- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti Foreigners.cz, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11075
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti Foreigners.cz, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Foreigners.cz, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Masarykova 412/32, Brno-město, 602 00 Brno
- Jméno: Vojtěch Stehno, jednatel
- Telefon: +420720161051
- E-mail: vojta@foreigners.cz
IČ zadavatele: 28824059
- Jméno: Ludmila Nerudová
- Telefon: +420728475149
- E-mail: liduska@foreigners.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Foreigners.cz, s.r.o., Masarykova 412/32, Brno-město, 602 00 Brno.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících ve školení a vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti tzv. soft skills, zejména: komunikační kurzy, obchodní trénink, leadership, produktivita v práci apod.
Přesný popis předmětu veřejné zakázky včetně rozsahu je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1267180,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Školení bude probíhat v letech 2017 – 2018. Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Místo dodání / převzetí plnění: Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena (v Kč bez DPH) 50 %
Rozsah znalostí a zkušenosti týmu 50 %
Podrobný popis je uveden v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeno v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Podrobné informace jsou vedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (10. 4. 2017 16:22)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (2. 5. 2017 12:15)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 5. 2017 12:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Martin Kolenička, Tvrdého 8, 602 00 Brno, IČ 75229749
Datum podpisu smlouvy: 26. 4. 2017
Datum ukončení: 26. 4. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.