Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců HongIk Czech, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11109

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců HongIk Czech, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: HongIk Czech, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kamil Kuchejda
  • Telefon: +420736490620
  • E-mail: hongikczech@hongikczech.com

IČ zadavatele: 28581385

DIČ zadavatele: CZ28581385

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kamil Kuchejda
  • Telefon: +420736490620
  • E-mail: hongikczech@hongikczech.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost HongIk Czech, s.r.o. Jedná se o vzdělávání v těchto oblastech: specializované IT kurzy, měkké a manažerské dovednosti, jazykové kurzy a technické vzdělávání. Celkem se realizace projektu zúčastní cca 15 zaměstnanců společnosti zadavatele.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 4 části: 1, 2, 3, 4:

  • ČÁST 1: Specializované IT kurzy
  • ČÁST 2: Měkké a manažerské dovednosti
  • ČÁST 3: Jazykové vzdělávání
  • ČÁST 4: Technické vzdělávání

Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu až čtyři části předmětu veřejné zakázky. V případě, kdy se dodavatel chce přihlásit do více než jedné části veřejné zakázky, vypracuje a podá samostatnou nabídku ke každému předmětu veřejné zakázky, do níž se hlásí.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 582722,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
ČÁST 1 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 2 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 3 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. ČÁST 4 veřejné zakázky: červen 2017 – leden 2019. Začátek plnění bude po podpisu smlouvy o dodávce služeb. Konkrétní termíny kurzů budou domlouvány s dodavatelem vzdělávání individuálně dle aktuálních vzdělávacích potřeb zaměstnanců a možností zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
ČÁST 1 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město, případně v prostorách dodavatele vzdělávání v Moravskoslezském kraji. ČÁST 2 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město. ČÁST 3 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město. ČÁST 4 veřejné zakázky: v sídle zadavatele Závodní ul. 450/51, Karviná – Nové Město, případně v prostorách dodavatele vzdělávání v Moravskoslezském kraji. V průběhu realizace může vzniknout potřeba realizace firemních kurzů mimo sídlo zadavatele. Pokud se školení uskuteční mimo sídlo společnosti zadavatele, náklady na pronájem si hradí zadavatel sám. Dodavatel musí tuto možnost zohlednit ve své cenové nabídce.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – váha 100 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat nabídku na jednu až čtyři části předmětu veřejné zakázky. Přičemž platí, že dodavatel může na každou část předmětu veřejné zakázky podat jednu nabídku. Každá nabídka však bude zpracována odděleně a bude doručena v samostatných obálkách.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může uchazečům poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4: GERBET Training Centre s.r.o.U Děkanky 1651/18, Praha 4IČ 0411451Petr Škoda, jednatel společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 16. 5. 2017

Datum ukončení: 16. 5. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 4. 2017
 
Aktualizováno: 17. 5. 2017