- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců a partnerů společnosti COMFOR STORES, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11222
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců a partnerů společnosti COMFOR STORES, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: COMFOR STORES, a.s.
Sídlo zadavatele: Běly Pažoutové 1, 624 00 Brno - Komín
IČ zadavatele: 26290944
- Jméno: Kateřina Rádlová
- Telefon: +420724027338
- E-mail: katerina.radlova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 6. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Běly Pažoutové 1, 624 00 Brno - Komín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti COMFOR STORES, a.s.
a jejích partnerů v oblasti měkkých dovedností.
Kurzy jsou rozděleny do 3 kategorií:
1. prodej a poskytování služeb v maloobchodě
2. malobchodní prodej v oboru ICT
3. ostatní soft-skills
Podrobná specifikace předmětu zakázky je v příloze č.2 Výzvy
Na každou kategorii požaduje zadavatel maximálně 2 různé lektory.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 20 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat v prostorech zajištěných zadavatelem, a to v sídle či mimo sídlo zadavatele nebo v jiném místě dle určení zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Dílčí hodnotící kritéria jsou:
1. Celková nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 65%
2. Metodický přístup k realizaci školení s váhou 35%
Způsob hodnocení podle hodnotícího kritéria č.1:
Bude hodnocena celková cena bez DPH za celý rozsah plnění.
Počet bodů bude přidělen dle použitého vzorce:
nejvýhodnější nabídka
tzn. nejnižší cena (hodnota)
100 x ------------------------------------------------- x váha vyjádřená v procentech
cena (hodnota)
hodnocené nabídky
Výsledek bude standardně matematicky zaokrouhlen na dvě desetinná místa.
Způsob hodnocení podle nečíselného hodnotícího kritéria č. 2:
Jako nejlepší bude hodnocena ta nabídka, ve které bude uchazečem nejvýhodněji a nejefektivněji navrženo metodické zajištění vzdělávacích kurzů se zaměřením na:
- vstupní analýzu a využití poznatků z ní při samotném školení
- specifika jednotlivých oblastí školení a specifika cílových skupin školených zaměstnanců
- komunikace se zadavatelem a školenými zaměstnanci mimo komunikace během výuky
- zajištění udržitelnosti vzdělávání ve společnosti zadavatele i po ukončení zakázky
Podklady k doložení
Uchazeč pro účely hodnocení tohoto kritéria v rámci své nabídky popíše:
- jak bude provádět vstupní analýzu a jak bude poznatků z ní využívat při samotném školení
- klíčový obsah jednotlivých školení (kurzů) s důrazem na jejich vazbu pro potřeby školených zaměstnanců
- jakým způsobem (jak často, proč, o čem) bude komunikovat se zadavatelem a školenými zaměstnanci mimo komunikace během výuky
- návrh zajištění udržitelnosti vzdělávání ve společnosti zadavatele i po ukončení zakázky
Pro hodnocení subjektivního (nečíselného) kritérií bude použita bodová stupnice 1 – 100, kdy nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů a ostatním nabídkám body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou. Bodová ohodnocení nabídek dle tohoto dílčího kritéria se vynásobí jeho vahou.
Na základě součtu výsledných hodnot za obě kritéria u jednotlivých nabídek se stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější (nejvýhodnější) bude stanovena nabídka, která dosáhne nejvyšší hodnoty.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
1. Způsobilým není dodavatel, který
a)
byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b)
má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c)
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d)
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e)
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
2. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat
a)
tato právnická osoba,
b)
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
c)
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
3. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
a)
zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
b)
české právnické osoby, musí podmínku podle písm. a) splňovat osoby uvedené v bodě 2 a vedoucí pobočky závodu.
Splnění základních kvalifikačních předpokladů se prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č.3 Výzvy.
Profesní způsobilost
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, doklad nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky, dokládá se v kopii.
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (výpis z živnostenského rejstříku), dokládá se v kopii.
Technická způsobilost
Seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
Seznam lektorů bude doložen formou čestného prohlášení, přičemž na každou ze 3 kategorií školení požaduje zadavatel maximálně 2 různé lektory.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v následující struktuře.
1.Krycí list
Pro zpracování Krycího listu nabídky uchazeč závazně použije vzor Krycího listu (příloha č.1 Výzvy) a chybějící požadované údaje do něj doplní. Takto vyplněný Krycí list nabídky podepíše a vloží jako první list do nabídky.
Celková nabídková cena uvedená v Krycím listu bude obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky za celou dobu plnění zakázky. Celková nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“.
2.Doklady prokazující kvalifikaci
3. Příloha č.2 Výzvy
4. Návrh smlouvy o dílo
Uchazeč vloží do nabídky podepsaný návrh smlouvy. Návrh této smlouvy tvoří přílohu č. 4 Výzvy Uchazeč do návrhu smlouvy doplní údaje v hlavičce a celkovou cenu.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč doplní ceny do přílohy č. 2 a vloží ji do nabídky.
Nabídková cena musí být uvedena jako cena nejvýše přípustná, včetně dopravy do místa plnění a dalších vedlejších nákladů v celkovém členění bez DPH a s DPH.
Uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu a nabídkovou cenu za jednotlivé položky nabídky, výsledná cena musí být součtem cen za jednotlivé položky nabídky.
Cena musí být určena v rozsahu dle zadavatelem určených školících dnů (příp. hodin) nikoliv v závislosti na počtu účastníků, když údaj o počtu účastníků je pouze předpokládaný.
Cena zahrnuje zejména:
- přípravu a realizaci výuky
- školicí materiály pro účastníky
- certifikáty o absolvování kurzu
- náklady na lektora ( mzda, doprava, ubytování aj.)
Uchazeč odpovídá za kompletnost poskytovaných činností a je povinen i veškeré činnosti, které nejsou výslovně uvedeny a souvisí s předmětem plnění, zahrnout do ceny. Nabídková cena musí být platná až do celkového dokončení realizace zakázky.
Cena rozhodná pro hodnocení nabídek je cena bez DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka bude odevzdána v pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů nabídky. Veškeré části nabídky budou po spojení tvořit jeden celek. Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení a v jedné kopii odpovídající originálu, tj. tato kopie bude taktéž odevzdána ve vytištěné, pevně spojené podobě tak, aby bylo zabráněno ztrátě či výměně jednotlivých listů.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Případné vysvětlení zadávacích podmínek proběhne v souladu s par. 98 ZZVŘ č.134/2016 Sb. v účinném znění. Pokud o vysvětlení zadávací dokumentace písemně požádá dodavatel, zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace tohoto dodavatele. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet zákonné lhůty.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v účinném znění.
Soubory ke stažení:
- Výzva_k_podání_nabídek.pdf (6. 6. 2017 14:41)
- Příloha_č.1_Krycí list.doc (6. 6. 2017 14:41)
- Příloha_č.2.xlsx (6. 6. 2017 14:41)
- Příloha_č.3_Čestné_prohlášení.rtf (6. 6. 2017 14:41)
- Příloha_č.4_Návrh_smlouvy.doc (6. 6. 2017 14:41)
- odpověď_na_dotaz_č.1.pdf (13. 6. 2017 12:30)
- odpověď_na_dotaz_č.2.pdf (13. 6. 2017 12:30)
- oznameni vysledku hodnoceni.pdf (20. 7. 2017 12:57)
- výsledek_výzvy_podpis_smlouvy.pdf (17. 8. 2017 14:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEST Training - Vladan WiejNová Ves 374, 379 11 Frýdlant nad Ostravicí, IČ: 87011247
Datum podpisu smlouvy: 7. 8. 2017
Datum ukončení: 7. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.