Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání ve společnosti Azenet s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11186

Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Azenet s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Azenet s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plánská 403/5, 301 00 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Štěpán Červenka
  • Telefon: +420727842482
  • E-mail: stepan.cervenka@azenet.cz

IČ zadavatele: 02562014

DIČ zadavatele: CZ02562014

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Štěpán Červenka
  • Telefon: +420727842482
  • E-mail: stepan.cervenka@azenet.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Azenet s.r.o., Plánská 403/5, 301 00 Plzeň Osobní podání nabídky je možné v pracovních dnech v době 8:00 – 16:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Projekt Zadavatele je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Azenet s.r.o. napříč různými pozicemi (jednatelé, vývoj a technická podpora, účetní, logistik). Hlavním cílem tohoto projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti a s požadavky trhu práce. Druhotným cílem je prohloubení již dosavadní profesní úrovně jednotlivých zaměstnanců. Do vzdělávání bude zapojeno celkem 8 zaměstnanců společnosti.

Tato veřejná zakázka je rozdělena do 5 samostatných částí:

  • Dílčí část 1: Měkké a manažerské dovednosti
  • Dílčí část 2: Jazykové vzdělávání
  • Dílčí část 3: Obecné IT
  • Dílčí část 4: Specializované IT
  • Dílčí část 5: Účetní, ekonomické a právní kurzy

Podrobná specifikace jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.

Více viz Výzva k podání nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 908000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané období plnění: červen 2017 – prosinec 2018. Předpokládaný harmonogram plnění je uveden v Příloze č. 4 této výzvy. Konkrétní termíny kurzů budou dohodnuty a schváleny oběma smluvními stranami vždy ve lhůtě max. 4 týdnů před požadovaným termínem školení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Azenet s.r.o., Plánská 403/5, 301 00 Plzeň či jiné místo po vzájemné dohodě s vybraným Dodavatelem / vybranými Dodavateli

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním kritériem hodnocení nabídky je u všech částí VZ ekonomická výhodnost nabídky, která bude posuzována dle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.

Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění dané části veřejné zakázky. Celkové hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Výzva k podání nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Účastník tuto podmínku Zadavatele splní formou uvedení požadovaných údajů v Krycím listu nabídky, jehož závazný vzor tvoří přílohu č. 1 této výzvy.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu, všechny či kteroukoliv z částí veřejné zakázky. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nabídku.Každý Dodavatel může podat k části VZ, o níž se uchází, pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Výzva k podání nabídky.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3 a 4: @ Consulting s.r.o., Litevská 1174/8, Vršovice, 100 00 Praha 10, IČ: 24846066, Radek Šebesta, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 29. 6. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1 a 5: PADCOM, s.r.o., Spálená 108/51, 110 00 Praha 1, IČ: 27963403, Ing. Luděk Kryšpín, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 14. 6. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: EUFRAT GROUP, s.r.o., Pallova 42/8, 323 00 Plzeň, IČ: 27961281, Bc. Danuše Burešová, jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017

Datum ukončení: 14. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 5. 2017
 
Aktualizováno: 17. 7. 2017