- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12125
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004927 Rozvoj pro budoucnost příjemce: FOREZ s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: FOREZ, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostrov 2, 561 22 Ostrov
- Jméno: Mgr. Leona Matějíčková
- Telefon: +420778719197
- E-mail: leona.matejickova@forez.cz
IČ zadavatele: 64788342
DIČ zadavatele: CZ64788342
- Jméno: Šárka Kocourková
- Telefon: +420777357236
- E-mail: sarka.kocourkova@forez.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2018 15:00
Místo pro podání nabídek: Ostrov 2, 651 22 Ostrov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o veřejnou zakázku na služby. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexního vzdělávání pro zaměstnance společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů projektu. Z hlediska terminologie poskytnuté dotace se jedná o kurzy měkkých a manažerských dovedností, obecných IT, specializovaných IT, technického a jiného odborného vzdělávání, účetního, ekonomického a právního vzdělávání
Zakázka není rozdělena na části dle ust. § 35 zákona, zadavatel požaduje komplexní zajištění všech poptávaných kurzů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3587791,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy (zadavatel předpokládá březen 2018) do 30. 6. 2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb po celém území České republiky vyjma hl. město Praha, a to jednak v provozovnách zadavatele, tak v učebnách zajištěných dodavatelem (zejména pro otevřené kurzy), popř. v pronajatých prostorách (hotel).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek všech částí veřejné zakázky bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:
Kritérium hodnocení Váha kritéria v %
Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH 40 %
Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů 60%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty pro podání nabídky prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí:
a/ splnění základní způsobilosti podle § 74,
b/ splnění profesní způsobilosti podle § 77,
c/ splnění ekonomické kvalifikace podle §78,
d/ splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 79.
Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Zadavatel si může
v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů
o kvalifikaci.Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.
Jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky
Jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky se rozumí písemné čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení o prokázání jeho kvalifikace, a to i prostřednictvím jiné osoby, nahrazující doklady vydané orgány veřejné správy nebo třetími stranami na formuláři zpřístupněném
v informačním systému e-Certis.V případě změn v kvalifikaci účastníka zadávacího řízení postupuje účastník dle §88 zákona.
Dodavatel může rovněž splnit kvalifikaci předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s §226 a násl. zákona případně výpisem ze systému certifikovaných dodavatelů v souladu s §233 a následujícími.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Účastník je povinen podrobně prostudovat zadávací dokumentaci včetně všech jejich příloh a ve lhůtě stanovené zákonem pro vysvětlení zadávací dokumentace si vyjasnit se zadavatelem případné nejasnosti v zadávacích podmínkách.
Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzávěrách označením obchodní firmy/názvu dodavatele. Na obálce bude uvedena adresa zadavatele i dodavatele.
Obálka musí být označena nápisem:
„Neotvírat – veřejná zakázka: Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů “.
Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze zadávacího řízení.
Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.
Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.
V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.
Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii.
Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě
a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.
Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.
Majetková struktura
Zadavatel je povinen požadovat od vybraného dodavatele, který je právnickou osobou, aby jako podmínku pro uzavření smlouvy předložil:
a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,
b) doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména
1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
2. seznam akcionářů,
3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávku kalkulovaná na základě specifikace zadavatele stanovené ve výzvě, zadávací dokumentaci a v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Účastník do přílohy č. 3 vyplní tabulku s náklady na jeden školicí den v případě firemních kurzů nebo za osobu a kurz v případě otevřených kurzů a do krycího listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) uvede pouze celkovou nabídkovou cenu za služby.
V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.
Celková nabídková cena bude uvedena absolutní částkou
v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 k zadávací dokumentaci) a zejména pak v návrhu smlouvy (Příloha č. 2 k zadávací dokumentaci).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Obálka musí být označena nápisem: „„NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI FOREZ, S.R.O. A PARTNERŮ ““.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.
Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.
Platební podmínky, Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy a možnost změny ceny v případě změny sazby DPH jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha 2).
Zadávací řízení se řídí: Pravidly pro zakázky zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení v souladu s ustanovením §3 písm. a) a §53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“).Podpůrně pak Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7).
Soubory ke stažení:
- Forez_vyzva_k_podani_nabidek.pdf (19. 2. 2018 13:56)
- FOREZ_Zadavaci_dokumentace.pdf (19. 2. 2018 13:56)
- FOREZ_příloha_1_ krycí_list.docx (19. 2. 2018 13:56)
- FOREZ_příloha_2_návrh_smlouvy.docx (19. 2. 2018 13:56)
- FOREZ_příloha_3_tabulka_kurzů.xlsx (19. 2. 2018 13:56)
- FOREZ_příloha_4_Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (19. 2. 2018 13:56)
- vysvětlení zadávací dokumentace 1.pdf (3. 3. 2018 22:28)
- vysvětlení zadávací dokumentace 2.pdf (7. 3. 2018 18:26)
- FOREZ_priloha_3_tabulka_kurzu_opravena.xlsx (7. 3. 2018 18:26)
- vysvětlení zadávací dokumentace 3.pdf (12. 3. 2018 18:19)
- FOREZ_Oznameni_o_vysledku_hodnoceni.pdf (27. 3. 2018 13:13)
- FOREZ_Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (16. 4. 2018 08:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3564750.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, jednatel Mgr. Ladislav Buček
Datum podpisu smlouvy: 13. 4. 2018
Datum ukončení: 13. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.