Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců: Sanace komerčních a historických budov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10930

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců: Sanace komerčních a historických budov

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: ZETES KT, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: K Letišti 532/II, PSČ 339 26 Klatovy II

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Josef Hozman, jednatel
  • Telefon: +420376311502
  • E-mail: zeteskt@quick.cz

IČ zadavatele: 25202162

DIČ zadavatele: CZ25202162

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Králová, DiS
  • Telefon: +420602145042
  • E-mail: kralova@zeteskt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 1. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
K Letišti 532/II, PSČ 339 26 Klatovy II

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je vzdělávání pracovníků.

Celkový rozsah: hodin 156+8 hodin závěrečný test

Rozsah jedné hodiny 60 minut

Počet účastníků: 20 osob

Účastník po absolvování kurzu a úspěšném složení zkoušky získá Osvědčení.

Požadavky na obsah kurzů, úroveň, formu výuky atp.

Požadavkem vzdělávací aktivity je proškolit zaměstnance (napříč pracovními pozicemi zedník, stavební dělník, stavbyvedoucí) společnosti ZETES KT, spol. s r.o. Školení má za cíl prohloubit znalosti a dovednosti zaměstnanců v oblasti sanací budov. Záměrem je také zvýšit vzdělanostní úroveň a kompetentnost pracovníků. Cílem je prohloubení znalostí a dovedností dle § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 340000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden - duben 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
ZETES KT, spol. s r. o., 339 26 Klatovy, K Letišti 532/II

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz výzva k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Nabídková cena musí být také stanovena na osobu/VA.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Viz výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 1. 2017
 
Aktualizováno: 31. 1. 2017