- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firmy KASTRO office s.r.o. a ARBO CKP s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11039
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy KASTRO office s.r.o. a ARBO CKP s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: KASTRO office s. r. o.
Sídlo zadavatele: Teslova 1105/12, Přívoz, 702 00 Ostrava
- Jméno: Jana Jurečková
- Telefon: +420604667497
- E-mail: jureckova@arbo.cz
IČ zadavatele: 03162273
DIČ zadavatele: CZ03162273
- Jméno: Jana Jurečková
- Telefon: +420604667497
- E-mail: jureckova@arbo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Teslova 1105/12, Přívoz, 702 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost KASTRO office s.r.o. a ARBO CKP s.r.o. Jedná se o 10 dvoudenních měkkých/manažerských kurzů. Každého kurzu se zúčastní cca 29 osob. Celkový počet osob bude rozdělen do 3 skupin tak, aby počet osob v jedné skupině nepřesáhl 12 osob.
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění bude po podpisu smlouvy o dodávce služeb. Konec projektu je stanoven na leden 2019. Avšak zadavatel předpokládá, že školení zrealizuje rychleji. Konec plnění se předpokládá v prosinci 2017. Zadavatel si však vyhrazuje právo lhůtu pro konec plnění prodloužit až o 4 měsíce, tedy do dubna 2018, pro případ neočekávaných událostí při realizaci projektu. Konkrétní termíny kurzů budou domlouvány s dodavatelem školení individuálně dle aktuálních vzdělávacích potřeb zaměstnanců a možností zadavatele/příjemce dotace (KASTRO office s. r. o.) a partnera projektu (ARBO CKP s.r.o.).
Místo dodání / převzetí plnění: Firemní kurzy se uskuteční v sídle zadavatele - Teslova 1105/12, Přívoz, 702 00 Ostrava. V průběhu realizace může vzniknout potřeba školení mimo sídlo zadavatele. Pokud se školení uskuteční mimo sídlo společnosti, náklady na pronájem si hradí zadavatel sám.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – váha 100 %
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může uchazečům poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (22. 3. 2017 11:03)
- Dotazy.pdf (3. 4. 2017 13:44)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 4. 2017 14:31)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (19. 4. 2017 14:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín, lČ 64089398, lng. Jiří Čmucha
Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2017
Datum ukončení: 18. 4. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.