Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Ableelements s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10884

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Ableelements s.r.o.

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: ABLEELEMENTS s.r.o.

Sídlo zadavatele: 9.května 211, Moravany 533 72

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Karel Hron, Telefon: 603310193, Email: hron@ableelements.cz

IČ zadavatele: 27474704

DIČ zadavatele: CZ27474704

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karel Hron
  • Telefon: 603310193
  • E-mail: hron@ableelements.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 12. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
9.května 211, Moravany 533 72 (V případě osobního doručení nabídek je nutné kontaktovat pana Karla Hrona viz kontakt zadavatele.)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 625000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
viz výzva k podání nabídek ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
viz výzva k podání nabídek ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROakce, s.r.o. , Sídlo: Napajedla, Lány 961, PSČ 763 61, IČO: 02075377, DIČ: CZ02075377, Karel Štefl - jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 9. 1. 2017

Datum ukončení: 9. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004612

Název projektu

Firemní vzdělávání – Able Elements, NetVoice, Public Vision, Urocont

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy k následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

 

Předmět zakázky a požadavky zadavatele:

Předměte zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti Měkkých a manažerských dovedností a Specializovaného IT. Požadovaná specifikace a rozsah jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č.1, která je nedílnou součástí této výzvy. Předmětem zakázky je realizace kurzů viz Příloha č.1 jako CELKU (tedy všech vypsaných aktivit).

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, školicí pomůcky a materiály apod.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

-Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové materiály.

-Termíny kurzů budou zadavatelem uvedeny v příloze smlouvy.

-U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

-Získané znalosti budou ověřeny uchazečem prostřednictvím závěrečného testu.

-Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.

-Výukové hodiny jsou myšleny v délce minimálně 45 min. u všech plánovaných kurzů.

-Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

 

Zadavatel požaduje po uchazeči podání nabídky na zakázku jako celek.

Zadavatel nepožaduje realizaci zakázky prostřednictvím vlastních personálních kapacit uchazeče a stanovuje možnost realizace zakázky prostřednictvím subdodavatelů.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Předpokládaná hodnota zakázky byla stanovena na základě průzkumu trhu provedeného ve dnech 9.11.2016 – 14.11.2016.

 

Cena celkem: 625.000 Kč bez DPH

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou.

Překročení určené ceny povede k vyřazení nabídky.

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

1.1.2017 – 31.11.2017

Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění

Místem plnění jsou prostory zadavatele a prostorách partnerských subjektů v rámci projektu.

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:

 

Cena s váhou = číselné kritérium s vahou 70 %

Toto kritérium bude hodnoceno podle níže uvedeného vzorce:

                     nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena)

100 x        ---------------------------------------------------   x   váha vyjádřená v procentech

                           cena hodnocené nabídky

 

 

Hodnocena bude celková cena nabídky bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena bez DPH. Nejnižší nabídkové ceně bude přiřazena bodová hodnota 100. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky (dále jen „bodová hodnota nabídky“). Bodová hodnota nabídky bude násobena vahou kritéria pro každou nabídku (dále jen „body za kritérium“).

 

Metodika organizace kurzů = nečíselné kritérium s vahou 30 %

 

Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 6 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

a) metodiky výuky,

b) efektivity výukových metod,

c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby.

Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů.

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou.

 

Nabídka, která získala nejvíce bodů je nabídkou vítěznou.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí splnění:

 

a)         Základní kvalifikační předpoklady

∙           čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou, oprávněnou jednat jménem společnosti.

 

b)         Profesní kvalifikační předpoklady

∙           výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán

∙           doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

∙          Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední 3 roky řádně a odborně poskytnul alespoň 3 služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávacích aktivit. Služby musí mít společně hodnotu minimálně 200 000 Kč bez DPH.

∙           profesní životopisy lektorů, kterými bude prokázána jejich způsobilost ke školení

            daného tématu (praxe v daném oboru, praxe se ve vzdělávání dospělých) – profesní

            životopis bude touto osobou podepsán)

 

Dodavatel předloží požadované doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii, přičemž tyto doklady nesmí být k poslednímu dni, ke kterému měla být kvalifikace prokázána, starší než 90 dnů.

 

K nabídce prosím tedy doložte (naskenujte do přílohy) prosté kopie dokumentů:

·        Čestné prohlášení o bezdlužnosti (vzor v Příloze č.2)

·        Výpis z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence prokazující právní subjektivitu), doklad o oprávnění k podnikání (výpis z Živnostenského rejstříku, koncesní listina)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Způsob podávání cenových nabídek:


Cenové nabídky zasílejte písemně poštou nebo doručte osobně na tuto adresu:
Karel Hron, Ableelements, s.r.o., 9.května 211, Moravany 533 72

 

V případě zaslání poštou nebo osobním dodání na adresu firmy, nabídky v předmětu označte: NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: Firemní vzdělávání – Able Elements, NetVoice, Public Vision, Urocont

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

·        Cenu (uvádějte vždy v členění bez DPH, DPH a včetně DPH, případně informaci, že dodavatel není plátce DPH)

·        Předmět plnění

·        Platební podmínky

·        Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění

 

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.


Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku resp. zrušení výběrového řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz

 

Termín pro podávání cenových nabídek: 2.12.2016 12:00h

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu se zadávací dokumentací.

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, případné ubytování, stravu apod.).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka bude podána v 1 (jednom) originále.

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy.

Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listu očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně.

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

·        Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.

·        Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče

·        Návrh smlouvy

·        Ostatní dokumenty

·        Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

·        Uchazeč je vázán svoji nabídkou po celou dobu plnění předmětu nabídky

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2016
 
Aktualizováno: 20. 1. 2017