- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10863
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: PAPCEL, a.s.
Sídlo zadavatele: Uničovská 132, 784 01 Litovel
- Jméno: Ing. David Dostál, předseda představenstva, Tel.č.: 585 152 110, E-mail: dostal@papcel.cz
IČ zadavatele: 25350471
- Jméno: Ing. Renata Dvořáková
- Telefon: 585 152 153
- E-mail: dvorakova@papcel.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 11. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Uničovská 132, 784 01 Litovel
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 787270,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele u vzdělávací aktivity č. 1, 2, 3, 4, 5, 6 - EPLAN ENGINEERING CZ, s.r.o., České mládeže 1096, 460 06 Liberec, IČ: 28886381, Statutární zástupce: Ing. Petr Pospíšil. Všechny smlouvy byly podepsány 10. 11. 2016.
Datum ukončení: 10. 11. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh
- Oznámen o výsledku hodnocení/výběru
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|||||||||||||||||||||||||
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost PAPCEL, a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Vzdělávání, které je předmětem této veřejné zakázky, se týká zadavatelem používaného SW EPLAN, konkrétně jeho modulů Preplanning P&ID, Electric a Fluid.
Podrobné požadavky na předmět zakázky s vymezením rozsahu požadovaných školených hodin, počtu účastníků apod. jsou uvedeny v Příloze č. 2 Podrobné vymezení předmětu zakázky. Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Výstupem vzdělávacích aktivit 1 až 6 bude doklad o absolvování školení (certifikát, osvědčení apod.). Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění potřebných výukových studijních materiálů.
Předmět zakázky je rozdělen do 6-ti vzdělávacích aktivit (dále jen „VA“). Uchazeč je oprávněn podat nabídku na každou VA samostatně nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit.
Zadavatel prohlašuje, že případné názvy, obchodní značky, jména či příjmení, odkazy na konkrétní subjekty nebo předměty uvedené v této výzvě nebo jejich přílohách slouží pouze k vymezení standardu požadovaného plnění a pro plnění zakázky je akceptovatelné i použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při dosažení poptávané vzdělávací aktivity.
|
|||||||||||||||||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena celkem: 787 270 Kč. Předpokládaná hodnota VA 1 je 71 050 Kč. Předpokládaná hodnota VA 2 je 215 000 Kč. Předpokládaná hodnota VA 3 je 119 940 Kč. Předpokládaná hodnota VA 4 je 164 100 Kč. Předpokládaná hodnota VA 5 je 24 680 Kč. Předpokládaná hodnota VA 6 je 192 500 Kč.
Všechny výše uvedené předpokládané ceny jsou bez DPH.
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
||||||||||||||||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládaný termín realizace uvedených aktivit: listopad 2016 – duben 2017 (pro všechny vzdělávací aktivity) |
||||||||||||||||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Místem plnění zakázky je adresa sídla firmy PAPCEL, a.s., Uničovská 132, 784 01 Litovel nebo jiné místo stanovené po vzájemné dohodě. |
||||||||||||||||||||||||
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|||||||||||||||||||||||||
Nabídky uchazečů budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, a to na základě dvou hodnotících kritérií: cena a kvalita nabízeného plnění.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací VA dle veškerých specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek.
Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč, a to tak, že:
(nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem * 100
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky v souladu s níže uvedenými subkritérii.
Předmětem hodnocení bude kvalita nabízeného plnění dle níže uvedených subkritérii:
Způsob hodnocení dílčích hodnotících kritérií:
Způsob hodnocení kvality nabízeného plnění: U číselně nevyjádřitelných kritérií či vzájemně neporovnatelných hodnot bude sestaveno pořadí od nejvhodnější nabídky k nejméně vhodné (z hlediska popisu maximálního splnění požadovaných subkritérií). Nejvhodnější nabídka získává 100 bodů a každá následující nabídka takové nižší bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Přidělení bodů bude náležitě odůvodněno. Celkové hodnocení kvality je součtem bodových hodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvýhodnější nabídka je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.
Sestavení celkového pořadí Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty bodů (součet za obě hodnotící kritéria). V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím kritériu – nabídková cena.
|
|||||||||||||||||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|||||||||||||||||||||||||
Uchazeč předloží formou prostých kopií níže uvedené doklady:
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Dokumenty nesmí být starší 90 dnů.
Dále uchazeč předloží:
|
|||||||||||||||||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||||||||||||||||
Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 3), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky v souladu s touto výzvou. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Součástí nabídky bude Krycí list (Příloha č. 1) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit. |
|||||||||||||||||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí cena za splnění předmětu zakázky každé vzdělávací aktivity bez daně z přidané hodnoty (DPH). Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady pro realizaci předmětu zakázky včetně nákladů specifikovaných výzvou.
Celková nabídková cena pro rozsah předmětu plnění zakázky bude stanovena pro každou vzdělávací aktivitu jako konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách v členění na:
Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. |
||||||||||||||||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou.
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
||||||||||||||||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
||||||||||||||||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou vzdělávací aktivitu (nebo více vzdělávacích aktivit). |
||||||||||||||||||||||||
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|||||||||||||||||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|||||||||||||||||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||||||||||||||||
Nabídka musí být zadavateli podána v jednom originálu v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Další požadavky:
|
|||||||||||||||||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
||||||||||||||||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.