Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členů České logistické asociace

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11125

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů České logistické asociace

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Česká logistická asociace

Sídlo zadavatele: Pod výtopnou 367/2, 186 00 Praha 8

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
  • Telefon: +420607935278
  • E-mail: cla@czech-logistics.eu

IČ zadavatele: 60445297

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Marian Polický
  • Telefon: +420252547353
  • E-mail: marian.policky@schmitz-partner.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Schmitz & Partner, advokátní kancelář, s.r.o., Malá Štěpánská 1932/3, 120 00 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance členů České logistické asociace, viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen 2017 – květen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Celá ČR

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude prováděno základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii:

1.Nabídková cena - váha 40 %

2.Metodika způsobu realizace – váha 30 %,

3.Kvalita nabízených služeb – váha 30 %

Více viz zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány ze strany dodavatele statutárním orgánem či osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat dodavatele; v takovém případě doloží dodavatel toto oprávnění.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

  • Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle počtu již realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 1 denní splatností.
  • Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

  • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

  • Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Vice viz zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Prague Congress Company s.r.o., Srázná 928/15, Braník, 140 00 Praha 4, IČ: 48041491, LUCIE PADEVĚTOVÁ, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017

Datum ukončení: 9. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 4. 2017
 
Aktualizováno: 15. 6. 2017