Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11141

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 5. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská Komora Karviná

Sídlo zadavatele: Svatováclavská 97/6, Fryštát, 733 01 Karviná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivo Barteček, předseda představenstva

IČ zadavatele: 60793023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petr Psotka, advokát
  • Telefon: +420775209289
  • E-mail: psotka@advokatova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Petr Psotka, advokát, se sídlem U Staré elektrárny 291/11, Ostrava – Slezská Ostrava, PSČ 710 00.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění jsou vzdělávací služby v rámci projektu Vzdělávání zaměstnanců členů OHK Karviná, realizovaného v souladu s Operačním programem Zaměstnanost, výzva: „Vzdělávání – společná cesta k rozvoji!“, reg. č. projektu: 03_16_060, CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005962.

Vzdělávání se týká celkem 165 zaměstnanců. Vzdělávací kurzy budou realizovány  formou  uzavřených kurzů (kurzy výlučně pro zaměstnance členů OHK Karviná) a formou otevřených kurzů  (kurzy nikoliv pouze pro zaměstnance členů OHK Karviná) – stanoveno pro každý kurz v Příloze č. 1.

Veřejná zakázka je rozdělena na 5 dílčích částí se samostatným plněním. Účastník může podat nabídku na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3531000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Místo dodání / převzetí plnění:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nejnižší nabídková cena

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část II.: ZMH s.r.o., Frýdek-Místek - Frýdek, tř. T. G. Masaryka 496, PSČ 73801, IČ:28646088, Bc. Lenka Hudáková, jednatelka společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 30. 6. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část III.: POE EDUCO, spol. s r. o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín, IČ:64089398, Ing. Jiří Čmucha, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 26. 6. 2017

Zrušené části zakázky: část I. a IV.

Datum ukončení: 30. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 5. 2017
 
Aktualizováno: 24. 7. 2017