Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců: Akademie štíhlé výroby

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10887

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců: Akademie štíhlé výroby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MSV Metal Studénka, a.s.

Sídlo zadavatele: R. Tomáška 859, 742 13 Studénka

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivo Lazecký, předseda představenstva, Tel.: 556 472 206, ivo.lazecky@msvmetal.eu

IČ zadavatele: 47675942

DIČ zadavatele: CZ47675942

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Hana Bártová
  • Telefon: 556 47 27 27
  • E-mail: Hana.bartova@msvmetal.eu

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
R. Tomáška 859, 742 13 Studénka

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 225000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Neuron consulting, s.r.o., Jilemnického 1883/1, 748 01 Hlučín, IČ 27781518, Ing. Vlastimil Matýsek, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 28. 2. 2017

Datum ukončení: 28. 2. 2017

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

 

Předmětem zakázky je vzdělávání a trénink pracovníků.

 

Rozsah: 36,5 hodin (vyučující hodina je 60 minut) + 1 hodina závěrečný test pro 1 skupinu

Počet účastníků: 29 osob

Účastník po absolvování kurzu a úspěšném složení zkoušky získá Osvědčení.

Požadavek na obsah kurzu:

2 dny – Analýza potenciálu vybraných podpůrných výrobních a nevýrobních procesů

1 den - Projektové týmy v systému štíhlé firmy

1 den – Metodika neustálého zlepšování v systému štíhlé firmy

1 den – Trénink auditorů a audit systému

 

Požadavek na formu výuky vzdělávací aktivity:

 

Cílem vzdělávací aktivity je proškolit zaměstnance (napříč různými pracovními pozicemi) společnosti MSV Metal Studénka, a.s. v oblasti štíhlé výroby. Školení má za cíl zvýšit produktivitu výroby, omezit plýtvání a výrobní prostoje, snížit energetickou náročnost výroby a nastavit parametry efektivní výroby. Záměrem je také zvýšit vzdělanostní úroveň a kompetentnost pracovníků.

 

Popište metodiky, jaké využijete k dosažení cíle vzdělávací aktivity.

 

Požadavek na úroveň vzdělávací aktivity:

 

Popište metodiky a nástroje, kterými zhodnotíte a určíte úroveň vzdělávací aktivity. Jak provedete evaluaci vzdělávací aktivity.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Předpokládaná cena zakázky je stanovena na 225 000 Kč bez DPH. Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH. Měna, ve které je cena uvedena je Kč (CZK).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

leden 2017 – duben 2017

Místo dodání / převzetí plnění

R. Tomáška 859, 742 13 Studénka

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nabídková cena bez DPH (40%) – číselné kritérium

Hodnocení nabídkové ceny, váha 40%.

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plněni absolutní částkou v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Počet bodů = 100 x hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější, tzn. nejnižší hodnota / hodnota dané nabídky

Počet bodů bude vynásoben vahou tohoto kritéria.

 

  • Metodika organizace vzdělávání (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se rozumí dokument, v němž dodavatel popíše postup, který zajistí splnění cíle předmětu veřejné zakázky.

Konkrétně bude hodnocen popis:

  1. Metodiky výuky
  2. Efektivity výukových metod
  3. Způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

Lépe bude hodnocen ten dodavatel, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace vzdělávání.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele[1]

 

Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

 

Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:

  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

•Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

•Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby).

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 100.000,- Kč bez DPH.

Dále dodavatel předloží minimálně 3 reference týkající se vzdělávání a tréninku na pracovišti. Reference musí obsahovat minimálně tyto údaje:

  • Identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, vč. telefonického kontaktu
  • Popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnota v Kč

Reference musí mít následující podoby:

1. Osvědčení vydané či podepsané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému Zadavateli nebo

2.  Osvědčení vydané nebo podepsané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli.

3.  Čestné prohlášení vydané Uchazečem, není-li možné osvědčení dle předešlého bodu získat. Čestné prohlášení musí minimálně obsahovat tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, vč. telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnotu v Kč bez DPH.

 

Případné další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

 

Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů:

  • Doložení vysokoškolského vzdělání.
  • Praxe minimálně 3 roky v řízení týmů ve výrobě na pozici minimálně vedoucí výroby nebo vedoucího kvality
  • Praxe v lektorování a vedení tréninku na pracovišti, s doložením 2 referencí na vedení tréninku u zákazníka. Reference uveďte v přehledné tabulce, kde bude uvedeno: zákazník, téma tréninku, forma tréninku, kontaktní osoba.

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

 

Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce.

 

Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:

  1. Identifikační údaje, případně představení dodavatele.
  2. Specifikace předmětu zakázky (musí obsahovat návrh obsahu, metodologii vzdělávání jednotlivých bloků, termíny).
  3. Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků
  4. Podepsaný písemný návrh smlouvy jako součást nabídky

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;
  • závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Nabídková cena musí být také stanovena na osobu/VA.

Požadavek na písemnou formu nabídky

 

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

  • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 30 dnů.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy.
  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 11. 2016
 
Aktualizováno: 3. 3. 2017