- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Bohumila Kobzy a jeho partnerů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11184
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Bohumila Kobzy a jeho partnerů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Bohumil Kobza
Sídlo zadavatele: Rožná 115, PSČ 592 52
- Jméno: Bohumil Kobza
- Telefon: +420604802925
- E-mail: b.kobza@ala-gastro.cz
IČ zadavatele: 15261964
- Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz, na základě plné moci
- Telefon: +420603526265
- E-mail: kostohryz@osas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: JUDr. Vít Vohánka Na Zámecké 457/5 Praha 4 – Nusle, PSČ 140 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky poskytnutí odborných služeb vzdělávání. Více viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1195600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 06/2017 až 10/2018
Místo dodání / převzetí plnění: Viz Výzva k podání nabídek.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Více viz Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku (jednu nabídku do obou částí zakázky nebo jednu nabídku do kterékoli části zakázky).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (25. 5. 2017 15:13)
- Výzva k podání nabídek - formát doc (25. 5. 2017 15:55)
- Oznámení o změnách ZD č.z. 11184.pdf (29. 5. 2017 16:45)
- Oznámení o výběru dodavatele.jpg (26. 6. 2017 16:17)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (3. 7. 2017 08:20)
- Zrušení části B) VŘ.pdf (21. 7. 2017 09:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A: 100PROgastro s.r.o., Mgr. Marek Křovák, Domažlická 1053/15, Praha 3, 130 00, IČ: 03044378, DIČ: CZ03044378
Datum podpisu smlouvy: 22. 6. 2017
Zrušené části zakázky: část B
Datum ukončení: 17. 7. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.