- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti agriKomp Bohemia s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11227
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti agriKomp Bohemia s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: agriKomp Bohemia s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostopovická 756/10, 664 47 Střelice
- Jméno: Ing. Radek Házy
- Telefon: +420530508832
- E-mail: r.hazy@agrikomp.cz
IČ zadavatele: 27676030
DIČ zadavatele: CZ699004274
- Jméno: Michal Dedek
- Telefon: +420731610134
- E-mail: m.dedek@efacz.com
Lhůta pro podání nabídek: 21. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: EFA compliance s.r.o., Kamenná 13, 639 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět zakázky je rozdělen na 8 částí:
Část I. Obecné IT kurzy
Předmětem této části jsou školení software MS Word, Excel, Powerpoint, a AutoCAD.
Část II. Network security, Exchange 2016 a VMware
Předmětem této části je školení Network security - hacking v praxi, Exchange 2016 – správa a VMware vSphere: Install, Configure, Manage.
Část III. Měkké dovednosti
Předmětem této části je komplexní školení v oblasti tzv. soft skills, zejména: Time management, Kurz vedení lidí a motivace, Komunikační dovednosti apod.
Část IV. Technická a odborná školení
Předmětem této části jsou školení technického a odborného charakteru.
Část V. Školení systém Sensor
Předmětem této části je školení systému Sensor (typy detektorů, detekční parametry, volba detektoru a jeho umístění apod).
Část VI. Školení detektor DEGA
Předmětem této části je školení detektoru DEGA.
Část VII. Školení Chemické látky
Předmětem této části je školení v oblasti chemických látek (zákon o chemických látkách, zákon o prevenci závažných havárií, nařízení EP a rady č. 1907/2006 (REACH), Nařízení EP a rady č. 1272/2008 (GHS) apod.)
Část VIII. Školení svařování
Předmětem této části je Periodické přezkoušení dle normy ČSN EN 287-1 – svařování kovů a dle normy ČSN EN 287-1 – svařování plastů.
Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1181000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 2017-2018
Místo dodání / převzetí plnění: Střelice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:
Nabídková cena (v Kč bez DPH)50 %
Vzdělání a praxe školitelů
50 %
Každá z částí předmětu zakázky bude hodnocena samostatně. Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1_Popis předmětu zakázky.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Příloha č. 2_Krycí list.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Příloha č. 3_Čestné prohlášení kvalifikace.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Příloha č. 4_Reference.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Příloha č. 5_Seznam členů realizačního týmu.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Příloha č. 6_Vzor životopisu člena realizačního týmu.docx (7. 6. 2017 13:39)
- Výzva k podání nabídek.pdf (7. 6. 2017 13:39)
- ZD Vzdělávání ve společnosti agriKomp Bohemia.pdf (7. 6. 2017 13:39)
- Vysvětlení č. 1.pdf (14. 6. 2017 11:58)
- Oznámení o výsledku hodnocení - ČÁST 1.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení - ČÁST 3.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení - ČÁST 4.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení - ČÁST 6.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o výsledku hodnocení - ČÁST 7.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o zrušení - ČÁST 2.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o zrušení - ČÁST 5.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o zrušení - ČÁST 8.pdf (29. 6. 2017 12:56)
- Oznámení o zrušení části VI.pdf (3. 8. 2017 14:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část III. Měkké dovednostiTEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov, IČ: 26813335, zast. Ing. Janem Dostalíkem, členem představenstvacena sjednaná ve smlouvě: 152600,00
Datum podpisu smlouvy: 8. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I. Obecné IT kurzyPaul Advisory s.r.o.Klíčova 1261/2d, Černovice, 618 00 Brno, IČ: 0526652zast. Ing. Josefem Ulrichem, jednatelemcena sjednaná ve smlouvě: 126 320 Kč (bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 15. 9. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VII. Školení Chemické látkyPalatinum Campus s.r.o.Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 26242 IČ: 29023521zast. Pavlem Procházkou, jednatelemCena sjednaná ve smlouvě: 73 500 Kč bez DPH.
Datum podpisu smlouvy: 2. 10. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VI. Školení detektor DEGADEGA CZ s.r.o., Malešická 2850/22c, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČ: 27902943, zast. Ing. Viliamem Sičem, Ph.D., jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 4. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.