Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců OLC Systems

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11056

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců OLC Systems

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: OLC Systems s. r. o.

Sídlo zadavatele: U Cukrovaru 672/5a, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: David Pokorný, DiS.

IČ zadavatele: 25862421

DIČ zadavatele: CZ25862421

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Pokorný, DiS. – jednatel společnosti
  • Telefon: +420581110867
  • E-mail: david.pokorny@olc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
OLC Systems s.r.o., Olomouc, Technologická 943/12

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v oblastech Specializované IT, Měkké a manažerské dovednosti, Účetní, ekonomické a právní kurzy a Obecné IT. Rozpis jednotlivých vzdělávacích aktivit je uvedený v příloze č. 4 této výzvy.

Realizace kurzů bude probíhat ve školicích prostorech v provozovně zadavatele, které se nachází na adrese Technologická 943/12, 779 00 Olomouc, případně po dohodě k tomu pronajatých prostorech, které zajistí dodavatel. V případě, že budou kurzy realizovány mimo prostory zadavatele, zajistí tyto prostory dodavatel.

Realizace probíhá formou kurzů připravených na míru. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče výběrového řízení (dále jen „uchazeč“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektory, stravné lektory a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne uchazečům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nebytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.  Zadavatel oznámí požadavek na realizaci daného kurzu objednávkou emailem 14 dnů před vlastní realizací, kde specifikuje: místo realizace, termíny realizace, téma daného kurzu, počet uchazečů, případně další bližší specifikaci a požadavky.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
  • Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
  • Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
  • Školící den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd vždy u daného kurzu před vlastní realizaci.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12, minimální 1 osoba.
  • Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
  • Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
17. 4. 2017 - 31. 1. 2019 Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc, Technologická 943/12

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Celková nabídková cena včetně DPH dílčího plnění (váha 60%)

  • Kvalita nabízených služeb dílčího plnění (váha 40%)

Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek v příloze

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5, datum účinnosti od 1.10.2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz rozhodnutí o zrušení

Datum ukončení: 30. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 3. 2017
 
Aktualizováno: 31. 7. 2017