Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců OLC Systems

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11522

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců OLC Systems

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: OLC Systems s.r.o.

Sídlo zadavatele: Technologická 941/12, Olomouc 779 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Izera

IČ zadavatele: 25862421

DIČ zadavatele: CZ25862421

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Pokorný
  • Telefon: +420581110867
  • E-mail: david.pokorny@olc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
OLC Systems s.r.o., Olomouc, Technologická 941/12

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v oblastech Specializované IT, Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy a Obecné IT. Rozpis jednotlivých vzdělávacích aktivit je uvedený v příloze č. 4 této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4. 9. 2017 - 31. 1. 2019 Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc, Technologická 941/12

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

Celková nabídková cena včetně DPH dílčího plnění (váha 60%)
Kvalita nabízených služeb dílčího plnění (váha 40%)

 

Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena:

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny včetně DPH.
Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

100 * (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) * váha vyjádřená v %

 

Dílčí hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb:

V rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit:

obsah nabízených vzdělávacích aktivit;
metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití;
kvalita a zkušenost lektorského týmu.

 

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedených v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:

Obsah nabízených vzdělávacích aktivit, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 až 40 pomocných bodů.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:

Návrh metod výuky a forem výuky, a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe firmy, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 až 40 pomocných bodů.

 

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou:

Kvalita a zkušenost lektorského týmu, zohledňuje se délka praxe a reference jednotlivých lektorů, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 až 20 pomocných bodů.

 

Nabídky, které nebudou obsahovat údaje a podklady ke kritériu Kvalita nabízených služeb mohou být zcela vyloučeny.

 

Způsob hodnocení:

Nabídce, která získá v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů,
tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto dílčím hodnotícím kritériem –nejvýhodnější nabídka, je přiřazena hodnota 100 bodů.

 

Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.

 

Počet bodů hodnocené nabídky * váha vyjádřená v %

 

Sestavení celkového pořadí:

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek, rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek los.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

základní kvalifikační předpoklady;
profesní kvalifikační předpoklady;
technické kvalifikační předpoklady.

 

 

Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.

 

Základní kvalifikační předpoklady

 

Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který poskytne čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v České republice nebo v zemi svého sídla daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedené, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje.

 

Uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 2 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

 

Profesní kvalifikační předpoklady

 

Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč:

který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
který je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

 

Technické kvalifikační předpoklady

 

Technické kvalifikační předpoklady pro dané dílčí plnění splňuje uchazeč:

 

který předloží seznam významných služeb poskytnutých uchazečem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky. Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek.

 

Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad, pokud prokáže, že v posledních 3 letech realizoval školení v objemu minimálně 500.000 Kč bez DPH.

 

Přílohou seznamu významných služeb musí být:

Název a stručný obsah školení;
Cena služby (její finanční objem) bez DPH;
Doba realizace služby (měsíc a rok)
Uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu

 

seznam školitelů (realizační tým), kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Seznam musí mít podobu čestného prohlášení, které bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče. Tento seznam musí být jasně přiřazen vždy ke konkrétnímu plnění.

 

 

Minimální požadavky na školitele – platí pro každé dílčí plnění samostatně:

Školitel / všichni školitelé musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování služeb bude český jazyk);
Školitel / všichni školitelé musí mít praxi v oblasti školení v délce nejméně 3 let;

 

Seznam bude zahrnovat minimálně 1 lektora / školitele, který bude odpovědný za vlastní školení. Trvalé změny na pozici lektora – budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný dodavatel bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového školitele týmu pouze osobu splňující veškeré uvedené požadavky zadavatele týkající se školitele.

 

Výměnu je dodavatel povinen zadavateli oznámit nejpozději do pěti (5) dnů od takové změny. Člena realizačního týmu je dodavatel povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě.

 

Přílohou seznamu školitelů (realizačního týmu) budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

 

Jméno a příjmení;
Označení pozice v realizačním týmu;
Nejvyšší dosažené vzdělání;
Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru;
Relevantní zakázky, na kterých se člen týmu podílel.

 

Společná ustanovení ke kvalifikaci

 

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je zřetelné splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

 

Uchazeč prokáže splnění kvalifikace ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích. Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče u třetích osob, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

 

Doklad prokazující splnění profesní způsobilost (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení. Základní kvalifikační předpoklady a profesní kvalifikační předpoklad dle bodu 2 písm. a) tohoto článku nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.

 

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace uchazeče zadávacího řízení, je uchazeč zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci; zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první uchazeči zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny; b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu uchazečů zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

 

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

 

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

 

Uchazeč pro posouzení subjektivních hodnotících kritérií předloží jako součást nabídky podklady obsahující relevantní informace k hodnoceným okruhům:

 

Kvalita nabízených služeb: Uchazeč v rámci nabídky doloží dokumenty, v nichž specifikuje a rozpracuje níže uvedené obligatorní části dle následující struktury:

 

Obsah nabízených vzdělávacích aktivit;
Metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití;
Kvalita a zkušenost lektorského týmu.

 

Kvalita nabízených služeb je hodnocenou částí nabídky uchazeče. Uchazeč předloží podklady ve shora požadované obligatorní struktuře. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

 

Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

 

Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem vyřadí. Uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazečovi.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

 

Svazek č. 1 – nabídka:

Krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č. 1 této výzvy;
Nabídková cena v níže uvedené struktuře; také v detailním členění za jednotlivé kurzy
Doklady prokazující splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů;
Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele;
Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy;
Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče).

 

Svazek č. 2 – návrh smlouvy:

Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu v souladu s touto výzvou - také však v detailním členění za jednotlivé kurzy.

 

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.).

 

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

 

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

 

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádné uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem a části veřejné zakázky – pro každé plnění samostatně. „Neotevírat – Vzdělávání zaměstnanců OLC Systems„ na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Uchazečem podepsané návrhy smlouvy budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou).Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy o realizaci projektu, viz. Příloha č. 3, který je pro uchazeče závazný. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy o realizaci projektu identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem „DOPLNIT“). Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): i2M s.r.o., Náves Svobody 29, Olomouc 779 00, IČ: 61504807, Jindřich Minx, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 20. 9. 2017

Datum ukončení: 20. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 8. 2017
 
Aktualizováno: 26. 9. 2017