- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání v oboru sváření
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11181
Název zakázky: Vzdělávání v oboru sváření
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Fritzmeier s.r.o.
Sídlo zadavatele: Tovární 592/3, 682 01 Vyškov-Předměstí
- Jméno: Ing. Luboš Vozdecký
- Telefon: +420517578711
- E-mail: l.vozdecky@fritzmeier.com
IČ zadavatele: 46975730
DIČ zadavatele: CZ46975730
- Jméno: Ing. Aleš Dobrovolný
- Telefon: +420517578775
- E-mail: a.dobrovolny@fritzmeier.com
Lhůta pro podání nabídek: 7. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Tovární 592/3, 682 01 Vyškov-Předměstí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka svářecích kurzů, více viz Výzva v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 729000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění: 01.07.2017 – 30.04.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je okres Vyškov (dojezdová vzdálenost max. 30 Km od sídla zadavatele)
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz Výzva v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva v příloze.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva v příloze.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva v příloze.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva v příloze.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Cenu není možno navyšovat z žádného důvodu, mimo důvodu zákonné změny výše DPH.
- Nabídka musí být předložena písemně a to 1x originál a 1x kopie.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.pdf (24. 5. 2017 16:22)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 6. 2017 13:17)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (12. 6. 2017 08:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sdružení Jiří Dráždil a Ing. Jakub Navrátil; vedoucí účastník sdružení: Jakub Navrátil, Bučovická 158, 684 01 Slavkov u Brna, IČ: 87234271
Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017
Datum ukončení: 9. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.