Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11046

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firem sdružených v Okresní hospodářské komoře Bruntál

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Bruntál

Sídlo zadavatele: Hlavní náměstí 35/1a, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Květoslav Bašista
  • Telefon: +420602727851
  • E-mail: basista@basista.cz

IČ zadavatele: 25379607

DIČ zadavatele: CZ25379607

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Judita Žáčková
  • Telefon: +420602285765
  • E-mail: info@ohkbruntal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
IDIZ CZ s.r.o., Tyršova 701/7, 746 01 Opava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace veřejné zakázky
CPV kód a označení:                                                                                              

  • 80522000-9 Vzdělávací semináře
  • 80533200-1 Počítačové kurzy
  • 80580000-3 Poskytování jazykových kurzů
  • 80531200-7 Technický výcvik
  • 80530000-8 Praktické vzdělávání
  • 80400000-8 Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci těchto aktivit:

  1. Obecné IT
  2. Měkké a manažerské dovednosti
  3. Jazykové vzdělávání
  4. Účetní, ekonomické a právní kurzy
  5. Technické vzdělávání - Periodické přezkoušení svářečů 
  6. Technické vzdělávání - Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice

Specifikace jednotlivých vzdělávacích kurzů je uvedena v příloze č. 4, která je nedílnou součástí této výzvy.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 984000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané termíny realizace vzdělávacích kurzů jsou uvedeny ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4 této výzvy). Celková doba plnění všech aktivit je předpokládána v období duben 2017 – leden 2020.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou prostory uvedené ve specifikaci jednotlivých vzdělávacích kurzů (příloha č. 4 této výzvy).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na danou aktivitu.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti (e-mailem), která se podává výhradně na adresu zastupujícího zadavatele iva.jureckova@idiz.cz nebo IDIZ CZ s.r.o., Tyršova 701/7, 746 01 Opava nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 1 - Obecné IT: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.,Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava , IČO: 26813335,Mgr. Jan Matucha

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 2 - Měkké a manažerské dovednosti: ACTIVCONZULT, s.r.o.,Tečovská 257, 763 02 Zlín-Malenovice,IČO: 28349342,Pavlína Slavíková

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 3 - Jazykové vzdělávání: Lingua Centrum, s.r.o.,U stadionu 1205/10, 779 00 OlomoucIČO: 268 73699,Mgr. Petr Vocilka

    Datum podpisu smlouvy: 18. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Aktivita č. 6 - Technické vzdělávání - Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice: Miroslav Fojtík, Růžová 231, 747 75 Velké Heraltice, IČO: 60950153, Miroslav Fojtík

    Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2017

Zrušené části zakázky: 4, 5

Datum ukončení: 23. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 3. 2017
 
Aktualizováno: 10. 7. 2017