. 6. 2017 08:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín, Benátky 1779,755 01 Vsetín, IČ 13643878, Mgr. Josef Slovák, ředitel
Datum podpisu smlouvy: 17. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: HM PARTNERS s.r.o., Štefánikova 1163/12, 742 21 Kopřivnice, IČ 25869507, Ing. Zdeněk Michálek, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 12. 6. 2017
Datum ukončení: 12. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.