Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy Spectrum Franěk, s. r. o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11622

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy Spectrum Franěk, s. r. o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Spectrum Franěk, s. r. o.

Sídlo zadavatele: Janovská 246/4, 466 05 Jablonec nad Nisou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ivo Franěk

IČ zadavatele: 40230767

DIČ zadavatele: CZ40230767

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Geislerová
  • Telefon: +420483368611
  • E-mail: vgeislerova@spectrum-franek.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 9. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Radka Vodičková, Havlíčkova 147, 537 01 Chrudim,

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele na zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost Spectrum Franěk, s. r. o.  Dodavatel služeb zajistí komplexní realizaci vzdělávání, podrobné vymezení předmětu zakázky a náležitosti jednotlivých vzdělávacích kurzů jsou uvedeny v přílohách: č. 1 Výzva k podávání nabídek a č. 2 Slepý rozpočet. Účastník výběrového řízení je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace. Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky, nabídky nelze podat samostatně na jednotlivé kurzy. Dodavatel může použít poddodavatele na vybrané vzdělávací kurzy.

Realizace dodávky se předpokládá od 10/2017 do 04/2019. Nabídka musí obsahovat všechny kurzy v požadovaném rozsahu uvedené v příloze.
Pro všechny kurzy uvedené v jednotlivých dílčích částech platí, že vyučovací hodina má 60 minut a jeden den školení trvá 8 hodin. 
Vzdělávání bude probíhat v prostorách zadavatele, nebo v jím zajištěných prostorách (pro výjezdová školení), prezenční formou.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Vzdělávací kurzy začnou probíhat od ukončení výběrového řízení. Plnění by mělo být ukončeno do 30. 4. 2019. Vybraný dodavatel bude plně respektovat časový harmonogram sjednaný se zadavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle dohody a potřeb zadavatele (ČR)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

    Kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

    Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií:

    • Celková nabídková cena bez DPH – váha 75%

    • Kvalifikace a zkušenosti osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky – váha 25%

    Způsob hodnocení:

    Kritérium č. 1 – Celková nabídková cena bez DPH

    ·        Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena za jištění realizace vzdělávání v Kč bez DPH a to podle následujícího vzorce:

    100 × (Nejvýhodnější nabídka/hodnocená nabídka)×Váha kritéria vyjádřená v procentech

    Kritérium č. 2 – Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky

    Hodnocena bude kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění předmětné zakázky a to jak zkušenosti ve vztahu k jejich vzdělání, tak i ve vztahu k jejich praxi. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 60 bodů, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů.

    Účastník zadávacího řízení předloží seznam 6 školitelů. Tento počet je stanoven jako minimální pro plnění zakázky. Předložení seznamu více jak 6 školitelů nemá vliv na vodové hodnocení.

    Změnu školitele upravuje smlouva.

    Bodové hodnocení daného kritéria je stanoveno následovně:

    Hodnocené subkritérium

    Počet bodů celkem

    a) Vzdělání školitelů - 6 – 30 bodů

    b) Předchozí zkušenosti školitelů - 2 – 30 bodů

    CELKEM - 8 - 60 bodů

     

    a) Vzdělání školitelů

    Zadavatel bude hodnotit vstupní vzdělání školitelů, a to následujícím způsobem:

    -        Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání: 5 bodů/osobu, tj. max. 30 bodů

    -        Jiné vzdělání (např. střední s maturitou): 1 bod/ osoba, tj. max. 6 bodů

     

    b) Předchozí zkušenosti školitelů

    Zadavatel bude hodnotit předchozí zkušenosti školitelů, a to následujícím způsobem:

    -        Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají alespoň 6 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání: 5 bodů/osobu, tj. max. 30 bodů

    -        Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají 2-5 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání (měkké a manažerské dovednosti): 3 body/osobu, tj. max. 18 bodů

    -        Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají 1 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání (měkké a manažerské dovednosti): 1 bod/osobu, tj. max. 2 body (na realizaci se mohou podílet maximálně 2 osoby s 1 rokem praxe)

    -        Školitelé jazykových kurzů musí doložit jazykové vzdělání s minimální úrovní znalostí C2, lépe C1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

    Doklady pořadové zadavatelem pro řádné a transparentní hodnocení kritéria č. 2:

    a) Seznam školitelů (viz výše)

    b) Strukturovaný a vlastnoručním podpisem potvrzený životopis za každého jednotlivého školitele s doložením kopií dokladů o vzdělání. V životopisu budou uvedeny typy kurzů, které školitel provádí nebo prováděl, a to včetně časového období. Dále bude uveden kontakt (subjekt + kontaktní osoba), u kterého lze uvedenou informaci ověřit.

    Hodnotícím kritériem bude vždy součet bodů, získaných v jednotlivých subkritériích (minimálně může uchazeč získat 8 bodů a maximálně může získat 60 bodů). Nabídka, která takto získá v součtu nejvíce bodů (umístí se podle součtu jako první v pořadí), obdrží pro potřeby hodnocení 100 bodů. Další uchazeči v pořadí obdrží takový počet bodů, který odpovídá aritmetickému srovnání s nejvýhodnější nabídkou.

     

    Vzorec pro hodnocení kritéria č. 2

    100 × (Hodnocená nabídka/Nejvýhodnější nabídka) x Váha kritéria vyjádřená v procentech

     

    Celkové hodnocení nabídek:

    Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

     

    Doplňující informace:

    Dodavatel není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě, než zadavatel požaduje.

    Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

    Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 zákona splňuje dodavatel,

    a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

    jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tuto základní způsobilost musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště.

    b) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

    c) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

    d) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

    e) Který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situace podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 zákona předložením

    a) Výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

    b) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

    c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

    d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),

    e) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),

    f) výpisem z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)

    Doklady prokazující základní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

     

    Prokázání profesní způsobilosti dle § 77, odst. 1 a odst. 2 písm. a), c), zákona, dodavatel prokáže předložením:

    a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

    b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
     

    Prokázání technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b), zákona, dodavatel prokáže předložením:

    a)     minimálně 1 významné služby poskytnuté za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

    Dodavatel uvede název zakázky, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

    b)     Zadavatel požaduje doložení alespoň 2 různých referencí o poskytnutých službách zaměřených na vzdělávání zaměstnanců, které spočívají v realizovaných školeních či kurzech požadovaného typu.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 zákona splňuje dodavatel,

    a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

    jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tuto základní způsobilost musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště.

    b) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

    c) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;

    d) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

    e) Který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situace podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 zákona předložením

    a) Výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

    b) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

    c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

    d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),

    e) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),

    f) výpisem z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)

    Doklady prokazující základní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

     

    Prokázání profesní způsobilosti dle § 77, odst. 1 a odst. 2 písm. a), c), zákona, dodavatel prokáže předložením:

    a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

    b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
     

    Prokázání technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b), zákona, dodavatel prokáže předložením:

    a)     minimálně 1 významné služby poskytnuté za poslední 2 roky před zahájením zadávacího řízení.

    Dodavatel uvede název zakázky, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

    b)     Zadavatel požaduje doložení alespoň 2 různých referencí o poskytnutých službách zaměřených na vzdělávání zaměstnanců, které spočívají v realizovaných školeních či kurzech požadovaného typu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Účastník podá nabídku na celý předmět zakázky. Částečné plnění zadavatel neumožňuje. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný účastník. Nabídky s odporujícími si údaji budou vyloučeny.

 

Návrh struktury nabídky:

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

Krycí list nabídky

a)     Titulní strana svazku

b)     Identifikační údaje uchazeče v rozsahu:

·        obchodní firma/název uchazeče,

·        sídlo/místo podnikání, případně místo trvalého pobytu,

·        právní forma,

·        IČ, bylo-li přiděleno,

·        jméno a příjmení osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,

·        telefon, a e-mail osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,

·        jméno, příjmení, telefon a e-mail kontaktní osoby realizátora.

c)      Doklady k prokázání základní způsobilosti

d)     Doklady k prokázání profesní způsobilosti

e)     Doklady k prokázání technické kvalifikace

f)       Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky (návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod výuky, návrh studijních materiálů, popis jakým způsobem budou vyhodnocovány výsledky a poskytována zpětná vazba účastníkům a zadavateli)

g)     Návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče

h)     Další dokumenty, které tvoří nabídku (čestná prohlášení aj.)

i)       Elektronická verze nabídky na CD–R nebo DVD-R

 

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo, který bude podepsán oprávněnou osobou. Návrh smlouvy nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky zadavatele, uvedené v této zadávací dokumentaci, v opačném případě bude nabídka účastníka zadávacího řízení vyloučena.

V návrhu smlouvy o dílo bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena v české měně (CZK).

Nabídková cena bude zpracována v členění na:

·        nabídkovou cenu bez DPH,

·        výše DPH,

·        nabídkovou cenu včetně DPH.

 

Způsob výpočtu ceny:

·        z rozpisu musí být jasná cena za každý jednotlivý kurz zakázky s DPH i bez DPH.

·        celková cenová nabídka se musí rovnat součtu cen za nabízené kurzy

Nejvyšší možná přípustná cena za služby, tj. za všechny uváděné kurzy činí 2.300.000,- Kč bez DPH.

 

Nabídka, která bude obsahovat celkovou nabídkovou cenu převyšující limitní částku, bude zadavatelem vyloučena.

 

Nabídková cena musí být stanovena jako „cena nejvýše přípustná“ a musí obsahovat veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky.

Platnost nabídkové ceny bude stanovena do konce realizace zakázky a musí obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky (jakékoliv další náklady v průběhu realizace nebudou ze strany zadavatele akceptovány).

 

Cena zahrnuje:

·        přípravu a realizaci výuky;

·        školící materiály pro účastníky;

·        elektronickou verzi školících materiálů

·        náklady na lektora (mzda, doprava, ubytování, aj.);

·        technické pomůcky pro školení;

·        zajištění školicích prostor u zadavatele (náklady se zajištěním školících prostor mimo prostory zadavatele nebudou zahrnuty v ceně - hradí zadavatel);

·        výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele;

·        osvědčení/certifikát o absolvování kurzu;

 

Nabídkovou cenu lze překročit pouze v následujících případech:

·        v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, mající vliv na výši nabídkové ceny.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána:•v listinné podobě - 1x v originále •a 1současně 1x v kopii na CD/DVD. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splněníkvalifikace musí být předložena v českém jazyce.Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně požadovaných příloh, svázány do jednoho svazku. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být očíslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou. Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:a)názvem zakázky a registračním číslem projektub)nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ - NEOTVÍRAT“c)názvem/obchodní firmou uchazečed)sídlem uchazečee)názvem/obchodní firmou příjemce

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

·        Platební podmínky:

o   Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem dle skutečného plnění po realizaci kurzu a doložení všech výstupů z kurzu, dle prohlášení o nabídkové ceně, zpracovaného v souladu s předmětem veřejné zakázky a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity

o   Splatnost faktur bude 30 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a

 

Nabídkovou cenu lze překročit pouze v následujících případech:

·        v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, mající vliv na výši nabídkové ceny.

 

Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím poddodavatelů, dle možností dodavatele, aby byla zajištěna kvalita kurzů. Pokud bude zakázka realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto poddodavateli předány a to nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

 

Dodavatel navrhne znění smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů podle stanovených požadavků.

Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a bude podepsán oprávněnou osobou.

 

Dodavatel bude respektovat časový harmonogram zadavatele a plně se přizpůsobí jeho potřebám.

 

Dodavatel zajistí realizaci jednotlivých kurzů v souladu s nabídkou a smlouvou. Zajistí studijní materiály pro všechny studenty a předá je zadavateli také v elektronické podobě. Zadavatel provede výběr a rozdělení zaměstnanců do jednotlivých vzdělávacích kurzů. Po dohodě s vybraným dodavatelem stanoví zadavatel termíny jednotlivých školení.

 

Vybraný dodavatel umožní osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Vybraný dodavatel poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním 

monitorovacích ukazatelů, které si vyžádají kontrolní orgány, řádně a včas.

 

Dodavatel bude povinen označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 9. 2017
 
Aktualizováno: 12. 9. 2017