Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ČOS – Technický servis s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11065

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ČOS – Technický servis s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ČOS – Technický servis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Kolejní 1323/12, Moravská Ostrava a Přívoz 702 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vladimír Horyl
  • Telefon: +420605535712
  • E-mail: vladimir.horyl@cosas.cz

IČ zadavatele: 25847511

DIČ zadavatele: CZ25847511

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Stachová
  • Telefon: +420605298478
  • E-mail: jana.stachova@cosas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
ČOS – Technický servis s.r.o., Kolejní 1323/12, Moravská Ostrava a Přívoz 702 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je poskytnutí služeb v oblasti vzdělávání. Náplní služby je organizační zajištění školení, příprava a realizace vzdělávacích kurzů, příprava souvisejících dokumentů, zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů. Vzdělávání bude realizováno formou uzavřených prezenčních školení, které budou zajištěny vítězným dodavatelem vzdělávacích služeb na základě podmínek uvedených ve výzvě a v uzavřené smlouvě. Realizované vzdělávací kurzy spadají do oblasti měkkých a manažerských dovedností pro cílovou skupinu zaměstnanců společnosti ČOS – Technický servis s.r.o. Jsou to osoby, které jsou v pracovněprávním nebo obdobném vztahu ke společnosti (zadavateli zakázky).

Organizační zajištění zakázky:

  • Komunikace se zadavatelem při přípravě přesného obsahu školení, aby bylo připraveno na míru cílové skupině,
  • Komunikace se zadavatelem ohledně harmonogramu školení, přesných termínů, či změn ve školících dnech, apod.,
  • Realizace vzdělávání zkušeným lektorem s dostatečnou kvalifikací dle požadavků zadavatele,
  • Vypracování a dodání studijních materiálů na všechna školení a pro všechny účastníky, zpracování seznamu doporučené literatury pro případné samostudium, zpracování obsahové náplně a struktury všech kurzů,
  • Zajištění prezenčních listin a osvědčení na všechna školení dle vzorů, které se dají stáhnout na stránkách www.esfcr.cz,
  • Zabezpečení vhodného způsobu ověření znalostí na konci každého kurzu,
  • Popis a definování vhodných metod a forem vzdělávání v rámci jednotlivých školení a jejich časovou dotaci.

Jeden školící den je stanovený na 8 školících hodin (1 hodina = 60 minut) bez započtení přestávky na oběd. Každá vzdělávací skupina může mít maximálně 12 účastníků.

Témata školení:

Měkké a manažerské dovednosti – celkový počet osob je 24, pro tyto osoby předpokládáme rozdělení do tří skupin po 8 lidech.

Název kurzu

Počet osob celkem

Počet skupin

Délka kurzu (dny)

Firemní kultura

24

3

2

Stres a jeho odstraňování

24

3

2

Efektivní poskytování zpětné vazby

24

3

2

Zvyšování výkonnosti

24

3

2

Komunikace v obtížných situacích

24

3

2

Řešení stížnosti zákazníka

24

3

2

Pravidla pro jednoduchý time management

24

3

2

Co ovlivňuje pracovní komunikaci

24

3

2

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1152000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2017 - Září 2018 – jedná se o předpokládanou lhůtu dodání, jejíž začátek je podmíněn řádným ukončením výběrového řízení a podepsáním smlouvy s dodavatelem vzdělávání. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele a cílové skupiny. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 kalendářních dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – 80 %, číselné kritérium, kde nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu.

  • Praxe lektorů – 20 %, číselné kritérium, kde nejvýhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro dané kritérium nejvyšší hodnotu.

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena elektronicky e-mailem na adresu jana.stachova@cosas.cz nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.V rámci dodržení principu rovného zacházení se všemi účastníky nemohou být dodatečné informace poskytovány telefonicky.Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz, kde je zveřejněna dokumentace k veřejné zakázce.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Ostrava, 725 25, IČ 28641949

    Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2017

Datum ukončení: 30. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 4. 2017
 
Aktualizováno: 1. 6. 2017