Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti FICHNA - HUDECZEK a. s. - dílčí část 2

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12140

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti FICHNA - HUDECZEK a. s. - dílčí část 2

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: FICHNA- HUDECZEK a. s.

Sídlo zadavatele: Opavská 535/17, 747 18 Píšť

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Hudeczek
  • Telefon: +420605243700
  • E-mail: hudeczek@f-h.cz

IČ zadavatele: 27765857

DIČ zadavatele: CZ27765857

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Milan Hudeczek
  • Telefon: +420605243700
  • E-mail: hudeczek@f-h.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 3. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Opavská 535/17, 747 18 Píšť

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem poskytovaných služeb je realizace vzdělávacích kurzů určených pro zaměstnance zadavatele. 

Vzdělávání bude poskytováno formou externích vzdělávacích kurzů na míru dle potřeb zadavatele. 

Zakázka je dělena na 2 dílčí části. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, nebo na všechny části veřejné zakázky. Pokud uchazeči chtějí podat nabídku pro více dílčích částí, musí podat nabídku pro každou dílčí zvlášť v samostatné obálce a každá z nabídek musí splňovat podmínky této zadávací dokumentace. Na každou část bude uzavřena samostatná smlouva ( i v případě, stane-li se vítězným uchazečem obou částí veřejné zakázky jeden subjekt).

Tato dílčí část zakázky se týká:

Montáž nízkoenergetických staveb - přístavby 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 220000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
8 školících dnů, jejichž součástí je závěrečná zkouška. Realizace v průběhu měsíců duben a květen

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící místnost na ul. Sportovní 524/3,747 18 Píšť

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným kritériem hodnocení nabídky bude nabídková cena bez DPH.

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH.

Zadavatelem ustanovená komise seřadí nabídky podle jejich nabídkové ceny za celý rozsah předmětu plnění zakázky, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce

Účastník použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech:

  • Krycí list
  • Doklady a dokumenty prokazující splnění kvalifikace
  • Ostatní doklady a dokumenty požadované v této Výzvě

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Obálka bude označena názvem zakázky a nápisem "Neotevírat" a textem "dílčí část 2 - odborné školení v oblasti montáže nízkoenergetických staveb - přístavby". Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady na zajištění (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.).

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navvyšovat.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká zádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení §1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením §1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7, ze dne 21.12.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 220000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VEVLA stavební s.r.o., U sadu 157/6, 747 20, Vřesina, IČ: 02903504, Věra Adámková, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 19. 3. 2018

Datum ukončení: 19. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 2. 2018
 
Aktualizováno: 19. 3. 2018