- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců HongIk Czech, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11109
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců HongIk Czech, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HongIk Czech, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná
- Jméno: Kamil Kuchejda
- Telefon: +420736490620
- E-mail: hongikczech@hongikczech.com
IČ zadavatele: 28581385
DIČ zadavatele: CZ28581385
- Jméno: Kamil Kuchejda
- Telefon: +420736490620
- E-mail: hongikczech@hongikczech.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost HongIk Czech, s.r.o. Jedná se o vzdělávání v těchto oblastech: specializované IT kurzy, měkké a manažerské dovednosti, jazykové kurzy a technické vzdělávání. Celkem se realizace projektu zúčastní cca 15 zaměstnanců společnosti zadavatele.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 4 části: 1, 2, 3, 4:
- ČÁST 1: Specializované IT kurzy
- ČÁST 2: Měkké a manažerské dovednosti
- ČÁST 3: Jazykové vzdělávání
- ČÁST 4: Technické vzdělávání
Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu až čtyři části předmětu veřejné zakázky. V případě, kdy se dodavatel chce přihlásit do více než jedné části veřejné zakázky, vypracuje a podá samostatnou nabídku ke každému předmětu veřejné zakázky, do níž se hlásí.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 582722,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: ČÁST 1 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 2 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 3 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 4 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. Začátek plnění bude po podpisu smlouvy o dodávce služeb. Konkrétní termíny kurzů budou domlouvány s dodavatelem vzdělávání individuálně dle aktuálních vzdělávacích potřeb zaměstnanců a možností zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: ČÁST 1 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město, případně v prostorách dodavatele vzdělávání v Moravskoslezském kraji. ČÁST 2 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město. ČÁST 3 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město. ČÁST 4 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město, případně v prostorách dodavatele vzdělávání v Moravskoslezském kraji. V průběhu realizace může vzniknout potřeba realizace firemních kurzů mimo sídlo zadavatele. Pokud se školení uskuteční mimo sídlo společnosti zadavatele, náklady na pronájem si hradí zadavatel sám. Dodavatel musí tuto možnost zohlednit ve své cenové nabídce.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – váha 100 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat nabídku na jednu až čtyři části předmětu veřejné zakázky. Přičemž platí, že dodavatel může na každou část předmětu veřejné zakázky podat jednu nabídku. Každá nabídka však bude zpracována odděleně a bude doručena v samostatných obálkách.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může uchazečům poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.zip (25. 4. 2017 16:40)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (26. 4. 2017 14:18)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy o dílo AKTUALIZOVANÁ.docx (26. 4. 2017 14:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti
Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017
Datum ukončení: 16. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.