Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Bohumila Kobzy a jeho partnerů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11184

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Bohumila Kobzy a jeho partnerů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Bohumil Kobza

Sídlo zadavatele: Rožná 115, PSČ 592 52

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bohumil Kobza
  • Telefon: +420604802925
  • E-mail: b.kobza@ala-gastro.cz

IČ zadavatele: 15261964

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz, na základě plné moci
  • Telefon: +420603526265
  • E-mail: kostohryz@osas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
JUDr. Vít Vohánka Na Zámecké 457/5 Praha 4 – Nusle, PSČ 140 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky poskytnutí odborných služeb vzdělávání. Více viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1195600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
06/2017 až 10/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Viz Výzva k podání nabídek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace. Podrobněji viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v písemné podobě. Více viz Výzva k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku (jednu nabídku do obou částí zakázky nebo jednu nabídku do kterékoli části zakázky).

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část A: 100PROgastro s.r.o., Mgr. Marek Křovák, Domažlická 1053/15, Praha 3, 130 00, IČ: 03044378, DIČ: CZ03044378

    Datum podpisu smlouvy: 22. 6. 2017

Zrušené části zakázky: část B

Datum ukončení: 17. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 5. 2017
 
Aktualizováno: 21. 7. 2017