Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12125

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: FOREZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrov 2, 561 22 Ostrov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Leona Matějíčková
  • Telefon: +420778719197
  • E-mail: leona.matejickova@forez.cz

IČ zadavatele: 64788342

DIČ zadavatele: CZ64788342

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Šárka Kocourková
  • Telefon: +420777357236
  • E-mail: sarka.kocourkova@forez.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
Ostrov 2, 651 22 Ostrov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o veřejnou zakázku na služby. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexního vzdělávání pro zaměstnance společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů projektu. Z hlediska terminologie poskytnuté dotace se jedná o kurzy měkkých a manažerských dovedností, obecných IT, specializovaných IT, technického a jiného odborného vzdělávání, účetního, ekonomického a právního vzdělávání

Zakázka není rozdělena na části dle ust. § 35 zákona, zadavatel požaduje komplexní zajištění všech poptávaných kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3587791,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy (zadavatel předpokládá březen 2018) do 30. 6. 2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb po celém území České republiky vyjma hl. město Praha, a to jednak v provozovnách zadavatele, tak v učebnách zajištěných dodavatelem (zejména pro otevřené kurzy), popř. v pronajatých prostorách (hotel).

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek všech částí veřejné zakázky bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:

Kritérium hodnocení                                Váha kritéria v %                   

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH           40 %

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů    60%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty pro podání nabídky prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí:
  • a/ splnění základní způsobilosti podle § 74,

    b/ splnění profesní způsobilosti podle § 77, 

    c/ splnění ekonomické kvalifikace podle §78,

    d/ splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 79.

     

    Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Zadavatel si může
    v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů
    o kvalifikaci.

     

    Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

     

    V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

     

    Jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky

    Jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky se rozumí písemné čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení o prokázání jeho kvalifikace, a to i prostřednictvím jiné osoby, nahrazující doklady vydané orgány veřejné správy nebo třetími stranami na formuláři zpřístupněném
    v informačním systému e-Certis.

     

    V případě změn v kvalifikaci účastníka zadávacího řízení postupuje účastník dle §88 zákona.

     

    Dodavatel může rovněž splnit kvalifikaci předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s §226 a násl. zákona případně výpisem ze systému certifikovaných dodavatelů v souladu s §233 a následujícími.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Účastník je povinen podrobně prostudovat zadávací dokumentaci včetně všech jejich příloh a ve  lhůtě stanovené zákonem pro vysvětlení zadávací dokumentace si vyjasnit se zadavatelem případné nejasnosti v zadávacích podmínkách.

 

Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzávěrách označením obchodní firmy/názvu dodavatele. Na obálce bude uvedena adresa zadavatele i dodavatele.

 

Obálka musí být označena nápisem:

„Neotvírat – veřejná zakázka: Vzdělávání zaměstnanců společnosti FOREZ, s.r.o. a partnerů “.

 

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze zadávacího řízení.

 

 

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.

 

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii.

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě
a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Majetková struktura

Zadavatel je povinen požadovat od vybraného dodavatele, který je právnickou osobou, aby jako podmínku pro uzavření smlouvy předložil:

a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

b) doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména

1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,

2. seznam akcionářů,

3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,

4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávku kalkulovaná na základě specifikace zadavatele stanovené ve výzvě, zadávací dokumentaci a v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Účastník do přílohy č. 3 vyplní tabulku s náklady na jeden školicí den v případě firemních kurzů nebo za osobu a kurz v případě otevřených kurzů a do krycího listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) uvede pouze celkovou nabídkovou cenu za služby.

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

Celková nabídková cena bude uvedena absolutní částkou
v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 k  zadávací dokumentaci) a zejména pak v návrhu smlouvy (Příloha č. 2 k  zadávací dokumentaci).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Obálka musí být označena nápisem: „„NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI FOREZ, S.R.O. A PARTNERŮ ““.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Platební podmínky, Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy a možnost změny ceny v případě změny sazby DPH jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha 2).

Zadávací řízení se řídí:
Pravidly pro zakázky zadávané ve zjednodušeném podlimitním řízení v souladu s ustanovením §3 písm. a) a §53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“).Podpůrně pak Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3564750.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, jednatel Mgr. Ladislav Buček

    Datum podpisu smlouvy: 13. 4. 2018

Datum ukončení: 13. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 2. 2018
 
Aktualizováno: 16. 4. 2018