Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců LČR - měkké a manažerské dovednosti

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11250

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců LČR - měkké a manažerské dovednosti

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Lesy České republiky, s.p.

Sídlo zadavatele: Přemyslova 1106/19, Nový Hradec Králové, 500 08 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Daniel Szórád, Ph.D.
  • Telefon: +420956999233
  • E-mail: szorad@lesycr.cz

IČ zadavatele: 42196451

DIČ zadavatele: CZ42196451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Zahálková
  • Telefon: +420724623712
  • E-mail: zakazky@lesycr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Lesy České republiky, s.p., Přemyslova 1106/19, 500 08 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance v měkkých a manažerských dovednostech včetně procesního řízení.

Zaměření a rozsah vzdělávacích kurzů:

Název (zaměření) vzdělávacího kurzuPočet hodin výuky ve vzdělávacím kurzu   (1 hod=60 min)

Uspořádání do bloků

[1den / 2denní blok]
Počet školených skupinMax.počet členů ve skupiněPočet školicích dní
Vedení zaměstnanců I.8dvoudenní blok1121
Vedení zaměstnanců II.81121
Konfliktní situace I.8dvoudenní blok1121
Konfliktní situace II.81121
Vyjednávání a argumentace I.8dvoudenní blok121212
Vyjednávání a argumentace II.8121212
Konfliktní situace - vybraná témata8samostat. 1-denní121212
Stres a jeho odstraňování8samostat. 1-denní121212
Procesní řízení8samostat. 1-denní131213
Celkový základní počet školicích dnů (závazný minimální objem veřejné zakázky) 65
Celkový navýšený počet školicích dnů při zahrnutí rezervy v rozsahu až 10 školicích dnů (maximální přípustný objem veřejné zakázky)75

 

Rámcové vymezení požadovaného obsahu vzdělávacích kurzů:

Vedení zaměstnanců I. - Osobnost, styl řízení a chování, budování autority vedoucích pracovníků

  • vymezení pojmů řízení, vedení a koučování,

  • klíčové vlastnosti osobnosti, charakter a temperament vedoucích pracovníků,

  • typy chování, vymezení rolí a styly řízení/způsoby vedení,

  • analýza současného stylu vedení zaměstnanců,

  • budování autority.

Vedení zaměstnanců II. - Kompetence v klíčových oblastech práce vedoucího pracovníka

  • efektivní plánování a organizace práce,

  • delegování a rozdělování práce,

  • vedení porad,

  • budování týmu,

  • hodnocení zaměstnanců.

Konfliktní situace I. – Základy řešení konfliktních situací

  • pojem konflikt,

  • konfliktní typy – osobnost a temperament,

  • předcházení konfliktu,

  • vznik konfliktu,

  • způsoby řešení konfliktu.

Konfliktní situace II. – Zvládání konfliktní situace

  • asertivita v konfliktní situaci,

  • klima na pracovišti po konfliktní situaci,

  • mobbing, bossing,

  • zvládání emocí v konfliktní situaci,

  • efektivita práce, její řízení a zvyšování v konfliktním týmu.

Vyjednávání a argumentace I. - Vyjednávání

  • pojem vyjednávání, jeho struktura a zákonitosti,

  • sebedůvěra a empatie, budování a její využití při vyjednávání,

  • formulace myšlenek, co prozradit a co ne, popis plánu a situace,

  • manipulace a obrana proti ní,

  • vyjednávání s podřízenými, nadřízenými a partnery (třetí stranou).

Vyjednávání a argumentace II. - Argumentace

  • verbální a nonverbální komunikace,

  • metody argumentace,

  • získávání informací („čtení mezi řádky“), dotazování,

  • námitky – zvládání, konstruování,

  • argumenty-využívání, zesilování.

Konfliktní situace - vybraná témata

  • pojem konflikt, typy konfliktu,

  • konfliktní typy – osobnost a temperament,

  • předcházení, vznik konfliktu, způsoby řešení konfliktu,

  • mobbing, bossing,

  • zvládání emocí v konfliktní situaci.

Stres a jeho odstraňování

  • pojem stres, druhy stresu,

  • osobnost, temperament a utváření s ohledem na stres,

  • vliv stresu na zdraví a pracovní výkon,

  • příčiny stresu, průběh stresové reakce, předcházení, zvládání a uvolňování stresu,

  • způsoby relaxace a uvolňovací cvičení.

Procesní řízení

  • základní principy procesního řízení,

  • postup implementace procesního řízení,

  • změny procesů.

     

Forma výuky

  • prezenční vzdělávání v kurzech,

  • počet hodin výuky ve vzdělávacím kurzu: 8 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut, přestávka na oběd se do doby výuky nezapočítává; délka školícího dne vč. této přestávky je 8,5 hodin),

  • organizace vzdělávání: skupinová, založená na vzájemných interakcích vzdělávajícího a vzdělávaných,

  • zaměření vzdělávacího kurzu: osvojení znalostí a dovedností daných tematickou náplní kurzu.

Metody výuky

Na kurzech je třeba využívat výukové metody úměrně/cíleně harmonogramu akce a seznamu/charakteru témat. Jedná se o metody slovní (monologické: popis, vysvětlování, vyprávění, výklad; dialogické: diskuse, rozhovor), metody řešení problému/situace, metody demonstrační (pozorování, předvádění, demonstrace a projekce obrazů statických/dynamických). Ve vhodných případech lze využít hraní rolí v rámci inscenačních metod a nácvik. Součástí výuky je předání know-how lektora ve věci „dobré praxe“ směřující ke konkrétní problematice kurzů. Důležitým prvkem výuky je provádění aktivizace účastníků tak, aby bylo dosaženo přeměny pasivních posluchačů v aktivní účastníky vzdělávacího procesu.

Lektorský tým

Zadavatel stanoví podmínku, že lektorský tým poskytovatele se bude po celou dobu plnění veřejné zakázky skládat z 6 lektorských rolí, z toho 4 lektorské role pro oblast měkkých a  manažerských dovedností (mimo procesní řízení) a 2 lektorské role pro oblast procesního řízení. Každé z těchto rolí musí být po celou dobu plnění veřejné zakázky přiřazen minimálně jeden lektor. Zadavatel nepřipouští obsazení více lektorských rolí stejnou osobou.

Způsob stanovení minimálních požadavků na vzdělání a zkušenosti ve vztahu k jednotlivým lektorským rolím, stejně jako podmínky pro obměnu/rozšíření lektorského týmu, jsou upraveny v článku III v příloze č. 1 této Výzvy – „Závazný vzor Smlouvy“.

Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky a podmínky jejího plnění jsou uvedeny v příloze č. 1 této Výzvy – „Závazný vzor Smlouvy“.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Veřejná zakázka bude plněna v období od uzavření smlouvy nejpozději do 02/2019. Zadavatel předpokládá konání vzdělávacích kurzů základního počtu školicích dnů (65 školicích dnů) v období 09/2017 – 11/2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Lokality po celé České republice s výjimkou území Hlavního města Prahy (blíže viz příloha č. 2 Smlouvy – „Místa plnění“)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Poznámka: Zadavatel pro snazší pochopení logických návazností doporučuje seznámit se nejprve s obsahem oddílu „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“, konkrétně části věnované podmínkám technické kvalifikace (níže v této Výzvě), a teprve poté se vrátit ke zde upraveným pravidlům pro hodnocení nabídek.

Zadavatel stanoví, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality, a to podle následujících kritérií hodnocení (s využitím bodovací metody založené na stobodové stupnici): 

 Kritérium hodnoceníVáha
K1Nabídková cena30 %
K2Kvalita lektorského týmu70 %

 

V rámci kritéria hodnocení K1 – „Nabídková cena“ bude zadavatel hodnotit jednotkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH za provedení jednoho vzdělávacího kurzu v rozsahu jednoho školicího dne (specifikace školicího dne a další podmínky plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v příloze č. 1 Výzvy – „Závazný vzor smlouvy“). Za vhodnější bude považována nabídka s nižší nabídkovou cenou.

Zadavatel upozorňuje, že stanovil maximální přípustnou výši nabídkové ceny – viz níže v této Výzvě „Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny“.

V rámci kritéria K2 – „Kvalita lektorského týmu“ bude zadavatel hodnotit kvalitu (vzdělání a zkušenosti) lektorů, jimiž dodavatel prokázal splnění technické kvalifikace v rámci kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, a kteří tedy v souladu se smluvními podmínkami budou plnit veřejnou zakázku. Hodnoceny budou skutečnosti uvedené v profesních životopisech a dokladech o nejvyšším dosaženém vzdělání 6 lektorů, jimiž dodavatel v nabídce prokazoval splnění výše zmíněného kritéria technické kvalifikace.

Kritérium hodnocení K2 – „Kvalita lektorského týmu“ je rozděleno na následující subkritéria s těmito vahami:

 SubkritériumVáha
K2.1Vzdělání členů lektorského týmu40 %
K2.2Zkušenosti členů lektorského týmu60 %

 

Předmětem hodnocení v rámci  subkritéria hodnocení K2.1 – „Vzdělání členů lektorského týmu“ bude nejvyšší dosažená úroveň vzdělání jednotlivých členů lektorského týmu, jimiž dodavatel prokázal splnění technické kvalifikace, nad rámec kvalifikačního minima, které bylo zadavatelem stanoveno na úrovni středního vzdělání s maturitní zkouškou. 

Vzdělání členů lektorského týmu bude hodnoceno prostřednictvím nejvyšší dosažené úrovně vzdělání jednotlivých členů týmu takto:

  • za každého lektora s nejvyšším dosaženým vzděláním na úrovni vyššího odborného vzdělání bude nabídce v rámci hodnocení podle subkritéria K2.1 přidělen pomocný 1 bod,

  • za každého lektora s nejvyšším dosaženým vzděláním na úrovni vysokoškolského vzdělání bakalářském studijním programu budou nabídce v rámci hodnocení podle subkritéria K2.1 přiděleny 3 pomocné body,

  • za každého lektora s nejvyšším dosaženým vzděláním na úrovni vysokoškolského vzdělání magisterském studijním programu bude nabídce v rámci hodnocení podle subkritéria K2.1 přiděleno 5 pomocných bodů.

V rámci  subkritéria hodnocení K2.2 – „Zkušenosti členů lektorského týmu“ bude zadavatel hodnotit  zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky. Předmětem hodnocení v rámci tohoto subkritéria hodnocení budou zkušenosti (jednotková množství zkušeností) členů lektorského týmu, kterými účastník prokázal splnění kvalifikace v rámci kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb“. Zkušenosti těchto osob budou hodnoceny prostřednictvím počtu vzdělávacích kurzů nad rámec příslušného kvalifikačního minima, které tyto osoby provedly v období posledních 5 let (60 měsíců) před zahájením výběrového řízení. Vždy se přitom musí jednat o vzdělávací kurzy v oblasti, jíž byl daný lektor přiřazen v rámci prokázání splnění kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (tedy buď oblasti měkkých a manažerských dovedností mimo procesní řízení nebo oblasti procesního řízení). Časový rozsah vzdělávacího kurzu musí být pro jeho zohlednění v rámci hodnocení minimálně 270 minut vyučovacího času (což odpovídá například 6 vyučovacím hodinám o délce vyučovací hodiny 45 minut; ohledně pravidel pro započítávání přestávek do vyučovacího času viz článek I., odst. 5 v příloze č. 1 této Výzvy – „Závazný vzor smlouvy“).  Poznámka: Zadavatel zvolil limit stanovený v minutách vyučovacího času, aby byly zohledněny možné různé délky vyučovací hodiny. 

Kvalifikační minimum bylo v rámci kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb“ stanoveno následovně:

  • ve vztahu k osobám přiřazeným v rámci prokázání splnění kvalifikace k oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení) bylo kvalifikační minimum zadavatelem stanoveno na úrovni provedení 25 vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení) v posledních 3 letech (36 měsících) před zahájením výběrového řízení,

  • ve vztahu k osobám přiřazeným v rámci prokázání splnění kvalifikace k oblasti procesního řízení bylo kvalifikační minimum zadavatelem stanoveno na úrovni provedení 10 vzdělávacích kurzů v oblasti procesního řízení v posledních 3 letech (36 měsících) před zahájením výběrového řízení.

Rozhodným obdobím pro zohlednění provedených vzdělávacích kurzů v rámci hodnocení je období posledních 5 let (60 měsíců) před zahájením výběrového řízení.

Systém bodování v rámci  subkritéria hodnocení K2.2 – „Zkušenosti členů lektorského týmu“:

  • za každou osobu, jejíž zkušenost je předmětem hodnocení, bude zjištěn celkový počet vzdělávacích kurzů splňujících výše stanovené podmínky, provedených danou osobou v období posledních 5 let (60 měsíců) před zahájením výběrového řízení,
  • zadavatel stanoví následující omezení maximálního celkového počtu vzdělávacích kurzů, který může být zohledněn v rámci hodnocení: (i) pro hodnocení zkušeností osoby přiřazené v rámci prokázání splnění kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení) platí, že pokud je zjištěný celkový počet vzdělávacích kurzů (ve vztahu k jedné osobě, před odečtením kvalifikačního minima) vyšší než 60 vzdělávacích kurzů, bude pro účely dalšího výpočtu v rámci hodnocení zohledněno jen 60 vzdělávacích kurzů (to znamená, že překročení uvedené maximální hranice už nebude hodnoceno přidělením vyššího počtu bodů), (ii) pro hodnocení zkušeností osoby přiřazené v rámci prokázání splnění kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb oblasti procesního řízení platí, že pokud je zjištěný celkový počet vzdělávacích kurzů (ve vztahu k jedné osobě, před odečtením kvalifikačního minima) vyšší než 30 vzdělávacích kurzů, bude pro účely dalšího výpočtu v rámci hodnocení zohledněno jen 30 vzdělávacích kurzů (to znamená, že překročení uvedené maximální hranice už nebude hodnoceno přidělením vyššího počtu bodů),
  • od zjištěného celkového počtu (případně redukovaného podle stanoveného omezení) bude odečteno kvalifikační minimum, jehož výše je závislá na oblasti, jíž byl daný lektor přiřazen v rámci prokázání splnění kritéria technické kvalifikace B – „Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (tedy buď oblasti měkkých a manažerských dovedností mimo procesní řízení nebo oblasti procesního řízení) – tak bude zjištěn počet vzdělávacích kurzů, který bude za danou osobu zohledněn v rámci hodnocení,
  • v rámci subkritéria K2.2 – „Zkušenosti členů lektorského týmu“ bude hodnocen celkový součet takto zjištěných hodnot za všech 6 osob, jejichž zkušenost je hodnocena, tedy úhrnný počet vzdělávacích kurzů splňujících stanovené podmínky, provedených členy lektorského týmu nad stanovené kvalifikační minimum.

Metoda hodnocení   

Každé jednotlivé nabídce bude v rámci každého kritéria hodnocení přiděleno takové bodové ohodnocení, které odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci hodnotícího kritéria dle dále uvedených podmínek.

V případě kritéria hodnocení K1 - „Nabídková cena“ se jedná o kvantitativní kritérium, u něhož jsou preferovány nižší hodnoty před vyššími. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Následně bude přidělená bodová hodnota převážena vahou kritéria hodnocení. Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.

V případě kritéria hodnocení K2 - „Kvalita lektorského týmu“ se jedná o kritérium, u něhož je preferována vyšší úroveň kvality členů realizačního týmu (vyšší dosažený stupeň vzdělání, rozsáhlejší zkušenost) před nižší úrovní kvality. Z pohledu celkového hodnocení podle daného kritéria hodnocení bude nejprve provedeno samostatné hodnocení pro každé ze  subkritérií.

V případě subkritéria K2.1 – „Vzdělání členů lektorského týmu“ se jedná o kvantitativní kritérium, u něhož jsou preferovány vyšší hodnoty před nižšími. Pro každou nabídku bude zjištěn součet pomocných bodů udělených za nejvyšší dosaženou úroveň vzdělání celkem za všechny členy lektorského týmu. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k nejvhodnější nabídce  (tj. jedná se o poměr součtů pomocných bodů udělených za vzdělání členů lektorského týmu). Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.

V případě subkritéria K2.2 – „Zkušenost členů lektorského týmu“ se jedná o kvantitativní kritérium, u něhož jsou preferovány vyšší hodnoty před nižšími. Pro každou nabídku bude zjištěn úhrnný počet vzdělávacích kurzů splňujících stanovené podmínky, provedených členy lektorského týmu nad stanovené kvalifikační minimum (s případným uplatněním redukce počtu provedených vzdělávacích kurzů podle stanoveného omezení, viz výše). Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k nejvhodnější nabídce. Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.

Následně budou takto zjištěné body u každého ze subkritérií převáženy vahou příslušného subkritéria. Součet převážených bodů získaných v rámci každého ze subkritérií bude následně převážen vahou kritéria hodnocení a výsledek bude představovat celkový počet bodů účastníka za kritérium hodnocení K2 – „Kvalita lektorského týmu“. Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.

Celkové bodové ohodnocení jednotlivých nabídek vznikne součtem převážených bodových hodnot dosažených v jednotlivých kritériích hodnocení, tj. součtem bodových ohodnocení v daných kritériích hodnocení převážených vahou příslušného kritéria.

Na základě celkového bodového ohodnocení stanoví hodnotící komise výsledné pořadí nabídek. Na prvním místě se umístí nabídka s nejvyšším získaným celkovým bodovým ohodnocením. V případě, že nejvyšší celkové bodové ohodnocení získají shodně dvě nebo více nabídek, rozhodne o pořadí těchto nabídek vyšší počet bodů získaných v rámci kritéria K2 - „Kvalita lektorského týmu“. V případě, že se bude shodovat i počet bodů získaných v rámci kritéria K2 - „Kvalita lektorského týmu“, rozhodne o pořadí takových nabídek vyšší počet bodů získaných v rámci subkritéria K2.2 - „Zkušenosti členů lektorského týmu“. V případě, že se bude shodovat i počet bodů získaných v rámci subkritéria K2.2 - „Zkušenosti členů lektorského týmu“, rozhodne o pořadí takových nabídek los.  Losování provede pověřený pracovník zadavatele. K případnému losování budou přizváni účastníci, o pořadí jejichž nabídek bude los rozhodovat. O losování bude vyhotoven zápis, který bude součástí dokumentace o veřejné zakázce. Stejným postupem bude o pořadí nabídek rozhodnuto i v případě, že se zadavatel poté, co vybraný dodavatel odmítne uzavřít smlouvu nebo bude vyloučen, rozhodne uzavřít smlouvu s dalším účastníkem v pořadí, a tomuto pořadí budou odpovídat dvě nebo více nabídek, které získaly shodné celkové bodové ohodnocení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:

a) splní základní způsobilost v rozsahu podmínek specifikovaných v příloze č. 2 Výzvy – „Vzor čestného prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti“; způsob prokázání splnění: předložení písemného čestného prohlášení dodavatele;  

b) splní profesní způsobilost předložením následujících dokladů:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; výpis nesmí být k okamžiku zahájení výběrového řízení starší 3 měsíců;
  • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

c) splní technickou kvalifikaci, jejíž podmínky stanoví zadavatel následovně:

Kritérium technické kvalifikaceVymezení minimální úrovně kvalifikace a způsob jejího prokázání
A - Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v období posledních 3 let před zahájením výběrového řízení

Dodavatel v nabídce předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v období posledních 3 let (36 kalendářních měsíců) před zahájením výběrového řízení - v seznamu musí být uvedeny alespoň následující údaje:

  • obchodní firma/název objednatele,

  • předmět významné služby,

  • doba realizace významné služby,

  • finanční objem významné služby,

  • kontaktní údaje osoby u objednatele, u níž bude možno realizaci významné služby ověřit.

     

Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období realizoval následující plnění:

  • jedna zakázka na realizaci vzdělávacích kurzů z oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení), jejíž celkový finanční objem (odměna za poskytnuté služby) činil minimálně 800 tis. Kč bez DPH,

  • jedna zakázka na realizaci vzdělávacích kurzů v oblasti procesního řízení, jejíž celkový finanční objem (odměna za poskytnuté služby) činil minimálně 150 tis. Kč bez DPH.

Doložením jedné poskytnuté služby lze prokázat splnění obou shora uvedených požadavků na významné služby v případě, že tato služba zahrnuje minimálně v požadovaných objemech jak realizaci vzdělávacích kurzů z oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení), tak i realizaci vzdělávacích kurzů v oblasti procesního řízení.
B – Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb

Zadavatel v souvislosti s prokázáním splnění této kvalifikace (a rovněž pro účely hodnocení nabídek) požaduje v nabídce předložit:

  • jmenný seznam lektorů (celkem právě 6 osob, ani méně, ani více), jejichž prostřednictvím bude veřejná zakázka plněna (budou provádět výuku ve vzdělávacích kurzech), s přiřazením jednotlivých osob následujícím oblastem:

4 osoby – lektoři pro oblast měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení),

2 osoby – lektoři pro oblast procesního řízení,

 

  • profesní životopisy všech v seznamu uvedených osob, s uvedením nejvyššího dosaženého vzdělání a přehledem provedených vzdělávacích kurzů v oblasti, které je lektor ve jmenném seznamu lektorů přiřazen.

 

Jmenný seznam lektorů dodavatel uvede do přílohy č. 4 Smlouvy – „Výchozí složení lektorského týmu poskytovatele“.

 

Z profesního životopisu a dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání každé z 6 osob uvedených ve jmenném seznamu lektorů musí být zřejmé dosažení minimálně středního vzdělání s maturitní zkouškou.

 

Z profesního životopisu každé ze 4 osob přiřazených oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení) musí být zřejmé, že daná osoba v posledních 3 letech (36 měsících) před zahájením výběrového řízení provedla minimálně 25 vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení), každý z nich v rozsahu minimálně 270 minut vyučovacího času (což odpovídá například 6 vyučovacím hodinám o délce vyučovací hodiny 45 minut; ohledně pravidel pro započítávání přestávek do vyučovacího času viz článek I., odst. 5 v příloze č. 1 této výzvy – „Závazný vzor smlouvy“). Poznámka: Zadavatel zvolil limit stanovený v minutách vyučovacího času, aby byly zohledněny možné různé délky vyučovací hodiny. 

 

Z profesního životopisu každé z 2 osob přiřazených oblasti procesního řízení musí být zřejmé, že daná osoba v posledních 3 letech (36 měsících) před zahájením výběrového řízení provedla minimálně 10 vzdělávacích kurzů v oblasti procesního řízení, každý z nich v rozsahu minimálně 270 minut vyučovacího času (ohledně pravidel pro započítávání přestávek do vyučovacího času viz článek I., odst. 5 v příloze č. 1 této výzvy – „Závazný vzor smlouvy“). 

 

Zadavatel požaduje, aby přehled provedených vzdělávacích kurzů, který bude součástí každého profesního životopisu předloženého v nabídce, byl chronologicky setříděn a obsahoval informace v následující struktuře:

  • pořadové číslo položky (vzestupnou řadou očíslované položky přehledu),

  • název kurzu,

  • přesné datum realizace kurzu (dd.mm.rrrr),

  • heslovitý popis věcné náplně kurzu, pokud není zřejmá z názvu kurzu,

  • časový rozsah kurzu (v minutách) - určí se jako součin počtu vyučovacích hodin a délky vyučovací hodiny (ohledně pravidel pro započítávání přestávek do vyučovacího času viz článek I., odst. 5 v příloze č. 1 této výzvy – „Závazný vzor smlouvy“; řešení v případě vícedenních vzdělávacích kurzů viz dále),

  • obchodní název dodavatele kurzu (pokud lektor nebyl přímým dodavatelem),

  • kontaktní osoba dodavatele kurzu vč. uvedení emailové adresy/telefonního čísla (pokud lektor nebyl přímým dodavatelem),

  • obchodní název odběratele kurzu,

  • kontaktní osoba odběratele kurzu vč. uvedení emailové adresy/telefonního čísla.

     

V případě vícedenního vzdělávacího kurzu budou jednotlivé školicí dny, které splňují stanovené podmínky minimálního rozsahu a tematického zaměření na danou oblast, započítány jako samostatné vzdělávací kurzy – v přehledu vzdělávacích kurzů tedy nebude uveden vícedenní vzdělávací kurz, ale jednotlivé relevantní školicí dny jako samostatné položky přehledu. 

 

Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že (i) rozhodným obdobím pro splnění požadovaného kvalifikačního minima 25 provedených vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností (mimo procesní řízení), resp. 10 provedených vzdělávacích kurzů v oblasti procesního řízení, je období posledních 3 let (36 měsíců) před zahájením výběrového řízení, ale (ii) rozhodným obdobím pro zohlednění zkušeností lektora (počtu provedených vzdělávacích kurzů) v rámci hodnocení je období posledních 5 let (60 měsíců) před zahájením výběrového řízení.  Přehled provedených vzdělávacích kurzů uvedený v profesním životopisu lektora slouží jak pro prokázání splnění kvalifikace, tak i pro provedení hodnocení nabídek, měl by proto reflektovat obě uvedená rozhodná období.    

 

Zadavatel nepřipouští, aby jedna osoba byla lektorem zároveň pro obě výše specifikované oblasti.

 

Zadavatel nepřipouští plnění veřejné zakázky menším počtem osob, než je výše předepsáno. 

 

Poznámka: Zadavatel připouští obměnu/rozšíření lektorského týmu v průběhu plnění veřejné zakázky o další osoby. Závazné podmínky pro provedení obměny/rozšíření lektorského týmu a požadavek na rozsah podílu jednotlivých lektorů na plnění veřejné zakázky jsou upraveny v článku III v příloze č. 1 této Výzvy – „Závazný vzor Smlouvy“. Maximální počet členů lektorského týmu (rozšířeného v souladu se stanovenými podmínkami) zadavatel neomezuje. Pro účely prokázání splnění kvalifikace a pro účely hodnocení nabídek však bude zohledněno právě 6 osob, uvedených v nabídce ve jmenném seznamu lektorů.

 

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě prostých kopií.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) (dále jen „ZZVZ“) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v následující struktuře:

  1. vyplněný krycí list nabídky - dodavatel použije vzor krycího listu, který je přílohou č. 3 této Výzvy, do něhož doplní požadované identifikační a kontaktní údaje;
  2. doklad k prokázání splnění základní způsobilosti - dodavatel použije vzor čestného prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti, který je přílohou č. 2 této Výzvy;

  3. doklady k prokázání splnění profesní způsobilosti:

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje; výpis nesmí být k okamžiku zahájení výběrového řízení starší 3 měsíců;

  • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku);

  1. doklady k prokázání splnění technické kvalifikace a pro účely hodnocení nabídek:

  • seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v období posledních 3 let před zahájením výběrového řízení,
  • doklady o vzdělání a odborné kvalifikaci fyzických osob odpovědných za poskytování příslušných služeb:
  1. doplněná příloha č. 4 Smlouvy – „Výchozí složení lektorského týmu poskytovatele“ – dodavatel uvede jmenný seznam lektorů (6 osob),
  2. profesní životopisy všech 6 osob uvedených v předloženém jmenném seznamu lektorů, součástí každého profesního životopisu bude přehled provedených vzdělávacích kurzů zpracovaný ve struktuře stanovené v této Výzvě v oddílu „Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“,

  3. doklady o nejvyšším dosaženém vzdělání všech 6 osob uvedených v předloženém jmenném seznamu lektorů;

  1. řádně vyplněný návrh Smlouvy, který bude odpovídat závaznému vzoru Smlouvy dle Přílohy č. 1této Výzvy, podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele[1], s nabídkovou cenou doplněnou do článku II odst. 1 Smlouvy; pokud bude návrh Smlouvy pozměněn oproti závaznému vzoru Smlouvy, který je součástí této Výzvy jako její příloha č. 1, vyjma úprav a doplnění v závazném vzoru Smlouvy předpokládaných, bude tato skutečnost důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele; v nabídce není nutno předkládat přílohy Smlouvy č. 1, 2 a 3, protože jejich obsah tvoří součást zadávacích podmínek; příloha č. 4 Smlouvy – „Výchozí složení lektorského týmu poskytovatele“ bude v nabídce předložena jako jeden z dokladů k prokázání splnění technické kvalifikace (účastník do přílohy doplní jmenný seznam lektorů);

  2. plná moc nebo pověření zástupce, zastupuje-li účastníka výběrového řízení zmocněnec na základě plné moci nebo pověření.

Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že pokud nabídka nebude obsahovat požadované dokumenty nebo návrh Smlouvy nebude podepsán osobou oprávněnou zastupovat dodavatele, může mít tato skutečnost za následek vyřazení nabídky pro nesplnění zadávacích podmínek.

Zadavatel doporučuje dodavateli nabídku svázat tak, aby nebylo možné s jednotlivými listy manipulovat bez poškození vazby nebo jiného bezpečnostního prvku.

[1] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena jako jednotková cena v Kč bez DPH za provedení jednoho vzdělávacího kurzu v rozsahu jednoho školicího dne (specifikace školicího dne je uvedena v příloze č. 1 Výzvy – „Závazný vzor smlouvy“). Tato jednotková cena bude platit pro každý ze vzdělávacích kurzů, jejichž provedení je předmětem této veřejné zakázky.

Zadavatel stanoví omezení výše nabídkové ceny – maximální přípustná výše nabídkové ceny je zadavatelem stanovena na 25.000 Kč bez DPH za provedení jednoho vzdělávacího kurzu v rozsahu jednoho školicího dne.

Zadavatel dodavatele upozorňuje, že stanovení jednotkové nabídkové ceny přesahující zadavatelem stanovenou maximální přípustnou hodnotu bude považováno za nesplnění závazné podmínky zadavatele, jejímž důsledkem je vyloučení účastníka z výběrového řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Zadavatel nepřipouští elektronické předložení nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v nabídce v krycím listu nabídky, jehož vzor je přílohou č. 3 této Výzvy, uvede kontaktní osobu ve věci veřejné zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) veřejné zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V žádosti musí být uveden název veřejné zakázky. Zadavatel doporučuje zaslání žádosti na e-mailovou adresu zakazky@lesycr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel může ověřovat věrohodnost poskytnutých údajů a dokladů a může si je opatřovat také sám.

  • Platební podmínky: viz příloha č. 1 Výzvy – „Závazný vzor smlouvy“.

  • Možnost překročení výše nabídkové ceny: Zadavatel nepřipouští možnost překročení nabídkové ceny stanovené v Kč bez DPH.

  • Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy: viz příloha č. 1 Výzvy – „Závazný vzor smlouvy“.

  • Zadavatel požaduje předložení nabídky v listinné podobě v jednom vyhotovení.

  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

 

Přílohy:

  • Příloha č. 1 Výzvy – „Závazný vzor Smlouvy“   včetně příloh Smlouvy:

příloha č. 1 Smlouvy – „Rámcová specifikace vzdělávacích kurzů“

příloha č. 2 Smlouvy – „Místa plnění“

příloha č. 3 Smlouvy – „Časový rozvrh školicího dne“

příloha č. 4 Smlouvy – „Výchozí složení lektorského týmu poskytovatele“ (dodavatel do formuláře doplní požadované údaje o lektorském týmu)

  • Příloha č. 2 Výzvy – „Vzor čestného prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti“
  • Příloha č. 3 Výzvy – „Vzor krycího listu nabídky“

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6). Na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1386000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o.K Dolíkám 809/8b, Svobodné Dvory, 503 11 Hradec KrálovéIČO 274 89 698

    Datum podpisu smlouvy: 25. 7. 2017

Datum ukončení: 25. 7. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 6. 2017
 
Aktualizováno: 26. 7. 2017