Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10863

Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: PAPCEL, a.s.

Sídlo zadavatele: Uničovská 132, 784 01 Litovel

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Dostál, předseda představenstva, Tel.č.: 585 152 110, E-mail: dostal@papcel.cz

IČ zadavatele: 25350471

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Renata Dvořáková
  • Telefon: 585 152 153
  • E-mail: dvorakova@papcel.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 11. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
Uničovská 132, 784 01 Litovel

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 787270,00 bez DPH

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele u vzdělávací aktivity č. 1, 2, 3, 4, 5, 6 - EPLAN ENGINEERING CZ, s.r.o., České mládeže 1096, 460 06 Liberec, IČ: 28886381, Statutární zástupce: Ing. Petr Pospíšil. Všechny smlouvy byly podepsány 10. 11. 2016.

Datum ukončení: 10. 11. 2016

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost PAPCEL, a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Vzdělávání, které je předmětem této veřejné zakázky, se týká zadavatelem používaného SW EPLAN, konkrétně jeho modulů Preplanning P&ID, Electric a Fluid.

 

Podrobné požadavky na předmět zakázky s vymezením rozsahu požadovaných školených hodin, počtu účastníků apod. jsou uvedeny v Příloze č. 2 Podrobné vymezení předmětu zakázky. Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

Výstupem vzdělávacích aktivit 1 až 6 bude doklad o absolvování školení (certifikát, osvědčení apod.). Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění potřebných výukových studijních materiálů.

 

Předmět zakázky je rozdělen do 6-ti vzdělávacích aktivit (dále jen „VA“). Uchazeč je oprávněn podat nabídku na každou VA samostatně nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit.

 

Zadavatel prohlašuje, že případné názvy, obchodní značky, jména či příjmení, odkazy na konkrétní subjekty nebo předměty uvedené v této výzvě nebo jejich přílohách slouží pouze k vymezení standardu požadovaného plnění a pro plnění zakázky je akceptovatelné i použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při dosažení poptávané vzdělávací aktivity.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem: 787 270 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 1 je 71 050 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 2 je 215 000 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 3 je 119 940 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 4 je 164 100 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 5 je 24 680 Kč.

Předpokládaná hodnota VA 6 je 192 500 Kč.

 

Všechny výše uvedené předpokládané ceny jsou bez DPH.

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládaný termín realizace uvedených aktivit: listopad 2016 – duben 2017 (pro všechny vzdělávací aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění zakázky je adresa sídla firmy PAPCEL, a.s., Uničovská 132, 784 01 Litovel nebo jiné místo stanovené po vzájemné dohodě.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky uchazečů budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, a to na základě dvou hodnotících kritérií: cena a kvalita nabízeného plnění.

 

  • Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity (váha 40%) – číselné kritérium

Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady související s realizací VA dle veškerých specifikací uvedených v této Výzvě k podání nabídek.

 

Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč, a to tak, že:

  • Pro hodnocení nabídkové ceny je nejvhodnější nabídka, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu.
  • Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH dle následujícího vzorce:
     

(nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem * 100

 

  • Kvalita nabízeného plnění  - váha 60 %  - nečíselné kritérium

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky v souladu s níže uvedenými subkritérii.

 

Předmětem hodnocení bude kvalita nabízeného plnění dle níže uvedených subkritérii:

Dílčí hodnotící Subkritérium

Váha

Konkrétní návrh školicích technik a metod, které budou použity

30%

Hodnocení efektivity školení

40%

Použité výukové materiály a pomůcky

30%

 

Způsob hodnocení dílčích hodnotících kritérií:

 

Subkritérium

Váha

Způsob hodnocení

Podklady k doložení

Konkrétní návrh školicích technik a metod, které budou použity

30%

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, ve které budou navrženy nejvhodnější školící techniky a metody. Bude hodnoceno:

  • zda a v jaké míře jsou školící techniky a metody přizpůsobeny předmětu školení
  • zda a jak školící techniky a metody zapojí cílovou skupinu (interaktivita)

Uchazeč ve své nabídce popíše školící techniky a metody s důrazem na potřeby školených osob. Dále popíše, jak přizpůsobí školicí techniky a metody počtu účastníků ve skupině a jak bude cílová skupina aktivně zapojena.

Hodnocení efektivity školení

40%

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, ve které bude nejlépe navržena metoda hodnocení efektivity poskytnutých školení, tj. metoda, která poskytne zadavateli přesně definovaný, jasný, věrný, ucelený a měřitelný výsledek.

Uchazeč ve své nabídce popíše metody hodnocení efektivity školení, hodnocení úrovně účastníků před a po poskytnutí školení.

Uchazeč může pro tyto účely rovněž v nabídce přiložit vzorové dotazníky, testy, formuláře.

Použité výukové materiály a pomůcky

30%

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, která bude obsahovat výukové materiály a pomůcky nejvíce vyhovující předmětu školení, tj: interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, odkazy na další zdroje apod.

Uchazeč ve své nabídce popíše či doloží výukové materiály a pomůcky.

 

 

Způsob hodnocení kvality nabízeného plnění:

U číselně nevyjádřitelných kritérií či vzájemně neporovnatelných hodnot bude sestaveno pořadí od nejvhodnější nabídky k nejméně vhodné (z hlediska popisu maximálního splnění požadovaných subkritérií). Nejvhodnější nabídka získává 100 bodů a každá následující nabídka takové nižší bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Přidělení bodů bude náležitě odůvodněno.

Celkové hodnocení kvality je součtem bodových hodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvýhodnější nabídka je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.

 

Sestavení celkového pořadí

Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty bodů (součet za obě hodnotící kritéria).

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím kritériu – nabídková cena.

 

 

 

 

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč předloží formou prostých kopií níže uvedené doklady:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku);

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Dokumenty nesmí být starší 90 dnů.

 

Dále uchazeč předloží:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za zadavatele (vzor Čestného prohlášení je přílohou č. 4 Výzvy).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

 

Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 3), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky v souladu s touto výzvou. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

 

Součástí nabídky bude Krycí list (Příloha č. 1) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí cena za splnění předmětu zakázky každé vzdělávací aktivity bez daně z přidané hodnoty (DPH). Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady pro realizaci předmětu zakázky včetně nákladů specifikovaných výzvou.

 

Celková nabídková cena pro rozsah předmětu plnění zakázky bude stanovena pro každou vzdělávací aktivitu jako konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách v členění na:

  • celkovou nabídkovou cenu bez DPH,
  • sazbu (v %) a výši DPH a
  • celkovou nabídkovou cenu včetně DPH.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou.

 

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
  • Vlastní nabídka
  • Návrh smlouvy
  • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče
  • Ostatní dokumenty
  • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou vzdělávací aktivitu (nebo více vzdělávacích aktivit).

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v jednom originálu v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání ve společnosti PAPCEL, a.s.“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Další požadavky:

  • Platební podmínky: splatnost faktur 30 kalendářních dnů po jejím doručení objednateli
  • Možnost navýšení ceny pouze v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
  • Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
  • V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 10. 2016
 
Aktualizováno: 11. 11. 2016