- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10874
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Koramex a.s.
Sídlo zadavatele: Pražská 268, 342 01 Sušice
- Jméno: Ing. Petr Makrlík, 603 451 716, petr.makrlik@koramex.cz
IČ zadavatele: 00117366
DIČ zadavatele: CZ00117366
- Jméno: Josef Sýkora, Markéta Blažková
- Telefon: 733 174 053, 734 124 968
- E-mail: josef.sykora@koramex.cz, marketa.blazkova@koramex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: KORAMEX a. s., Pražská 268, 342 01, Sušice
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 486000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzvy k podání nabídek včetně příloh.zip (7. 11. 2016 08:11)
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích kurzů dle přílohy č. 1 této výzvy včetně realizace závěrečných zkoušek svářečů. Specifikace jednotlivých vzdělávacích aktivit:
Další speciální označení jednotlivých kurzů, zkoušek, termíny, délky kurzů apod. je specifikováno v příloze č. 1 „výkaz“ této výzvy. Jednotlivé kurzy budou ukončeny závěrečnými zkouškami a vydáním certifikace pro účastníka kurzu.
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Maximální cena celkem 486.000,- Kč bez DPH Kurz A: 16.000,- Kč bez DPH Kurz B: 32.000,- Kč bez DPH Kurz C: 11.000,- Kč bez DPH Kurz D: 16.000,- Kč bez DPH Kurz E: 24.000,- Kč bez DPH Kurz F: 29.000,- Kč bez DPH Kurz G: 16.000,- Kč bez DPH Kurz H: 52.000,- Kč bez DPH Kurz I: 16.000,- Kč bez DPH Kurz J: 16.000,- Kč bez DPH Kurz K: 24.000,- Kč bez DPH Kurz L: 21.000,- Kč bez DPH Kurz M: 40.000,- Kč bez DPH Kurz N: 16.000,- Kč bez DPH Kurz O: 47.000,- Kč bez DPH Kurz P: 46.000,- Kč bez DPH Kurz Q: 19.000,- Kč bez DPH Kurz R: 24.000,- Kč bez DPH Kurz S: 5.000,- Kč bez DPH Kurz T: 16.000,- Kč bez DPH
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí rovněž pro ceny jednotlivých kurzů. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen může vést k vyřazení nabídky uchazeče. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Realizace od 1.12.2016 do 31.5.2017. Předpokládaný termín realizace jednotlivých kurzů označených „A“ až „T“ je následující: A: 1.1.2017 – 28.2.2017, B: 1.12.2016 – 31.12.2016 C: 1.3.2017 – 31.5.2017 D: 1.1.2017 – 31.3.2017 E: 1.12.2016 – 31.12.2016 F: 1.3.2017 – 31.5.2017 G: 1.3.2017 – 31.5.2017 H: 1.12.2016 – 31.12.2016 I: 1.12.2016 – 31.12.2016 J: 1.1.2017 – 28.2.2017 K: 1.1.2017 – 28.2.2017 L: 1.1.2017 – 28.2.2017 M: 1.12.2016 – 31.1.2017 N: 1.12.2016 – 31.12.2016 O: 1.3.2017 – 31.5.2017 P: 1.1.2017 – 28.2.2017 Q: 1.3.2017 – 31.5.2017 R: 1.12.2016 – 31.1.2017 S: 1.1.2017 – 31.3.2017 T: 1.3.2017 – 31.5.2017.
|
Místo dodání / převzetí plnění |
KORAMEX a. s. Pražská 268, 342 01, Sušice |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace budou uchazečem předloženy v podobě kopií, uvedené doklady nesmí být starší 90 dnů, vybraný dodavatel před podpisem smlouvy předloží originály těchto dokumentů. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č. 134/2016 Sb)., nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídky zasílejte písemně poštou nebo doručte osobně na adresu: Markéta Blažková, Pražská 268, 342 01 Sušice.
Obálky s nabídkou označte: NEOTVÍRAT – Výběrové řízení „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II - Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.“.
Součástí výzvy je smlouva o realizaci zakázky (Příloha č. 2 výzvy), tato smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Cenu ve smlouvě uvádějte vždy ve členění cena bez DPH, DPH a cena s DPH, případně informaci, že uchazeč není plátcem DPH.
Uchazeči budou o výsledku výběrového řízeni informováni prostřednictvím uveřejnění informací na portálu www.esfcr.cz. S vítězem výběrového řízení bude uzavřena příslušná smlouva na realizaci zakázky, o této skutečnosti bude vítěz včas informován.
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném Krycím listu nabídky (Příloha č. 3 výzvy) a uvede ji jako cenu celkovou za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena s DPH. Totéž provede uchazeč v nabídkách cen jednotlivých kurzů. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II - Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.““, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude podána v listinné podobě ve dvou vyhotoveních. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.