Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“ II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11122

Název zakázky: Vzdělávání v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“ II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod

Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Petr Houšť, MBA, ředitel organizace
  • Telefon: +420602706376
  • E-mail: petr.houst@uhbrod.charita.cz

IČ zadavatele: 48489336

DIČ zadavatele: CZ48489336

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Helena Rozehnalová, Agentura EPONA s.r.o.
  • Telefon: +420773929529
  • E-mail: rozehnalova@agenturaepona.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena na adresu zadavatele: Mariánské nám. 13, 688 01 Uherský Brod, a to buď osobně od pondělí do pátku od 7:30 do 15:30 hod.; nebo prostřednictvím poštovních služeb, přičemž rozhoduje termín fyzického doručení, nikoli odeslání.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele, který zajistí vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod, v rámci projektu „Rozvoj a zkvalitňování sociálních služeb v Charitě Uherský Brod“, registrační číslo: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000963.   

Předmět výběrového řízení je rozdělen do 4 dílčích částí.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 637603,31 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky je daná dobou realizace projektu. Zakázka musí být v celém rozsahu realizována v období květen 2017 až srpen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací kurzy budou uskutečněny v prostorách zařízení Oblastní charity Uherský Brod na adrese: Dolní Němčí, Školní 888, 687 62

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez. DPH – 50 %
  • Metoda výuky vzdělávacích kurzů – 30 %
  • Metody vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby - 20 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, platné od 1.10.2016), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení Zákona.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1, 2, 3: PROFIMA EDUCATION, s.r.o., Tyršovo nábřeží 760, 760 01 Zlín, IČ 29308593

    Datum podpisu smlouvy: 28. 5. 2017

Zrušené části zakázky: část 4

Datum ukončení: 28. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 4. 2017
 
Aktualizováno: 12. 6. 2017