Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12248

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kyjov

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 30/1, 697 01 Kyjov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Jagoš, tajemník Městského úřadu Kyjov
  • Telefon: +420518697410
  • E-mail: m.jagos@mukyjov.cz

IČ zadavatele: 00285030

DIČ zadavatele: CZ00285030

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Milan Jagoš, tajemník Městského úřadu Kyjov
  • Telefon: +420518697410
  • E-mail: m.jagos@mukyjov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna MěÚ Kyjov, Masarykovo náměstí 30/1, 697 01 Kyjov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je komplexní realizace vzdělávacích aktivit (kurzů) určených pro zaměstnance MÚ Kyjov v rámci projektu „Podpora standardizace, komunikace, strategie a vzdělávání MÚ Kyjov“.

Vzhledem k věcné souvislosti jednotlivých vzdělávacích aktivit rozdělil zadavatel veřejnou zakázku na tři části.

Rozdělení zakázky na části:

Část A) „Komunikace a vybrané aspekty praktického využití komunikace ve veřejné správě“

Obsahuje tyto kurzy:

- A1   Komunikace
- A2   Písemná a elektronická komunikace

Část B) „Efektivní řízení lidských zdrojů ve veřejné správě“

Obsahuje tento kurz:

- B1   Hodnocení zaměstnanců

Část C) „Právo a související praktické aspekty výkonu veřejné správy“

Obsahuje tyto kurzy:

- C1   Občanský zákoník
- C2   Správní řád
- C3   Přestupkové řízení
- C4   Správní řízení
- C5   Veřejné zakázky
- C6   Zákon o finanční kontrole
- C7   Účetnictví
- C8   Zákon o ochraně osobních údajů
- C9   Stavební řízení
- C10 Kybernetická bezpečnost
- C11 Nové trendy ve stavebnictví

 

Více viz Výzva k podání nabídek

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1003304,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
část A: 06/2018 – 12/2018, část B: 09/2018 – 10/2018, část C: 06/2018 – 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Všechny vzdělávací aktivity (kurzy) mimo aktivitu B1 budou realizovány v budově MěÚ Kyjov, Masarykovo nám. 30/1, Kyjov. Místo plnění aktivity B1 bude ve vhodných školících prostorách, ve vzdálenosti do 25 km z Městského úřadu Kyjov, které budou určeny dohodou, na návrh poskytovatele a po souhlasu zadavatele před samotným plněním části B.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, a to podle dvou dílčích hodnotících kritérií:

1) Celková nabídková cena v Kč bez DPH (váha 70 %)
2) Zkušenosti lektorského týmu (váha 30%)

Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Účastník je povinen ve své nabídce zřetelně uvést údaje pro hodnocení, pokud tato podmínka nebude splněna, bude účastník ze zadávacího řízení vyloučen.

Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti analogicky podle ustanovení § 74 zákona. Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení – účastník použije vzor čestného prohlášení – prokázání základní způsobilosti dodavatele, viz příloha č. 4 Výzvy k podání nabídek.

2) Dodavatel je povinen v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit (v prosté kopii):

a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni podání nabídky),

b) doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

3) Technická kvalifikace

a) Seznam relevantních (významných) služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

b) Seznam všech lektorů/školitelů včetně uvedení odborné praxe každého lektora, resp. praxe na pozici lektora, jež se budou podílet na plnění dané části veřejné zakázky. Seznam bude obsahovat identifikační údaje lektora a jeho odbornou praxi (identifikace pracovní pozice s uvedením odborné praxe v letech). Účastník použije vzor čestného prohlášení – seznam lektorů, viz příloha č. 6 Výzvy k podání nabídek.

Více viz Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

V případě, že některý z dodavatelů bude podávat nabídku do více dílčích částí této veřejné zakázky, bude nabídka pro každou dílčí část zpracována zcela samostatně a podána v samostatné obálce s označením příslušné dílčí části.

Nabídka bude obsahovat:

1. Krycí list nabídky viz příloha č. 2 Výzvy k podání nabídek.

2. Návrh Smlouvy o poskytnutí služeb vč. příloh, viz příloha č. 3 Výzvy k podání nabídek.

3. Doklady a dokumenty, jimiž dodavatel prokazuje kvalifikační předpoklady.

4. Seznam poddodavatelů.

Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cenová nabídka bude zpracována dle přílohy č. 1 Výzva k podání nabídek, která obsahuje cenovou kalkulaci za jednotlivé části VZ. Dodavatel vyplní příslušnou tabulku vztahující se k části VZ, na kterou podává svou nabídku.

Nabídková cena bude uvedena v Kč.

Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a současně bude přiložena kompletní nabídka na elektronickém médiu (kompletní elektronická kopie nabídky vč. všech podpisů a příp. razítek). Nabídka bude předložena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky včetně příslušné části veřejné zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT“. Na obálce bude dále uveden název a adresa dodavatele. Více viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Dodatečné informace budou také uveřejněny na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 887479.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa, IČ: 25014650 (část A)

    Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa, IČ: 25014650 (část B)

    Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s, sídlo: Třída Kpt. Jaroše 31, 602 00 Brno, IČ: 26954770 (část C)

    Datum podpisu smlouvy: 25. 5. 2018

Datum ukončení: 19. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 4. 2018
 
Aktualizováno: 9. 7. 2018