Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10885

Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod

Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Petr Houšť, MBA, ředitel organizace, Tel.: 602706376, e-mail: petr.houst@uhbrod.charita.cz

IČ zadavatele: 48489336

DIČ zadavatele: CZ48489336

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová, Agentura EPONA s.r.o.
  • Telefon: 773 929 529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena na adresu zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod, a to buď osobně od pondělí do pátku od 7:30 do 15:30 hod nebo prostřednictvím poštovních služeb, přičemž rozhoduje termín fyzického doručení, nikoli odeslání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 637603,31 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže či výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Výběrové řízení bylo zrušeno z důvodu nedostatků v zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 13. 2. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000963

Název projektu

Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod, v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“, registrační číslo: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000963.   

Vzdělávání obsahuje následující vzdělávací kurzy:

(1 vyučovací hodina =45 min)

1. Bazální stimulace – základní kurz

Bazální stimulace je pedagogicko – ošetřovatelský koncept podporující vnímání, komunikaci

a pohybové schopnosti člověka s cílem podpořit jeho zachovalé schopnosti a kvalitu života.

Předpokládaný rozsah:  2 dny (24 vyučovacích hodin) x 5 skupin
Celkový počet účastníků :            63 účastníků (59PSS, 4SP)

Místo realizace:             v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:  182.231,28 Kč bez DPH

 

Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách (PSS) a sociální pracovníky (SP).

Obsah kurzu:

  • Bazální stimulace – pojem, základní prvky – pohyb, komunikace a vnímání, změny vnímání, podněty, nervová soustava, doteky v životě člověka, práce s autobiografickou anamnézou, stimulace somatická, vestibulární, vibrační, iniciální dotek.
  • Somatická stimulace – zklidňující a povzbuzující koupel, neurofyziologická koupel, polohování a ohraničení klienta, praktický nácvik.
  • Vestibulární stimulace – techniky podporující vestibulární vnímání, podstata dýchání, kontaktní dýchání, masáže stimulující dýchání, indikace a kontraindikace, praktický výcvik.
  • Vibrační simulace – indikace a kontraindikace, význam vibrací, lokality vhodné k provádění vibrační stimulace, pomůcky, praktický nácvik.
  • Centrální cíle Bazální stimulace – životní téma
  • Integrace prvků Bazální stimulace do péče – možnosti využití, plánování péče v konceptu Bazální stimulace.

 

2. Přesuny klientů, manipulace s klienty na lůžku

Základní informace o možnostech podpory a péče o klienty s poruchami hybnosti, možnostech správného polohování včetně specifik polohování u vybraných typů postižení. Zásady šetrné manipulace s využitím jednoduchých stimulačních prvků, zásady vertikalizace, včetně specifik        u vybraných typů postižení (CMP, zlomeniny krčku,…). Seznámení s jednoduchými pohybovými aktivitami a stimulačními prvky, které jsou možné v rámci sociálních služeb s klienty s poruchami hybnosti provádět.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             25 účastníků (25 PSS a SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:  23.966,96 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách.

    Obsah kurzu:

  • Základní poruchy hybnosti – polohování, využití různých polohovacích pomůcek, frekvence změny poloh, předcházení komplikací, druhy polohování, chyby v polohování klientů
  • Praktický nácvik polohování
  • Vertikalizace klientů s poruchami hybnosti - Zásady vertikalizace, vertikalizační polohy, využití kompenzačních pomůcek, chyby při vertikalizaci klientů.
  • Výběr pohybových aktivit pro klienty s poruchami hybnosti v sociálních službách

 

3. Aktivizační metody pro seniory

Přehled aktivizačních a vzdělávacích technik pro seniory. Plánování aktivizace a vzdělávání, tvorba aktivizačních programů, práce se skupinou.

Předpokládaný rozsah:   2 dny (16 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             24 účastníků (22PSS, 2SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:  47.933,92 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Specifikace seniorů a osob ve vztahu ke vzdělávání – problematické oblasti aktivizace, navázání kontaktu
  • Práce se skupinou seniorů – skupinová dynamika, skupinové dění
  • Plánování aktivizace a vzdělávání – tvorba plánů aktivizace, komunikace s klientem vs. nedirektivní přístup, výběr vhodných technik.

 

4. Nefarmakologické a aktivizační metody v péči o osoby s demencí

Aktivizační metody pro seniory a osoby s demencí, typy a stádia demencí, vhodná komunikace s nemocnými, orientace v realitě, smyslová stimulace. Metody a techniky kognitivní rehabilitace, účinky hudby a pohybu, terapeutický vliv zvířat a dětí.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             24 účastníků (22PSS, 2SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23.966,96 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Specifika práce s osobami s demencí – typy demencí, stádia a doporučené přístupy k navázání kontaktu s osobami s demencí
  • Přístupy zaměřené na kognitivní schopnosti – orientace v realitě, smyslová stimulace, kognitivní rehabilitace (metody, techniky, účinky hudby, pohybu, terapeutický vliv zvířat         a dětí)
  • Přístupy zaměřené na chování a emocionalitu – validace, reminiscenční terapie, terapie problémového chování, rozeznávání, identifikace pocitů.

 

5. Prevence pádů u seniorů

Kurz zaměřený na problematiku pádů u seniorů, dostupné poznatky: definice pádu, výskyt v populaci, problematika stáří vč. deficitu v oblasti tělesných a psychických funkcí s důrazem na poruchy rovnováhy, identifikace rizik pádů, prevence, úprava prostředí, kompenzační pomůcky, tréning rovnovážných schopností seniora.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             26 účastníků (24 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,96 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Pády u seniorů – definice, výskyt v populaci, zdravotní následky
  • Problematika stáří – tělesné a psychické změny, polymorbidita, poruchy balance a zvýšené riziko pádu u seniorů
  • Určení rizika pádů - dotazníkové šetření, práce s chorobopisy, testy balance, hodnocení prostředí s vyhledáním rizikových prvků
  • Prevence pádů - režimová opatření - úprava prostředí, výběr a použití kompenzačních pomůcek
  • Snížení rizika pádu - odstranění psychických zábran k pohybu, motivace seniorů, cvičení ke zlepšení svalové výkonnosti a podpoře balančních schopností jedince
  • následky pádů - zdravotní následky a možné komplikace, vstávání ze země, systémy tísňového volání
  •  

6. Doprovázení umírajícího

    Základní filozofie paliativní péče, formy a modely hospicové péče, klinický průběh terminální fáze onemocnění a základní potřeby umírajících a doprovázejících, včetně možností (limitů) jejich uspokojování, zvládání bolesti u umírajícího a podpora rodiny při umírání jak v institucionální, tak domácí péči, včetně poradenství pro pozůstalé.

 

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 3 skupiny
Celkový počet účastníků :             46 účastníků (44 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   35 950,44 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Potřeby umírajících v institucionální a domácí péči – komplexní přístup k umírajícím, tabuizace konce života a smrti, domácí, paliativní a institucionální model umírání, kvalita života umírajících v institucionální a domácí péči
  • Uspokojování potřeb umírajících v institucionální a domácí péči – biologické, psychické, sociální a spirituální potřeby
  • Přístup k umírajícím – koncepty přístupu k umírajícím, zkušenosti, fáze umírání, hospicová péče v ČR,
  • Zvládání bolesti u umírajících a zlepšování jejich kvality života – příznaky a projevy bolesti, hodnocení bolesti, model léčby podle WHO

 

7. První pomoc

Základní postupy poskytnutí první pomoci klientům sociálních služeb, základy právní problematiky, orientace na místě neodkladné záležitosti, zajištění bezpečného prostředí při zásahu, stanovení priorit ošetření, adekvátní reakce na náhlou situaci postihující zdraví klientů, poskytování resuscitace dospělému i dítěti s užitím AED přístroje. Základní ošetření poranění páteře, míchy, různé zlomeniny horních a dolních končetin.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 4 skupiny
Celkový počet účastníků :             49 účastníků (48 PSS, 1 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:  47 933,92 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Právní minimum v sociálních službách upravující poskytování první pomoci
  • Bezpečnost - Vlastní bezpečnost zachránce, psychologické působení zachránce v průběhu zásahu, psychický dopad na osobnost zachránce a nutnosti jeho následného řešení
  • Vyšetření poraněného klienta, vyhodnocení situace a postup při větším množství poraněných v sociálních službách
  • Nácvik první pomoci - Kardiopulmonální resuscitace, stabilizovaná poloha, krvácení, šok, bezvědomí, poranění páteře a míchy, zlomeniny, vykloubení
  • Druhy poranění - Popálení, poranění hlavy, pneumotorax, akutní infarkt myokardu, cévní mozková příhoda, epileptický záchvat, astmatický záchvat, úraz elektrickým proudem

 

8. Jak pracovat s nekomunikujícím klientem

Seznámení s technikami zjišťování potřeb u nekomunikujících klientů (těžká mentální retardace, kognitivní postižení), využití jiných komunikačních technik – posunky, daktyl, posunková řeč, Braill, obrázková technika a dalších, pochopení potřeb klienta.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             34 účastníků (32 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,94 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Péče o nekomunikující klienty – zásadní strategie zvládání komunikace, vyhodnocení situace
  • Alzheimerova choroba
  • Techniky práce s nekomunikujícím klientem - technika empatické fantazie, technika imaginativního rozhovoru, analýza uspokojení potřeb , modelový rozhovor, video tréning interakcí,
  • Komunikace -  podstata jednotlivých typů komunikace

 

9. Psychiatrické minimum v terénní sociální práci

Základní orientace v problematice duševních poruch a onemocnění pro lepší porozumění situaci klienta, efektivnější komunikaci s ním, specifické intervenci a organizaci péče a denního rytmu s ohledem na psychické možnosti klienta a jeho rozvoj.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             37 účastníků (35 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,94 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Duševní a behaviorální poruchy – diagnostika, etiologie, příčiny psychických poruch, možností terapie, diferenciální diagnostika, přístupy k péči
  • Projevy poruch psychických funkcí – vnímání, pozornost, paměť, myšlení, emoční prožívání, specifika v chování
  • Specifické intervence a možnosti komunikace - metody komunikace a přístupu ke klientovi     s ohledem na psychiatrické onemocnění nebo poruchu
  • Organizace péče a denního rytmu - základní metody práce a denní režim s ohledem na duševní onemocnění a poruchy

 

10. Úprava stravy pro osoby těžce přijímající stravu

Základní znalosti v oblasti péče o nemocného, pojem stáří a jeho projevy, specifika ošetřovatelské péče o seniory, fyziologické změny ve stáří ovlivňující výživový stav seniorů, základní principy výživy ve stáří, důležité složky výživy, příprava pokrmů s ohledem na různé potřeby seniorů, rizika špatné výživy a podvýživy, druhy doplňků stravy, zásady ošetřovatelské péče.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 3 skupiny
Celkový počet účastníků :             52 účastníků (50 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   35 950,41 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Stárnutí a stáří – vysvětlení pojmu, projevy stárnutí, specifikace ošetřovatelské péče              o seniora
  • Fyziologické změny ve stáří ovlivňující výživový stav seniora
  • Zásady výživy ve stáří - základní principy výživy ve stáří, význam jednotlivých složek výživy ve stáří, příprava pokrmů s ohledem na potřeby seniora.
  • Hodnocení stavu výživy seniora
  • Nutriční podpora při léčbě dekubitů a ran - ošetřování a péče o dlouhodobě nemocného seniora (proleženiny, špatně se hojící rány).
  • Hygiena, inkontinence - ošetřovatelská péče o pacienta s inkontinencí, možnosti léčby.

 

11. Motivace k pohybové terapii

Motivace k pohybu s využitím emocí, radost z pohybu (hudba, procházka s přáteli), dechová cvičení, chůze do rytmu hudby, specifika vhodného výběru pohybové aktivity u jedince.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             7 účastníků (5 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Pohybová aktivita a její význam – prevence chorob, pozitivní působení na metabolické procesy a psychiku
  • Motivace k pohybu – emoce, prožitkovost, radost z pohybu
  • Specifika výběru vhodné pohybové aktivity – kritéria (zdravotní stav, věk, pohlaví, zkušenosti s pohybem, zájmy a potřeb y klienta
  • Zásady pro vykonávání pohybových aktivit – přiměřenost, příprava na zátěž, dýchání
  • Praktický nácvik vhodných cviků
  • Taneční terapie
  • Relaxační techniky – ukázky a nácvik

 

12. Ergoterapie a zaměstnávání osob se ZTP

Seznámení s ergoterapií jako léčebnou metodou, její význam v sociálních službách. Metody           a techniky ergoterapie, rozvoj hrubé a jemné motoriky, koordinace, citlivost, emocionální a sociální schopnosti. Ergoterapeutické pomůcky, jednoduchá výroba pomůcek pro ergoterapii.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             4 účastníci (3 PSS, 1 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Ergoterapie jako léčebná metoda, význam v sociálních službách, cílová skupina ergoterapie,
  • Rozvoj hrubé a jemné motoriky, koordinace, citlivosti, výkonnosti, psychické, emocionální    a sociální schopnosti
  • Metody a techniky ergoterapie
  • Diagnostické, terapeutické a preventivní prostředky ergoterapie
  • Pomůcky pro ergoterapii, ukázka a použití, výroba pomůcek

 

13. Arteterapie

Kurz je určen zejména tzv. pomáhajícím profesím k uvolnění pracovního napětí a předcházení syndromu vyhoření. Arteterapie vybranými technikami (práce s hlínou, modelování, koláže, malby portrétu či autoportrétu) je významným ulehčením a psychohygienou při náročné práci. Využití získaných poznatků při práci s klienty.

Předpokládaný rozsah:   2 den (16 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             9 účastníků (6 PSS, 3 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,94 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Techniky arteterapie (koláž, práce s keramickou hlínou, malba, technika úhlové rezervy)
  • Tvořivost a energie jednotlivce a skupiny, prožívání, uvolnění a nálady
  • Barevné asociace, práce s papírem, akční akvarel
  • Využití získaných poznatků při práci s klienty

14. Muzikoterapie

Kurz základního využití muzikoterapie v sociálních službách. Základní rozdělení a metody, muzikoterapeutické techniky (bubny, tibetské mísy apod.), muzikoterapeutické zpěvy, prožitková relaxace. Využití získaných poznatků při práci s klienty.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             9 účastníků (6 PSS, 3 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Bubny, tibetské mísy – muzikoterapeutické využití v sociálních službách
  • Dech a jeho role v muzikoterapii
  • Muzikoterapeutický zpěv – základy, techniky
  • Energetický systém člověka

 

15. Dramaterapie

Základy dramaterapie, objasnění teoretického principu paradivatelních systémů terapeutické povahy. Postupy a metody dramaterapie a teratoterapie, možnosti dramaterapeutické intervence.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             9 účastníků (7 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Paradivadelní systémy
  • Principy dramterapie a teratoterapie a skupinová dynamika
  • Strukturované projekty v dramaterapii
  • inscenační práce v teratoterapii

 

16. Nezaměstnanost a Úřad práce

Kurz pomoci klientům, kteří ztratili zaměstnání, popř. trpí sociálním vyloučením. Schopnost pomoci klientům v těžké životní situaci, na jaký úřad se obrátit, co mohou očekávat, o jaké sociální dávky požádat, jaké jsou podmínky a povinnosti pro přijetí na Úřad práce, jak vytvořit životopis, jak si najít zaměstnání, jak se připravit na pohovor.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupina
Celkový počet účastníků :             9 účastníků (7 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,94 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Základní otázky související se ztrátou zaměstnání
  • Pravidla jednání na ÚP
  • Životopis – základní pravidla při sestavování, praktické ukázky a procvičení
  • Individuální předpoklady - hledání vlastních motivačních vzorců pro výběr vhodného zaměstnání.

17. Problematika návratu z VTOS/PL

Seznámení s problematikou výkonu vazby a výkonu trestu odnětí svobody v podmínkách ČR. Orientace v základních typech věznic a typech výkonu trestu odnětí svobody, členění věznic, programy pro odsouzené, jejich zaměstnávání, podmínečné propuštění, probační dohled – sociální kurátoři, možnost spolupráci s neziskovými organizacemi. Nová koncepce vězeňství, snižování recidivy, probační úředníci a kurátoři.  Přehled o systému léčby v psychiatrických léčebná, léčených duševních onemocnění, s důrazem na závislosti a duální diagnózy.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             6 účastníků (4 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Smysl ukládání trestů odnětí svobody, možnosti nápravy, izolaci pachatele od společnosti
  • Počet a typy věznic, proces nástupu odsouzených do výkonu trestu, tvorby plánu zacházení, zařazení do vnitřní diferenciace atd.
  • Problémy odsouzených a spolupracující organizace – následná pomoc propuštěným
  • Nová koncepce vězeňství
  • Psychiatrické léčebny – systém léčeben v ČR, léčba závislostí a duševních onemocnění

 

18. Sociálně právní poradenství

Seznámení se základní typologií klientů sociálních služeb, kteří jsou označováni za „problémové“, možnostmi spolupráce s těmito klienty a s koncepty vycházejících s respektu ke klientovi a jeho volbě, normy společnosti vs. normy klienta. Systém státní podpory a pomoci, problematika bydlení, zneužívání návykových látek, problematika klientů ve výkonu trestu a klientů navracejících se z výkonu trestu (kurátoři, probační a mediační služba). Klienti s psychickou diagnózou, klienti žijící na ulici.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 2 skupiny
Celkový počet účastníků :             10 účastníků (8 PSS, 2 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   23 966,94 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Typy problémových klientů, přehled základních témat a problémů, základní dovednosti pracovníka s problémovým klientem
  • Dávky hmotné nouze
  • Životní situace klientů - klient navracející se z výkonu trestu, klient s duševním onemocněním a klient na ulici
  • Dluhová problematika – základy dluhového poradenství

 

19. Motivace klienta ke změně

Profesionální způsoby práce s klientem, koncept kontroly a pomoci, hranice a možnosti sociální práce.

 

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             11 účastníků (10 PSS, 1 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Rozhovor – základní pracovní nástroj
  • Kontrola vs. pomoc – co pracovník dělá, když kontroluje a co dělá, když pomáhá
  • Smysl sociální práce – co je úkolem sociální práce, možnosti sociálního pracovníka
  • Profesionální způsoby práce s klientem
  • Hranice pomoci

20. Resocializace osob bez domova

Seznámení s důvody vedoucími k tíživé životní situaci klienta, důvody jeho chování a způsob myšlení, jakým způsobem pomoci klientovi udělat zásadní krok v rozhodování o jeho vlastním životě, jak najít řešení tíživé situace, jak zacházet s finančními prostředky, jak se o sebe postarat.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             4 účastníci (3 PSS, 1 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11.983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Klient sociálně nepřizpůsobivý
  • Sociální příčiny jako důsledek vzniku klienta sociálně nepřizpůsobivého
  • Změna v rozhodování o vlastním životě u klienta sociálně nepřizpůsobivého
  • Tvorba nového bydlení
  • Hledání nové práce
  • Hospodaření s vlastními finančními prostředky
  • Příchod krizové situace

 

21. Práce se zadluženým klientem bez domova

Problematika zadluženosti a exekuce – příčiny a základní pomoc. Řešení problémů zadlužených osob, základní právní znalosti v oblasti výkonu rozhodnutí a exekuce, právní znalosti nejčastějších institutů způsobujících zadluženost, insolvenční řízení, prevence střetu klienta s trestním právem.

Předpokládaný rozsah:   1 den (8 vyučovacích hodin) x 1 skupina
Celkový počet účastníků :             6 účastníků (5 PSS, 1 SP)

Místo realizace:              v zařízeních Oblastní charity Uherský Brod

Maximální předpokládaná hodnota kurzu:   11 983,47 Kč bez DPH

    Akreditovaný kurz MPSV ČR pro pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

    Obsah kurzu:

  • Civilní soudní řízení a rozhodčí řízení
  • Smlouvy o půjčkách a úvěrech
  • Rozhodčí doložky, smluvní pokuty, zajišťovací převod práva a lichva
  • Výkon rozhodnutí a exekuce
  • Insolvenční řízení
  • Dluhy a rodina
  • Trestné činy dlužníků

 

 Obsah a rozsah vzdělávacích kurzů je navržen jako předpokládaný. 

Dodavatel zajistí lektorské obsazení výuky a školící materiály pro každého účastníka kurzu. Školící materiály budou opatřeny logy a odkazy v souladu s povinnými prvky vizuální identity OPZ

Požadavky zadavatele k plnění zakázky:

Zakázka musí být realizována v rámci vzdělávacích kurzů akreditovaných MPSV ČR pro příslušnou cílovou skupinu účastníků (např. pracovník v sociálních službách se smí účastnit pouze vzdělávání, které je akreditováno pro pracovníky v sociálních službách).

Uchazeči jsou povinni doložit akreditace vzdělávacích kurzů ve formě a rozsahu požadovaném zadavatelem v profesních kvalifikačních předpokladech.

Základní a profesní kvalifikační předpoklady jsou uvedeny v odst. „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“ této výzvy.

Není možné podat nabídku jen na některé jednotlivé kurzy, ale pouze na celý rozsah zakázky.

Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální celková cena zakázky činí Kč 637.603,31 bez DPH, přičemž jsou stanoveny současně i maximální ceny jednotlivých kurzů, jejichž výši musí uchazeč respektovat (viz předchozí odstavec „Popis předmětu zakázky“ této výzvy). Při jejich překročení bude nabídka uchazeče vyloučena.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Doba trvání zakázky je daná dobou realizace projektu. Zakázka musí být v celém rozsahu realizována v období leden 2016 únor 2017 až srpen 2018

Místo dodání / převzetí plnění

Vzdělávací kurzy budou uskutečněny v prostorách zařízení Oblastní charity Uherský Brod na adrese:  Dolní Němčí, Školní 888, 687 62

Hodnotící kritéria

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky

Pro zadání veřejné zakázky zadavatel stanovil v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídky tato dílčí hodnotící kritéria:

  1. Celková nabídková cena bez DPH– 35 %
  2. Metoda výuky vzdělávacích kurzů – 15%
  3. Obsah vzdělávacích kurzů – 30%
  4. Rozsah vzdělávacích kurzů  -10%
  5. Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby -10%

 

Pro účely hodnocení nabídky z hledisek uvedených pod písmeny b) až e) uchazeč sepíše dokument, který v rozsahu maximálně 24 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky a bude obsahovat kompletní informace nutné pro hodnocení nabídky z hledisek uvedených pod body b) až e).

 

  1. Dílčí kritérium „Celková nabídková cena bez  DPH“ bude hodnoceno dle následujícího vzorce:

   Nejvýhodnější nabídka

Počet bodů =                     100 x     --------------------------------  x 0,35

   Hodnocená nabídka

 

Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde uchazeč nabídne celkovou nejnižší cenu bez DPH.

  1. Dílčí kritérium  Metoda výuky vzdělávacích kurzů„

Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde návrh metody výuky bude odpovídat nejlépe práci s cílovou skupinou se zaměřením na praktické využití a aplikování získaných znalostí a dovedností do praxe a bude obsahovat efektivní a interaktivní metody výuky, které nejvíce odpovídají potřebám cílové skupiny.

 

Nabídky budou dále váženy dle následujícího vzorce.

               Hodnocená nabídka

Počet bodů =                     100 x     --------------------------------  x 0,15

               Nejvýhodnější nabídka

 

 

  1. Dílčí kritérium  Obsah vzdělávacích kurzů„

Vzhledem ke skutečnosti, že obsah akreditovaných kurzů, které uchazeči nabízejí, je pevně dán akreditací, rozhodl se zadavatel hodnotit přiblížení jejich obsahu výše uvedenému předpokládanému obsahu. Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde obsah kurzů bude nejvíce odpovídat předpokládanému obsahu kurzu popsanému výše.

 

Nabídky budou dále váženy dle následujícího vzorce.

               Hodnocená nabídka

Počet bodů =                     100 x     --------------------------------  x 0,30

               Nejvýhodnější nabídka

 

  1. Dílčí kritérium  Rozsah vzdělávacích kurzů„

Za nejvýhodnější nabídku bude považována taková nabídka, kde časová dotace kurzu (rozsah) bude odpovídat v největší míře předpokládanému rozsahu, uvedenému u každého kurzu výše. 

Nabídky budou dále váženy dle následujícího vzorce.

                Hodnocená nabídka

Počet bodů =                     100 x     --------------------------------  x 0,10

 Nejvýhodnější nabídka

 

 

  1. Dílčí kritérium  Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby„

 

V rámci tohoto subkritéria bude zadavatel hodnotit způsob poskytnutí zpětné vazby pro zadavatele, vč. evaluace dosažených výsledků.

Za nejvýhodnější bude považována taková nabídka, která bude obsahovat propracovaný a efektivní způsob zajištění výstupů ze školení, jasné a konkrétní metody a formy podávání zpětné vazby, jenž zajistí co nejvyšší míru zpětné vazby směrem k účastníkům školení i směrem k zaměstnavateli.

Nabídky budou dále váženy dle následujícího vzorce.

                Hodnocená nabídka

Počet bodů =                     100 x     --------------------------------  x 0,10

 Nejvýhodnější nabídka

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií (tj. písmena b až e) se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.  Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Při hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií (tj. písmena b) až e)) není vyloučeno, že dvě nebo více nabídek dosáhnou shodného výsledku (např. v případě hodnocení „obsahu vzdělávacích kurzů“ se budou dvě nebo více nabídek zcela shodovat s předpokládaným obsahem kurzu uvedeným ve specifikaci výše). V takovém případě udělí zadavatel těmto shodným nabídkám stejný počet bodů a v případě že se bude jednat o nejvýhodnější nabídky, udělí shodně všem těmto nabídkám 100 bodů. Dále body přepočte postupem uvedeným výše.

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Dosáhnou-li některé nabídky v celkovém součtu bodové rovnosti, zvítězí ta s nižší cenou.

 

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeči do svých nabídek předloží:

 

  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Je postačující, aby tento doklad byl předložen v podobě kopie.
  • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Splnění tohoto kvalifikačního předpokladu prokáže dodavatel podpisem čestného prohlášení (Příloha č. 3 této výzvy). Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, která je oprávněna dodavatele zastupovat

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 Zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 Zákona)

        Dále zadavatel požaduje předložení:

  1. Minimálně u 5 z výše uvedených 21 vzdělávacích kurzů zakázky: doklad o akreditaci vzdělávacích kurzů, jenž jsou předmětem zakázky akreditovaných pro příslušnou cílovou skupinu podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad bude doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se u těchto kurzů zavazuje, že zajistí platnost akreditace vzdělávacích kurzů po celou dobu realizace zakázky a kdykoliv během této doby bude schopen platný doklad o akreditaci na vyzvání zadavatele doložit)

 

  1. Minimálně u dalších 10 z uvedených 21 vzdělávacích kurzů zakázky: doklad o podání žádosti o akreditaci vzdělávacích kurzů pro příslušnou cílovou skupinu podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad bude doložen v prosté kopii (dodavatel se u těchto kurzů zavazuje, že zajistí akreditaci všech těchto kurzů co nejdříve, a to nejpozději 30.11.2017)

U zbývajících 6 z výše uvedených 21 vzdělávacích kurzů uchazeč nemusí mít akreditaci či žádost o akreditaci podanou na MPSV ČR v době podání nabídky, uchazeč se však ve smlouvě u těchto kurzů zavazuje, že budou mít v době realizace platnou akreditaci MPSV ČR pro příslušnou cílovou skupinu.

Přehled požadovaných akreditací ke kurzům zakázky

 

Vzdělávací kurz

Cílová skupina, pro kterou musí být kurz akreditován

Bazální stimulace

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Přesuny klientů, manipulace s klienty na lůžku

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Aktivizační metody pro seniory

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Nefarmakologické aktivizační metody v péči o osoby s demencí

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Prevence pádů seniorů

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Doprovázení umírajícího

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

První pomoc

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Jak pracovat s nekomunikujícím klientem

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Psychiatrické minimum v terénní sociální práci.

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Úprava stravy pro osoby těžce přijímající stravu

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Motivace k pohybové terapii

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Ergoterapie a zaměstnávání osob se ZTP

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Arteterapie

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Muzikoterapie

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Dramaterapie

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Nezaměstnanost a Úřad práce

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Problematika návratu z VTOS/PL

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Sociálně právní poradenství

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Motivace klienta ke změně

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Resocializace osob bez domova

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

Práce se zadluženým klientem

bez domova

Sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Uchazeč zpracuje nabídku v této struktuře:

  1. Krycí list nabídky (Identifikace uchazeče)
  • název uchazeče
  • sídlo, příp. kontaktní adresa uchazeče (pokud je odlišná od sídla)
  • IČ/DIČ

-       statutární zástupce uchazeče nebo osoba oprávněná k podpisu nabídky na základě plné moci

  • kontaktní osoba za uchazeče (jméno, telefon, e-mail)
  • celková nabídková cena

        Uchazeč doplní údaje do přílohy č. 1 této výzvy (Krycí list)

 

  1. Doklady o prokázání splnění kvalifikačních předpokladů
  • Doklady o prokázání splnění kvalifikace uchazeče (viz kapitola Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele této výzvy k podání nabídek)
  1. Specifikace nabízeného plnění (vč. informace k hodnocení nabídek)
  • uchazeč sepíše dokument, který v rozsahu maximálně 24 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky a bude obsahovat kompletní informace nutné pro hodnocení nabídky z hledisek uvedených v části týkající se hodnocení nabídek pod body b) až e)

 

  1. Podepsaný návrh smlouvy (příloha č. 2)
  • Přílohu nabídky bude tvořit podepsaný návrh smlouvy na dodání vzdělávacích služeb, na kterou je nabídka podávána. Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo osobou jednající na základně plné moci od statutárního orgánu. Uchazeč použije závazný návrh smlouvy, jenž tvoří přílohu č. 2 této výzvy.
  • Součástí návrhu smlouvy bude vyplněný ceník s jednotkovými cenami plnění

 

  1. Ostatní relevantní informace tvořící nabídku, např. plné moci a jiné.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídková cena bude zpracovaná

  • V ceníku ve struktuře tam uvedené (příloha č. 1 Smlouvy),
  • Bude uvedena na krycím listu ve struktuře tam uvedené (příloha č. 1 této výzvy)
  • Bude doplněna ve smlouvě ve struktuře tam uvedené (příloha č. 2 této výzvy)

Nabídková cena bude zahrnovat již veškeré nutné a uznatelné náklady na komplexní realizaci zakázky. V průběhu plnění zakázky dodavatel nemůže vyžadovat úhradu dalších dodatečných nákladů.

Nabídková cena bude respektovat maximální ceny jednotlivých kurzů, v opačném případě bude uchazeč vyloučen z výběrového řízení.

Náklady související s pronájmem prostor k realizaci kurzů nejsou předmětem zakázky.

Akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH (DPH=0%)

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude zadavateli předložena v písemné podobě v jednom originále a jedné kopii.

Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou za uchazeče jednat. V případě, že oprávnění osoby, která nabídku podepsala, nevyplývá z výpisu z obchodního rejstříku, doloží uchazeč do nabídky jiný obdobný doklad, popř. plnou moc či pověření, ze kterých bude patrné oprávnění takové osoby za uchazeče jednat.

Všechny listy nabídky budou číslovány průběžnou vzestupnou řadou a spojeny tak, aby je nebylo možné bez poškození vyjmout.

Nabídka bude doručena v uzavřené obálce dostatečně zajištěné proti neoprávněné manipulaci a označené těmito náležitostmi: název zakázky, adresa zadavatele, adresa uchazeče, nápis „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ v levém horním rohu.

Poddodavatelství

Bude-li dodavatel plnit veřejnou zakázku prostřednictvím poddodavatele, je povinen ve své nabídce

• určit části veřejné zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů

• a předložit seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení známi a uvede, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob

V případě prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob bude zadavatel postupovat dle § 83 ZZVZ.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. (v krycím listu nabídky)

Požadavek na jednu nabídku

Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek na adresu pověřené osoby:

Agentura EPONA s.r.o.

Mgr. Helena Rozehnalová,

e-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

tel. +420 773 929 529

 

Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí obsahovat kontaktní údaje uchazeče.

Zadavatel odešle písemné vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Písemné vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje), anebo dodatečné informace zadavatel také zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky

Obchodní podmínky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy na dodání vzdělávacích služeb, která je Přílohou č.2 této výzvy k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, platné od 1.10.2016), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení Zákona.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku hodnocení, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Uchazeč podáním nabídky stvrzuje, že je svou nabídkou vázán po dobu 2 měsíců od posledního dne lhůty pro podávání nabídek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 11. 2016
 
Aktualizováno: 14. 2. 2017