Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11189

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Petr Beránek
  • Telefon: +420602583976
  • E-mail: petr.beranek@polytex.cz

IČ zadavatele: 25827766

DIČ zadavatele: CZ25827766

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Silvie Sršňová
  • Telefon: +420737854700
  • E-mail: silvie.srsnova@polytex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
POLYTEX COMPOSITE, s.r.o., sekretariát, Závodní 540/51, Nové Město, 735 06 Karviná

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je komplexní zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.  Zakázka je rozdělena na 5 částí (s možností dílčího plnění), přičemž účastníci jsou oprávnění podat nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, případně na jejich libovolnou kombinaci, nebo na všechny části veřejné zakázky najednou. Nabízenou část však musí nabídnout kompletně (všechny jednotlivé kurzy v dané části).

1.část Měkké a manažerské dovednosti

2.část Účetní, ekonomické, právní kurzy

3.část IT obecné školení

4.část Angličtina pro pokročilé

5.část Technické vzdělávání

Požadovaná podrobná specifikace jednotlivých kurzů/dílčích částí je uvedena v příloze č.4 a je nedílnou součástí této výzvy.

Více viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 796000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace celé zakázky je červen 2017 – únor 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro uzavřené kurzy jsou místem plnění prostory sídla firmy zadavatele nebo vzdělávací prostory v rámci města Karviné. Pro otevřené kurzy bude místo plnění specifikováno ze strany zadavatele v dostatečném časovém předstihu (dojezdová vzdálenost do 30 km od sídla firmy). Školení nesmí probíhat na území hl. města Prahy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou pro jednotlivé dílčí části hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.

Nabídky budou pro jednotlivé dílčí části hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Více viz zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a emailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý účastník podá pouze jednu nabídku na každou dílčí část plnění (1.-5.) dle své úvahy, případně nabídku na celé plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1. 5. 2017. Na toto výběrově řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1, 2, 3, 5: Slezské vzdělávací centrum s.r.o., K.Sliwki 225/41, 733 01 Karviná, IČ: 28616677, Osoba oprávněná jednat: Mgr. Martin Ferfecki

    Datum podpisu smlouvy: 14. 6. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Mgr. Marcela Neničková, Žižkova 1811, 734 01 Karviná-Mizerov, IČ: 13636642, Osoba oprávněná jednat: Mgr. Marcela Neničková

    Datum podpisu smlouvy: 9. 6. 2017

Datum ukončení: 14. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 5. 2017
 
Aktualizováno: 27. 6. 2017