Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání ve společnosti agriKomp Bohemia s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11227

Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti agriKomp Bohemia s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: agriKomp Bohemia s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostopovická 756/10, 664 47 Střelice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Házy
  • Telefon: +420530508832
  • E-mail: r.hazy@agrikomp.cz

IČ zadavatele: 27676030

DIČ zadavatele: CZ699004274

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Dedek
  • Telefon: +420731610134
  • E-mail: m.dedek@efacz.com

Lhůta pro podání nabídek: 21. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
EFA compliance s.r.o., Kamenná 13, 639 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele. Předmět zakázky je rozdělen na 8 částí:

Část I. Obecné IT kurzy

Předmětem této části jsou školení software MS Word, Excel, Powerpoint, a AutoCAD.

Část II. Network security, Exchange 2016 a VMware

Předmětem této části je školení Network security - hacking  v praxi, Exchange 2016 – správa a VMware vSphere: Install, Configure, Manage.

Část III. Měkké dovednosti

Předmětem této části je komplexní školení v oblasti tzv. soft skills, zejména: Time management, Kurz vedení lidí a motivace, Komunikační dovednosti apod.

Část IV. Technická a odborná školení

Předmětem této části jsou školení technického a odborného charakteru.

Část V. Školení systém Sensor

Předmětem této části je školení systému Sensor (typy detektorů, detekční parametry, volba detektoru a jeho umístění apod).

Část VI. Školení detektor DEGA

Předmětem této části je školení detektoru DEGA.

Část VII. Školení Chemické látky

Předmětem této části je školení v oblasti chemických látek (zákon o chemických látkách, zákon o prevenci závažných havárií, nařízení EP a rady č. 1907/2006 (REACH), Nařízení EP a rady č. 1272/2008 (GHS) apod.)

Část VIII. Školení svařování

Předmětem této části je Periodické přezkoušení dle normy ČSN EN 287-1 – svařování kovů a dle normy ČSN EN 287-1 – svařování plastů.

 

Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1181000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2017-2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Střelice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:

Nabídková cena (v Kč bez DPH)

50 %

Vzdělání a praxe školitelů

50 %

 

Každá z částí předmětu zakázky bude hodnocena samostatně.  Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část III. Měkké dovednostiTEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov, IČ: 26813335, zast. Ing. Janem Dostalíkem, členem představenstvacena sjednaná ve smlouvě: 152600,00

    Datum podpisu smlouvy: 8. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část I. Obecné IT kurzyPaul Advisory s.r.o.Klíčova 1261/2d, Černovice, 618 00 Brno, IČ: 0526652zast. Ing. Josefem Ulrichem, jednatelemcena sjednaná ve smlouvě: 126 320 Kč (bez DPH)

    Datum podpisu smlouvy: 15. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VII. Školení Chemické látkyPalatinum Campus s.r.o.Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 26242 IČ: 29023521zast. Pavlem Procházkou, jednatelemCena sjednaná ve smlouvě: 73 500 Kč bez DPH.

    Datum podpisu smlouvy: 2. 10. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část VI. Školení detektor DEGADEGA CZ s.r.o., Malešická 2850/22c, Žižkov, 130 00 Praha 3, IČ: 27902943, zast. Ing. Viliamem Sičem, Ph.D., jednatelem

    Datum podpisu smlouvy: 4. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 6. 2017
 
Aktualizováno: 10. 5. 2018