- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti Azenet s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11186
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Azenet s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Azenet s.r.o.
Sídlo zadavatele: Plánská 403/5, 301 00 Plzeň
- Jméno: Štěpán Červenka
- Telefon: +420727842482
- E-mail: stepan.cervenka@azenet.cz
IČ zadavatele: 02562014
DIČ zadavatele: CZ02562014
- Jméno: Štěpán Červenka
- Telefon: +420727842482
- E-mail: stepan.cervenka@azenet.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Azenet s.r.o., Plánská 403/5, 301 00 Plzeň Osobní podání nabídky je možné v pracovních dnech v době 8:00 – 16:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Projekt Zadavatele je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Azenet s.r.o. napříč různými pozicemi (jednatelé, vývoj a technická podpora, účetní, logistik). Hlavním cílem tohoto projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti a s požadavky trhu práce. Druhotným cílem je prohloubení již dosavadní profesní úrovně jednotlivých zaměstnanců. Do vzdělávání bude zapojeno celkem 8 zaměstnanců společnosti.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do 5 samostatných částí:
- Dílčí část 1: Měkké a manažerské dovednosti
- Dílčí část 2: Jazykové vzdělávání
- Dílčí část 3: Obecné IT
- Dílčí část 4: Specializované IT
- Dílčí část 5: Účetní, ekonomické a právní kurzy
Podrobná specifikace jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.
Více viz Výzva k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 908000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané období plnění: červen 2017 – prosinec 2018. Předpokládaný harmonogram plnění je uveden v Příloze č. 4 této výzvy. Konkrétní termíny kurzů budou dohodnuty a schváleny oběma smluvními stranami vždy ve lhůtě max. 4 týdnů před požadovaným termínem školení.
Místo dodání / převzetí plnění: Azenet s.r.o., Plánská 403/5, 301 00 Plzeň či jiné místo po vzájemné dohodě s vybraným Dodavatelem / vybranými Dodavateli
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení nabídky je u všech částí VZ ekonomická výhodnost nabídky, která bude posuzována dle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH.
Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění dané části veřejné zakázky. Celkové hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Účastník tuto podmínku Zadavatele splní formou uvedení požadovaných údajů v Krycím listu nabídky, jehož závazný vzor tvoří přílohu č. 1 této výzvy.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu, všechny či kteroukoliv z částí veřejné zakázky. Nabídky budou posuzovány a hodnoceny samostatně, na každou část je tedy nutné podat samostatnou nabídku.Každý Dodavatel může podat k části VZ, o níž se uchází, pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Výzva k podání nabídky.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.zip (26. 5. 2017 09:26)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (31. 5. 2017 07:35)
- Oznameni o vysledku hodnoceni vyberu_cast1.pdf (20. 6. 2017 10:54)
- Oznameni o vysledku hodnoceni vyberu_cast2.pdf (20. 6. 2017 10:54)
- Oznameni o vysledku hodnoceni vyberu_cast3.pdf (20. 6. 2017 10:54)
- Oznameni o vysledku hodnoceni vyberu_cast4.pdf (20. 6. 2017 10:54)
- Oznameni o vysledku hodnoceni vyberu_cast5.pdf (20. 6. 2017 10:54)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem- část 4.pdf (11. 7. 2017 15:53)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem- část 3.pdf (14. 7. 2017 09:06)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem- část 1, 2, 5.pdf (17. 7. 2017 15:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 3 a 4: @ Consulting s.r.o., Litevská 1174/8, Vršovice, 100 00 Praha 10, IČ: 24846066, Radek Šebesta, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 29. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 1 a 5: PADCOM, s.r.o., Spálená 108/51, 110 00 Praha 1, IČ: 27963403, Ing. Luděk Kryšpín, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 14. 6. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část 2: EUFRAT GROUP, s.r.o., Pallova 42/8, 323 00 Plzeň, IČ: 27961281, Bc. Danuše Burešová, jednatelka
Datum podpisu smlouvy: 14. 7. 2017
Datum ukončení: 14. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.