- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti Dvořák - svahové sekačky s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11779
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Dvořák - svahové sekačky s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Dvořák – svahové sekačky s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pohled 227, 582 21 Pohled
- Jméno: Lubomír Dvořák
- Telefon: +420602297940
- E-mail: ldvorak@spider-cz.com
IČ zadavatele: 26013797
DIČ zadavatele: CZ26013797
- Jméno: Ivana Jindrová
- Telefon: +420773740675
- E-mail: ijindrova@spider-cz.com
Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Pohled 227, 582 21 Pohled
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je nákup služeb na realizaci vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Dvořák – svahové sekačky s.r.o. Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na 2 dílčí plnění:
I.Měkké a manažerské dovednosti
II.Jazykové vzdělávání
Účastník výběrového řízení může podat nabídku na jednotlivá dílčí plnění nebo na všechna plnění tohoto výběrového řízení.
Uchazeč je povinen podat jednu nabídku, která bude obsahovat realizaci všech uvedených kurzů daného dílčího plnění. Každá z částí výběrového řízení bude hodnocena odděleně.
Dílčí část I. Měkké a manažerské dovednosti
V dílčí části Měkké a manažerské dovednosti budou realizovány tyto kurzy:
Efektivní komunikace
Firemní kultura
Komunikace se zákazníky
Prodejní dovednosti
Marketingový a komunikační mix
Vedení a koučink zaměstnanců
Projektové řízení
Specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4.
Kurzy Efektivní komunikace a Firemní kultura v dílčí části I. Měkké a manažerské dovednosti budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Pohled 227, 582 21 Pohled pouze pro zaměstnance zadavatele. Ostatní kurzy dílčí části I. mohou být uzavřené nebo otevřené, tedy mohou probíhat u zadavatele nebo i v jiných prostorách zajištěných dodavatelem za účasti i jiných posluchačů.
U všech kurzů musí být dodržena jejich hodinová dotace uvedená v příloze č. 4 Specifikace předmětu plnění.
Délka vzdělávání v jedné skupině v jednom dni bude minimálně v rozsahu čtyř vyučovacích hodin (4x 60 min.).
Zahájení realizace jednotlivých kurzů proběhne na základě výzvy zadavatele nejpozději do 14-ti dnů od doručení požadavku dodavateli.
Dodavatel je povinen akceptovat zrušení naplánované výuky nejpozději 2 hodiny před zahájením výuky.
Dílčí část II. Jazykové vzdělávání
V dílčí části Jazykové vzdělávání budou realizovány tyto kurzy:
Anglický jazyk pro mírně pokročilé 1 - gramatika
Anglický jazyk pro mírně pokročilé 2 - konverzace
Anglický jazyk pro středně pokročilé 1- gramatika
Anglický jazyk pro středně pokročilé 2- konverzace
Obchodní angličtina pro začátečníky 1- gramatika
Obchodní angličtina pro začátečníky 2- konverzace
Obchodní angličtina pro mírně pokročilé 1- gramatika
Obchodní angličtina pro mírně pokročilé 2- konverzace
Německý jazyk pro mírně pokročilé 1- gramatika
Německý jazyk pro mírně pokročilé 2- konverzace
Ruský jazyk pro mírně pokročilé
Španělský jazyk pro začátečníky
Kurzy Anglického a Německého jazyka budou realizovány v délce trvání 74 hodin (délka vyučovací hodiny =45 min). Pro jednu skupinu účastníků jsou vždy připraveny dva kurzy (1,2) gramatiky a konverzace, kurz s označením 2 tedy časově navazuje na ukončený kurz č. 1.
Kurzy Ruského a Španělského jazyka probíhají v délce 148 hodin (délka vyučovací hodiny =45 min)
Délka vzdělávání v jedné skupině v jednom dni bude maximálně v rozsahu dvou vyučovacích hodin (2x 45 min.). U jazyků je možná i intenzivní výuka dle dohody se zadavatelem.
Specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 4.
Všechny kurzy v dílčí části II. Jazykové vzdělávání budou probíhat v provozovně zadavatele na adrese Pohled 227, 582 21 Pohled pouze pro zaměstnance zadavatele.
Zahájení realizace jednotlivých kurzů proběhne na základě výzvy zadavatele nejpozději do 14-ti dnů od doručení požadavku dodavateli.
Dodavatel je povinen akceptovat zrušení naplánované výuky nejpozději 2 hodiny před zahájením výuky.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace vzdělávacích kurzů je v měsíci prosinci 2017. Předpokládaný termín ukončení realizace vzdělávacích kurzů je v měsíci červnu 2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Pohled 227, 582 21 Pohled
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cenaJ ediným hodnotícím kritériem je Celková nabídková cena bez DPH. Zadavatel sestaví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší nabídkovou cenu bez DPH. Jako vítězná bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
-Základní kvalifikace
-Profesní kvalifikace
-Technická kvalifikace
Základní kvalifikaci splňuje účastník, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Tyto skutečnosti dodavatel prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2.
V rámci prokázání profesní kvalifikace je uchazeč povinen předložit:
a)doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku)
b)doklad, kterým prokáže oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují
3.V rámci prokázání technické kvalifikace pro část I. Měkké a manažerské dovednosti účastník předloží:
a)seznam 3 referenčních zakázek poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení v oblasti výuky měkkých a manažerských dovedností. Referenční zakázkou se rozumí souvislé vzdělávání pro jednoho zákazníka v maximální délce 24 měsíců. Uchazeč doloží 3 realizované zakázky, každá zakázka bude v minimálním objemu 400.000,- Kč bez DPH. V seznamu zakázek budou uvedeny minimálně tyto informace:
-Specifikace obsahu zakázky
-Cena zakázky bez DHP
-Termín realizace zakázky
-Název zákazníka, IČ
-Kontaktní osoba zákazníka včetně telefonu a emailu
Tyto skutečnosti uchazeč prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2b. Vybraný uchazeč může být vyzván k doložení potvrzení reference od příjemce referenční zakázky.
seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám. Limit pro splnění tohoto kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
Alespoň jeden z lektorů doloží praxi v lektorování obdobných školení v rozsahu min. 10 let. Tento lektor se bude podílet na plnění zakázky v rozsahu minimálně 50% z celkového počtu hodin pro tuto část zakázky. Uchazeči požadované doloží stručným životopisem lektora.
Alespoň jeden z lektorů doloží certifikát „Action Learning Coach“ vydaný WIAL (World Institute for Action Learning). Tento lektor se bude podílet na plnění zakázky v rozsahu minimálně 50% z celkového počtu hodin pro tuto část zakázky. Uchazeči doloží kopii certifikátu.
Alespoň 50% z celkového počtu hodin pro tuto část zakázky budou učit lektoři se zkušeností z vlastní manažerské praxe. Uchazeči požadované doloží stručným/i životopisem/y lektora/ů.
1.4. V rámci prokázání technické kvalifikace pro část II. Jazykové vzdělávání účastník předloží:
a)Seznam 3 referenčních zakázek poskytnutých účastníkem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení v oblasti jazykového vzdělávání pro podnikatelský sektor. Referenční zakázkou se rozumí souvislé vzdělávání pro jednoho zákazníka v maximální délce 24 měsíců. Uchazeč doloží jednu realizovanou zakázku v minimálním objemu 150 000,- Kč bez DPH a další dvě v minimálním objemu 80 000,- Kč bez DPH.V seznamu zakázek budou uvedeny minimálně tyto informace:
-Specifikace obsahu zakázky
-Cena zakázky bez DHP
-Termín realizace zakázky
-Název zákazníka, IČ
-Kontaktní osoba zákazníka včetně telefonu a emailu
Tyto skutečnosti uchazeč prokáže podepsaným čestným prohlášením dle vzoru Přílohy č. 2b. Vybraný uchazeč může být vyzván k doložení potvrzení reference od příjemce referenční zakázky.
b) seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám. Limit pro splnění tohoto kvalifikačního předpokladu je stanoven na:
všichni lektoři doloží minimální úroveň C1 dle Společného evropského referenčního rámce v dané vzdělávací aktivitě. U rodilého mluvčího je automaticky předpokládána jazyková úroveň C2. Rodilý mluvčí musí doložit doklady, které prokazují, z jaké země pochází a jaké má státní občanství.
Společná ustanovení ke kvalifikaci
-předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka výběrového řízení je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinností oznámení změn v kvalifikaci, bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení.
-zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů nebo písemné vysvětlení nabídky.
-Uchazeč pro splnění kvalifikačních kritérií může předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii.
Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného účastníka předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.
Jednotlivé listy nabídky musí být pevně spojeny a očíslovány vzestupnou kontinuální řadou.
Nabídka musí obsahovat:
1.Krycí list nabídky
2.Doklady ke kvalifikaci
3. Návrh smlouvy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována jako konečná za kompletní plnění předmětu díla.
Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení, zejména:
-Realizace vzdělávacích kurzů na požadovaném místě pod vedením kvalifikovaného lektora
-Poskytnutí výukových materiálů v tištěné podobě pro všechny účastníky vzdělávání
-Zpracování dokumentace kurzů dle pravidel OPZ
-Zpracování hodnocení vzdělávání
-Provádění evidence poskytovaných služeb dle pravidel OPZ (prezenční listiny, ověření znalostí, aj.)
-Ostatní související náklady (výukové pomůcky, technické vybavení pro výuku, doprava, ubytování a stravování)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Veškeré listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce přiložená plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.Nabídku je možné podat osobně v sídle zadavatele v pracovních dnech, a to pondělí až pátek od 8:00 do 14:00 hodin vždy tak, aby byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek. Uchazeč též může nabídku zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní poštou – za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky kontaktní osobou zástupce zadavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou dílčí část plnění, případně na celé plnění.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v tištěné podobě v jednom originálním výtisku.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat pouze písemnou formou (vč. Komunikace emailem) prostřednictvím kontaktní osoby, a to pouze v českém jazyce.
Uchazeč je povinen v rámci nabídky předložit návrh smlouvy vypracovaný zadavatelem. Návrh smlouvy je závazný, účastník do smlouvy doplní pouze požadované údaje, jinak není oprávněn cokoliv měnit.
Uchazeč nese své náklady na přípravu a podání nabídky v tomto zadávacím řízení samostatně bez nároku na jejich úhradu ze strany zadavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Dvořák - svahové sekačky.pdf (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 1a Krycí list - část I.docx (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 1b Krycí list - část II.docx (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 2a Čestné prohlášení ke kvalifikaci - část I.docx (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 2b Čestné prohlášení ke kvalifikaci - část II.docx (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 3 Návrh smlouvy.doc (7. 11. 2017 12:55)
- Př. 4 Specifikace předmětu zakázky.docx (7. 11. 2017 12:55)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (20. 11. 2017 13:11)
- oznámení o výsledku hodnocení I.část.pdf (5. 12. 2017 14:56)
- oznámení výsledku hodnocení II. část.pdf (5. 12. 2017 14:56)
- Oznámení o podpisu smlouvy II. část.pdf (15. 12. 2017 14:28)
- Oznámení o podpisu smlouvy I. část.pdf (15. 12. 2017 18:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PhDr. Hana Švecová, Nad Žlábkem 3759, 58001 Havlíčkův Brod, IČ: 63558513PhDr. Hana Švecová
Datum podpisu smlouvy: 4. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Management TC, s.r.o., Na Zátorce 4/88, 160 00 Praha 6IČ: 48026727, PhDr. Jaroslava Kubátová
Datum podpisu smlouvy: 15. 12. 2017
Datum ukončení: 15. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.