Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13008

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Bruntál

Sídlo zadavatele: Revoluční 910/20, Pod Bezručovým vrchem, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Květoslav Bašista
  • Telefon: +420602727851
  • E-mail: basista@basista.cz

IČ zadavatele: 25379607

DIČ zadavatele: CZ25379607

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivana Jurečková
  • Telefon: +420774281066
  • E-mail: iva.jureckova@idiz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 10. 2019 11:00

Místo pro podání nabídek:
IDIZ CZ s.r.o., Tyršova 701/7 746 01 Opava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci těchto aktivit:

Obecné IT
Měkké a manažerské dovednosti
Jazykové vzdělávání
Účetní, ekonomické a právní kurzy

Specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1004000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Listopad 2019 – prosinec 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
viz ZD

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena kurzohodiny bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění:

základní způsobilosti 
profesní způsobilosti
ekonomické kvalifikace – zadavatel nepožaduje
technické kvalifikace

 

Základní způsobilost

Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel čestným prohlášením (příloha č. 2) podepsaným oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle občanského zákoníku. 

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. 

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, zejména:

Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

 

Technická kvalifikace

Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě. Zadavatel může považovat technickou kvalifikaci za neprokázanou, pokud prokáže, že dodavatel má protichůdné zájmy, které by mohly negativně ovlivnit plnění veřejné zakázky.

K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení:

a) seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele pro 3 obdobné zakázky jako předmět zadávacího řízení.

Za splněnou dobu se považuje služba uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena; to neplatí u zakázek pravidelné povahy, u nichž se pro účely prokázání technické kvalifikace považuje za rozhodný rozsah zakázky realizovaný v průběhu 3 let.

Účastník zadávacího řízení může použít služby, které poskytl:

společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo
jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení může podat kompletní nabídku na všechny čtyři aktivity dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci nebo pouze na jednu popř. dvě, tři aktivity dle požadavků uvedených v této zadávací dokumentaci, přičemž  nabídka na každou aktivitu se všemi náležitostmi se podává samostatně v uzavřené a označené obálce.

Nabídka účastníka zadávacího řízení týkající se aktivity/aktivit  musí obsahovat všechny vzdělávací kurzy (viz příloha č. 4 – specifikace vzdělávacích kurzů) v rámci dané aktivity, není přípustné nabídnout zajištění a realizaci pouze některého ze vzdělávacích kurzů z dané aktivity (u technického vzdělávání jsou vzdělávací kurzy pojaty jako samostatné aktivity).

 

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou aktivitu.

Nabídky se podávají pouze v listinné podobě.

Pod pojmem nabídka se rozumí předložení údajů, dokumentů, vzorků nebo modelů, které potřebuje zadavatel k hodnocení nabídek dle ekonomické výhodnosti nabídky a k posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení.

Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka zadávacího řízení jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Účastník zadávacího řízení podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.

Nabídka účastníka zadávacího řízení musí plně respektovat podmínky a požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek.

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka zadávacího řízení byla předložena v označené obálce (příloha č. 3) v následující struktuře:

Tabulka „Krycí list nabídky“ – příloha č. 1 
Tabulka „ Komplexní čestné prohlášení“ – příloha č. 2
Dokumenty prokazující splnění požadavků na prokázání kvalifikace
Vyplněný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání (příloha č. 5); návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání musí být podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení
Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu vč. uvedení školicích (výukových) materiálů a pomůcek (v rozsahu dle Specifických pravidel OPZ)
Vzor dokladu o absolvování vzdělávacího kurzu
Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení účastníka).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví v souladu s touto výzvou k podání nabídek celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH, vyčíslení DPH a celkovou cenu v Kč vč. DPH.  

 

Do ceny zahrne účastník zadávacího řízení veškeré dodávky nezbytné pro kvalitní plnění služeb, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením, včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních).    

DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nutné pro zajištění vzdělávacího kurzu v daném místě plnění, tzn. minimálně:

- náklady na odborného lektora, monitoring prezence, studijní materiály, školicí pomůcky apod., dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, kontrolní a obdobné testy nezbytné pro vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu;

-  náklady na cestovné, stravné a ubytování lektora;

- náklady na prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení apod.);

- náklady na pronájem školicí místností (v případě, že vzdělávací kurz bude realizován mimo prostory zadavatele uvedené u jednotlivých aktivit – viz příloha č. 4)

Součástí plnění účastníka zadávacího řízení budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro realizaci předmětu zakázky a jeho funkci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka účastníka zadávacího řízení musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem NEOTEVÍRAT, na níž bude uvedena kontaktní adresa účastníka zadávacího řízení (příloha č. 3 – Název zakázky – OZNAČENÍ OBÁLKY). Veřejná zakázka Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál II.Aktivita …………… DOPLNIT ………………- NEOTEVÍRAT- Nabídka pro danou aktivitu bude podána v jednom vyhotovení ORIGINÁL. Nabídka bude zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nebo části nabídky. Nabídka bude podána prostřednictvím držitele poštovní licence na adrese pro podání nabídek uvedené zadavatelem v této výzvě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení předloží podepsaný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávání.

Zadavatel neposkytuje zálohy.

Fakturace bude probíhat vždy až po ukončení příslušného
vzdělávacího kurzu a doložení veškerých požadovaných podkladů dodavatelem dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 110.

U aktivity Jazykové vzdělávání je dodavatel oprávněn předložit fakturu 1x měsíčně (vždy k poslednímu dni daného měsíce) a to na základě objednatelem odsouhlaseného soupisu realizovaných jazykových kurzů a v případě požadavku objednatele i dalších podkladů prokazujících řádnou realizaci jazykového vzdělávacího kurzu dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 110. Po ukončení příslušného vzdělávacího jazykového kurzu je dodavatel povinen doložit veškeré požadované podklady dle podmínek Operačního programu Zaměstnanost pro výzvu č. 110.

Zadavatel definuje následující podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny:

v průběhu realizace služby dojde ke změně předpisů o dani z přidané hodnoty;

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mikuláš HurtaFrantiška Formana 277/28, 700 30 Ostrava, IČO: 08006709

    Datum podpisu smlouvy: 23. 10. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Paul Advisory s.r.o.Klíčova 1261/2D, 618 00 BrnoIČO: 05266521

    Datum podpisu smlouvy: 30. 10. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Střední škola průmyslová, Krnov, příspěvková organizaceSoukenická 2458/21 C, 794 01 KrnovIČO: 00846279

    Datum podpisu smlouvy: 4. 11. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Lingua Centrum, s.r.o.U stadionu 1205/10, Nová Ulice, 779 00 Olomouc, IČO: 26873699

    Datum podpisu smlouvy: 20. 11. 2019

Datum ukončení: 26. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 9. 2019
 
Aktualizováno: 14. 1. 2021