- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11046
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Bruntál
Sídlo zadavatele: Hlavní náměstí 35/1a, 794 01 Krnov
- Jméno: Květoslav Bašista
- Telefon: +420602727851
- E-mail: basista@basista.cz
IČ zadavatele: 25379607
DIČ zadavatele: CZ25379607
- Jméno: Ing. Judita Žáčková
- Telefon: +420602285765
- E-mail: info@ohkbruntal.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: IDIZ CZ s.r.o., Tyršova 701/7, 746 01 Opava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Klasifikace veřejné zakázky
CPV kód a označení:
- 80522000-9 Vzdělávací semináře
- 80533200-1 Počítačové kurzy
- 80580000-3 Poskytování jazykových kurzů
- 80531200-7 Technický výcvik
- 80530000-8 Praktické vzdělávání
- 80400000-8 Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci těchto aktivit:
- Obecné IT
- Měkké a manažerské dovednosti
- Jazykové vzdělávání
- Účetní, ekonomické a právní kurzy
- Technické vzdělávání - Periodické přezkoušení svářečů
- Technické vzdělávání - Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice
Specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 984000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané termíny realizace vzdělávacích kurzů jsou uvedeny ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4 této výzvy). Celková doba plnění všech aktivit je předpokládána v období duben 2017 – leden 2020.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory uvedené ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4 této výzvy).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou aktivitu.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti (e-mailem), která se podává výhradně na adresu zastupujícího zadavatele iva.jureckova@idiz.cz nebo IDIZ CZ s.r.o., Tyršova 701/7, 746 01 Opava nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (24. 3. 2017 09:43)
- Vysvětlení č. 1 k ZD.pdf (31. 3. 2017 09:16)
- Vysvětlení č. 2 k ZD.pdf (6. 4. 2017 08:37)
- Oznámení o výběru dodavatele - aktivita č. 1.pdf (10. 4. 2017 15:59)
- Oznámení o výběru dodavatele - aktivita č. 3.pdf (10. 4. 2017 15:59)
- Oznámení o výběru dodavatele - aktivita č. 6.pdf (10. 4. 2017 15:59)
- Oznámení o výběru dodavatele - aktivita č. 2.pdf (25. 4. 2017 08:02)
- Rozhodnutí o zrušení - aktivita č. 4 a 5.pdf (10. 7. 2017 14:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 1 - Obecné IT: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.,Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava , IČO: 26813335,Mgr. Jan Matucha
Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 2 - Měkké a manažerské dovednosti: ACTIVCONZULT, s.r.o.,Tečovská 257, 763 02 Zlín-Malenovice,IČO: 28349342,Pavlína Slavíková
Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 3 - Jazykové vzdělávání: Lingua Centrum, s.r.o.,U stadionu 1205/10, 779 00 OlomoucIČO: 268 73699,Mgr. Petr Vocilka
Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 6 - Technické vzdělávání - Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice: Miroslav Fojtík, Růžová 231, 747 75 Velké Heraltice, IČO: 60950153, Miroslav Fojtík
Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017
Zrušené části zakázky: 4, 5
Datum ukončení: 23. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.