Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců: Sanace komerčních a historických budov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10893

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců: Sanace komerčních a historických budov

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 12. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ZETES KT, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: K Letišti 532/II, PSČ 339 26 Klatovy II

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Josef Hozman, jednatel, +420 376 311 502, +420 602 145 041, zeteskt@quick.cz

IČ zadavatele: 25202162

DIČ zadavatele: CZ25202162

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Alena Králová, DiS
  • Telefon: +420 602 145 042
  • E-mail: kralova@zeteskt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2016 09:00

Místo pro podání nabídek:
K Letišti 532/II, PSČ 339 26 Klatovy II

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 340000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je vzdělávání pracovníků.

 

Celkový rozsah: hodin 156+8 hodin závěrečný test

Rozsah jedné hodiny 60 minut

Počet účastníků: 20 osob

Účastník po absolvování kurzu a úspěšném složení zkoušky získá Osvědčení.

 

Požadavky na obsah kurzů, úroveň, formu výuky atp.

 

Požadavkem vzdělávací aktivity je proškolit zaměstnance (napříč pracovními pozicemi zedník, stavební dělník, stavbyvedoucí) společnosti ZETES KT, spol. s r.o. Školení má za cíl prohloubit znalosti a dovednosti zaměstnanců v oblasti sanací budov. Záměrem je také zvýšit vzdělanostní úroveň a kompetentnost pracovníků. Cílem je prohloubení znalostí a dovedností dle § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Předpokládaná cena zakázky je stanovena na 340 000 Kč bez DPH. Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH. Měna, ve které je cena uvedena je Kč (CZK).

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Leden -  duben 2017

Místo dodání / převzetí plnění

ZETES KT, spol. s r. o.

339 26 Klatovy, K Letišti 532/II

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a i) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

·         

·        Nabídková cena bez DPH (40%) – číselné kritérium

·        Hodnocení nabídkové ceny, váha 40%.

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plněni absolutní částkou v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Počet bodů = 100 x hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější, tzn. nejnižší hodnota / hodnota dané nabídky

Počet bodů bude vynásoben vahou tohoto kritéria.

 

Metodika organizace vzdělávání (60 %) – nečíselné kritérium

Tímto kritériem se rozumí dokument, v němž dodavatel popíše postup, který zajistí splnění cíle předmětu veřejné zakázky.

Konkrétně bude hodnocen popis:

A.     Metodiky výuky – obsáhlost probíraného téma

B.     Efektivity výukových metod

C.     Způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

Lépe bude hodnocen ten dodavatel, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace vzdělávání.

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Povinně alespoň:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

             čestné prohlášení o bezúhonnosti statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby).

Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

 

Případné další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

 

•Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby).

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

 

Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých v uvedeném oboru zakázky. Identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, vč. telefonického kontaktu

 

 

Zadavatel dále požaduje předložení dokladů  o kvalifikaci pro vzdělávání dospělých .

 

Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

 

Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce.

 

Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:

1.      Identifikační údaje, případně představení dodavatele.

2.      Specifikace předmětu zakázky (musí obsahovat návrh obsahu, vzdělávání jednotlivých bloků, termíny).

3.      Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků

4.      Podepsaný písemný návrh smlouvy jako součást nabídky

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

·        Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;

·        Předmět plnění;

·        Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);

·        Platební podmínky;

·        Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;

·        Místo plnění smlouvy;

·        Sankce a penále za nedodržení podmínek;

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Nabídková cena musí být také stanovena na osobu/VA.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Platební a obchodní podmínky:

·        Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů po ukončení vzdělávací aktivity.

·        Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

·        Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

 

V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele.

 

 Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

 

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 
 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 3. 12. 2016
 
Aktualizováno: 22. 12. 2016