Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v oblasti technické a v oblasti měkkých a manažerských dovedností

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11062

Název zakázky: Vzdělávání v oblasti technické a v oblasti měkkých a manažerských dovedností

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: KOVAR a.s.

Sídlo zadavatele: Leskovec č.p. 212, 756 11 Leskovec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Cedidla, výkonný ředitel společnosti
  • Telefon: +420571425508
  • E-mail: petr.cedidla@kovar.eu

IČ zadavatele: 45197164

DIČ zadavatele: CZ45197164

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Pavel Miča
  • Telefon: +420603870544
  • E-mail: pavel.mica@kovar.eu

Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Leskovec č.p. 212, 756 11 Leskovec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je provedení vzdělávacích aktivit (vzdělávacích kurzů) pro zaměstnance zadavatele a (pouze u části 2 veřejné zakázky) též pro zaměstnance partnera zadavatele: Alena Dorňáková, se sídlem Hovězí 683, PSČ 756 01, IČ 70322961.

Veřejná zakázka je rozdělena na části takto:    

  • ČÁST 1 – Měkké a manažerské dovednosti 
  • ČÁST 2 – Technické vzdělávání

Dodavatelé mohou podávat nabídky na obě části veřejné zakázky nebo jen na jednu z částí veřejné zakázky. V případě podání nabídek na obě části veřejné zakázky podá dodavatel na každou část veřejné zakázky samostatnou nabídku.

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 659760,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Část 1 veřejné zakázky: 2. čtvrtletí 2017 až 1. čtvrtletí 2019. Část 2 veřejné zakázky: 2. čtvrtletí 2017 až 1. čtvrtletí 2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Část 1 veřejné zakázky: Uzavřené kurzy v sídle zadavatele, případně v jiném místě v okrese Vsetín nebo Zlín (podrobnosti ve specifikaci výše). Otevřené kurzy ve Zlínském, Olomouckém nebo Moravskoslezském kraji. Část 2 veřejné zakázky: V místě určeném dodavatelem v okruhu 30 km od sídla zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena 40 %
  • Kvalitativní úroveň nabízených služeb 60 %

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou z částí veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín, Benátky 1779,755 01 Vsetín, IČ 13643878, Mgr. Josef Slovák, ředitel

    Datum podpisu smlouvy: 17. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: HM PARTNERS s.r.o., Štefánikova 1163/12, 742 21 Kopřivnice, IČ 25869507, Ing. Zdeněk Michálek, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 12. 6. 2017

Datum ukončení: 12. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 4. 2017
 
Aktualizováno: 14. 6. 2017