- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců členů České logistické asociace
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11125
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů České logistické asociace
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Česká logistická asociace
Sídlo zadavatele: Pod výtopnou 367/2, 186 00 Praha 8
- Jméno: Prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Telefon: +420607935278
- E-mail: cla@czech-logistics.eu
IČ zadavatele: 60445297
- Jméno: JUDr. Marian Polický
- Telefon: +420252547353
- E-mail: marian.policky@schmitz-partner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Schmitz & Partner, advokátní kancelář, s.r.o., Malá Štěpánská 1932/3, 120 00 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance členů České logistické asociace, viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2017 – květen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Celá ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii:
1.Nabídková cena - váha 40 %
2.Metodika způsobu realizace – váha 30 %,
3.Kvalita nabízených služeb – váha 30 %
Více viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány ze strany dodavatele statutárním orgánem či osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat dodavatele; v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
- Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle počtu již realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 1 denní splatností.
- Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
- Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
- Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Vice viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.zip (27. 4. 2017 14:51)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (5. 6. 2017 15:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Prague Congress Company s.r.o., Srázná 928/15, Braník, 140 00 Praha 4, IČ: 48041491, LUCIE PADEVĚTOVÁ, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017
Datum ukončení: 9. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.