- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ČOS – Technický servis s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11065
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ČOS – Technický servis s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: ČOS – Technický servis s.r.o.
Sídlo zadavatele: Kolejní 1323/12, Moravská Ostrava a Přívoz 702 00
- Jméno: Vladimír Horyl
- Telefon: +420605535712
- E-mail: vladimir.horyl@cosas.cz
IČ zadavatele: 25847511
DIČ zadavatele: CZ25847511
- Jméno: Jana Stachová
- Telefon: +420605298478
- E-mail: jana.stachova@cosas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: ČOS – Technický servis s.r.o., Kolejní 1323/12, Moravská Ostrava a Přívoz 702 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je poskytnutí služeb v oblasti vzdělávání. Náplní služby je organizační zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů. Vzdělávání bude realizováno formou uzavřených prezenčních školení, které budou zajištěny vítězným dodavatelem vzdělávacích služeb na základě podmínek uvedených ve výzvě a v uzavřené smlouvě. Realizované vzdělávací kurzy spadají do oblasti měkkých a manažerských dovedností pro cílovou skupinu zaměstnanců společnosti ČOS – Technický servis s.r.o. Jsou to osoby, které jsou v pracovněprávním nebo obdobném vztahu ke společnosti (zadavateli zakázky).
Organizační zajištění zakázky:
- Komunikace se zadavatelem při přípravě přesného obsahu školení, aby bylo připraveno na míru cílové skupině,
- Komunikace se zadavatelem ohledně harmonogramu školení, přesných termínů, či změn ve školících dnech, apod.,
- Realizace vzdělávání zkušeným lektorem s dostatečnou kvalifikací dle požadavků zadavatele,
- Vypracování a dodání studijních materiálů na všechna školení a pro všechny účastníky, zpracování seznamu doporučené literatury pro případné samostudium, zpracování obsahové náplně a struktury všech kurzů,
- Zajištění prezenčních listin a osvědčení na všechna školení dle vzorů, které se dají stáhnout na stránkách www.esfcr.cz,
- Zabezpečení vhodného způsobu ověření znalostí na konci každého kurzu,
- Popis a definování vhodných metod a forem vzdělávání v rámci jednotlivých školení a jejich časovou dotaci.
Jeden školící den je stanovený na 8 školících hodin (1 hodina = 60 minut) bez započtení přestávky na oběd. Každá vzdělávací skupina může mít maximálně 12 účastníků.
Témata školení:
Měkké a manažerské dovednosti – celkový počet osob je 24, pro tyto osoby předpokládáme rozdělení do tří skupin po 8 lidech.
Název kurzu | Počet osob celkem | Počet skupin | Délka kurzu (dny) |
Firemní kultura | 24 | 3 | 2 |
Stres a jeho odstraňování | 24 | 3 | 2 |
Efektivní poskytování zpětné vazby | 24 | 3 | 2 |
Zvyšování výkonnosti | 24 | 3 | 2 |
Komunikace v obtížných situacích | 24 | 3 | 2 |
Řešení stížnosti zákazníka | 24 | 3 | 2 |
Pravidla pro jednoduchý time management | 24 | 3 | 2 |
Co ovlivňuje pracovní komunikaci | 24 | 3 | 2 |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1152000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017 - Září 2018 – jedná se o předpokládanou lhůtu dodání, jejíž začátek je podmíněn řádným ukončením výběrového řízení a podepsáním smlouvy s dodavatelem vzdělávání. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele a cílové skupiny. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 kalendářních dní před daným seminářem.
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – 80 %, číselné kritérium, kde nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu.
Praxe lektorů – 20 %, číselné kritérium, kde nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané kritérium nejvyšší hodnotu.
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena elektronicky e-mailem na adresu jana.stachova@cosas.cz nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.V rámci dodržení principu rovného zacházení se všemi účastníky nemohou být dodatečné informace poskytovány telefonicky.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz, kde je zveřejněna dokumentace k veřejné zakázce.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně přílohy.zip (4. 4. 2017 15:15)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (6. 4. 2017 13:55)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.2.pdf (10. 4. 2017 09:07)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (18. 5. 2017 09:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Ostrava, 725 25, IČ 28641949
Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2017
Datum ukončení: 30. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.