Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ELVAC

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11003

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ELVAC

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ELVAC a.s.

Sídlo zadavatele: Hasičská 930/53, 700 30, Ostrava-Hrabůvka, okr. Ostrava-město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zbyšek Ciompa
  • Telefon: +420597407101
  • E-mail: zbysek.ciompa@elvac.eu

IČ zadavatele: 25833812

DIČ zadavatele: CZ25833812

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Andrea Bajgarová
  • Telefon: +420597407307
  • E-mail: andrea.bajgarova@elvac.eu

Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
ELVAC a.s., Hasičská 930/53, 700 30 Ostrava, Ostrava-Hrabůvka

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.

Výuka bude probíhat ve skupinách formou prezenčních uzavřených školení, určených pouze pro cílovou skupinu této zakázky.

Důraz bude kladen na maximální efektivitu předávaných informací a maximální přizpůsobení náplně, metod a tempa výuky účastníkům. Uchazeč zajistí lektory, učebnu a vzdělávací materiály pro účastníky vzdělávání.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1800000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od 04/2017 - do 03/2019. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 dní před danou vzdělávací aktivitou.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 100 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt není v likvidaci, nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vzor je příloha č. 3)
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, nebo výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán.
  • Doklad o prokázání dostatečné praxe v oboru vzdělávání dospělých nebo firemních zaměstnanců. Tento doklad může být doložen formou referenčních dopisů (pro tuto zakázku požadujeme min. 3 dopisy od různých klientů) na služby obdobného charakteru (realizace vzdělávacích aktivit dospělých nebo firemních zaměstnanců) v období posledních 3 let a to na každou část nabídky.
  • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč disponuje minimálně 3 lektory, kteří budou realizovat zakázku pro část A, tito lektoři musí mít státní zkoušku na výuku jazyka či mezinárodně uznávaný certifikát či zkoušku pro jazykové vzdělávání.
  • Čestné prohlášení o dostatečném vzdělání a praxi lektorů, kteří budou realizovat předmět zakázky v části B. Požadujeme min. středoškolské vzdělání lektora + 5 roků praxe v oblasti, kterou bude školit, nebo vysokoškolské vzdělání lektora (min. titul Bc.) + 3 roky praxe v oblasti, kterou bude školit.

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě prostých kopií, nesmí být však starší více než 90 dnů ke dni podání nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Součástí nabídky bude:

  • Titulní strana nabídky
  • Krycí list nabídky (Příloha č. 1) – podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče
  • Obsah nabídky, který bude obsahovat čísla stránek a názvy jednotlivých kapitol
  • Doklady o prokázání kvalifikace
  • Popis předmětu celé zakázky – předmětem zakázky bude přesný popis vzdělávacích kurzů, jejich zajištění a další služby
  • Nabídková cena bez DPH
  • CD/DVD s kompletní nabídkou
  • Podepsaný návrh smlouvy (Příloha č. 2)

Další případné dokumenty jako např. (seznam lektorů, ukázka vzdělávacích materiálů apod.) dle zvážení uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) bez DPH.  

Nabídková cena bude dále uvedena v kapitole Nabídková cena bez DPH, kde bude rozdělena na cenu za jednotlivé kurzy a celkovou cenu bez DPH. Dále bude rozdělena cena dle jednotlivých části vzdělávacích aktivit.

Další případné členění a rozbor ceny dle zvážení uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
• Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce. • Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou. • Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče poštou nebo osobně proti předávacímu protokolu. • Nabídka musí být podepsána uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. • Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou. • Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a jedné kopii na CD/DVD v PDF formátu. • Uchazeč je povinen držet v platnosti nabídku alespoň 3 měsíce ode dne podání.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu andrea.bajgarova@elvac.eu. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Není přípustné variantní řešení nabídky
  • Nabídka musí obsahovat popis předmětu zakázky a to buď na celý předmět zakázky či na dílčí části
  • Nabídka ani její části se uchazeči nebudou vracet
  • Uchazeči nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku v závislosti na účasti ve výběrovém řízení
  • Odevzdáním nabídky souhlasí uchazeč s podmínkami této výzvy
  • Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálním Metodickým pokynem pro publicitu a komunikaci Evropských strukturálních a investičních fondů v programovém období 2014 – 2020
  • Nabídka musí být v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
  • Platební podmínky a další smluvní požadavky jsou stanoveny v návrhu smlouvy, kterou je přílohou č.2 této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A, B, C: Element Consulting s.r.o., Frýdek-Místek, Zámecké nám. 45, 28606141, Mgr. VLADIMÍR DRESCHER

    Datum podpisu smlouvy: 31. 3. 2017

Datum ukončení: 31. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 3. 2017
 
Aktualizováno: 3. 4. 2017