Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10874

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Koramex a.s.

Sídlo zadavatele: Pražská 268, 342 01 Sušice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Makrlík, 603 451 716, petr.makrlik@koramex.cz

IČ zadavatele: 00117366

DIČ zadavatele: CZ00117366

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Sýkora, Markéta Blažková
  • Telefon: 733 174 053, 734 124 968
  • E-mail: josef.sykora@koramex.cz, marketa.blazkova@koramex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2016 12:00

Místo pro podání nabídek:
KORAMEX a. s., Pražská 268, 342 01, Sušice

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 486000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích kurzů dle přílohy č. 1 této výzvy včetně realizace závěrečných zkoušek svářečů.

Specifikace jednotlivých vzdělávacích aktivit:

  1. Svářečský kurz A, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  2. Svářečský kurz B, počet vyškolených osob: 2, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  3. Svářečský kurz C, počet vyškolených osob: 1, výuka 32 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  4. Svářečský kurz D, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  5. Svářečský kurz E, počet vyškolených osob: 1, výuka 72 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  6. Svářečský kurz F, počet vyškolených osob: 1, výuka 88 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  7. Svářečský kurz G, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  8. Svářečský kurz H, počet vyškolených osob: 2, výuka 80 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  9. Svářečský kurz I, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  10. Svářečský kurz J, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  11. Svářečský kurz K, počet vyškolených osob: 1, výuka 72 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  12. Svářečský kurz L), počet vyškolených osob: 1, výuka 64 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  13. Svářečský kurz M, počet vyškolených osob: 1, výuka 120 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  14. Svářečský kurz N, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  15. Svářečský kurz O, počet vyškolených osob: 1, výuka 144 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  16. Svářečský kurz P, počet vyškolených osob: 1, výuka 136 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  17. Svářečský kurz Q, počet vyškolených osob: 1, výuka 56 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  18. Svářečský kurz R, počet vyškolených osob: 1, výuka 72 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  19. Svářečský kurz S, počet vyškolených osob: 1, výuka 16 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin
  20. Svářečský kurz T, počet vyškolených osob: 1, výuka 48 hodin, závěrečná zkouška 8 hodin.

 

Další speciální označení jednotlivých kurzů, zkoušek, termíny, délky kurzů apod. je specifikováno v příloze č. 1 „výkaz“ této výzvy.

Jednotlivé kurzy budou ukončeny závěrečnými zkouškami a vydáním certifikace pro účastníka kurzu.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Maximální cena celkem 486.000,- Kč bez DPH

Kurz A: 16.000,- Kč bez DPH     Kurz B: 32.000,- Kč bez DPH

Kurz C: 11.000,- Kč bez DPH     Kurz D: 16.000,- Kč bez DPH

Kurz E: 24.000,- Kč bez DPH     Kurz F: 29.000,- Kč bez DPH

Kurz G: 16.000,- Kč bez DPH    Kurz H: 52.000,- Kč bez DPH

Kurz I: 16.000,- Kč bez DPH      Kurz J: 16.000,- Kč bez DPH

Kurz K: 24.000,- Kč bez DPH     Kurz L: 21.000,- Kč bez DPH

Kurz M: 40.000,- Kč bez DPH     Kurz N: 16.000,- Kč bez DPH

Kurz O: 47.000,- Kč bez DPH      Kurz P: 46.000,- Kč bez DPH

Kurz Q: 19.000,- Kč bez DPH      Kurz R: 24.000,- Kč bez DPH

Kurz S: 5.000,- Kč bez DPH         Kurz T: 16.000,- Kč bez DPH

 

Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí rovněž pro ceny jednotlivých kurzů. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen může vést k vyřazení nabídky uchazeče.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Realizace od 1.12.2016 do 31.5.2017.

Předpokládaný termín realizace jednotlivých kurzů označených „A“ až „T“ je následující:

A: 1.1.2017 –  28.2.2017,    B: 1.12.2016 –  31.12.2016

C: 1.3.2017 – 31.5.2017      D: 1.1.2017 –  31.3.2017

E: 1.12.2016 – 31.12.2016  F: 1.3.2017 – 31.5.2017

G: 1.3.2017 –  31.5.2017     H: 1.12.2016 – 31.12.2016

I: 1.12.2016 – 31.12.2016    J: 1.1.2017 – 28.2.2017

K: 1.1.2017 – 28.2.2017       L: 1.1.2017 – 28.2.2017

M: 1.12.2016 – 31.1.2017   N: 1.12.2016 – 31.12.2016

O: 1.3.2017 – 31.5.2017      P: 1.1.2017 – 28.2.2017

Q: 1.3.2017 – 31.5.2017      R: 1.12.2016 – 31.1.2017

S: 1.1.2017 – 31.3.2017       T: 1.3.2017 – 31.5.2017.

 

Místo dodání / převzetí plnění

KORAMEX a. s. Pražská 268, 342 01, Sušice

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

  • Nejnižší nabídková cena

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  • Doklad o oprávnění k podnikání (výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, výpis ze živnostenského rejstříku);
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče
  •  Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod.;
  • Doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje.

 

Výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace budou uchazečem předloženy v podobě kopií, uvedené doklady nesmí být starší 90 dnů, vybraný dodavatel před podpisem smlouvy předloží originály těchto dokumentů.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č. 134/2016 Sb)., nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídky zasílejte písemně poštou nebo doručte osobně na adresu:

Markéta Blažková, Pražská 268, 342 01 Sušice.

 

Obálky s nabídkou označte: NEOTVÍRAT – Výběrové řízení „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II - Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.“.

 

Součástí výzvy je smlouva o realizaci zakázky (Příloha č. 2 výzvy), tato smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Cenu ve smlouvě uvádějte vždy ve členění cena bez DPH, DPH a cena s DPH, případně informaci, že uchazeč není plátcem DPH.

 

Uchazeči budou o výsledku výběrového řízeni informováni prostřednictvím uveřejnění informací na portálu www.esfcr.cz. S vítězem výběrového řízení bude uzavřena příslušná smlouva na realizaci zakázky, o této skutečnosti bude vítěz včas informován.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatném Krycím listu nabídky (Příloha č. 3 výzvy) a uvede ji jako cenu celkovou za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena s DPH. Totéž provede uchazeč v nabídkách cen jednotlivých kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II - Vzdělávání zaměstnanců společnosti Koramex a.s.““, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude podána v listinné podobě ve dvou vyhotoveních.

Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:

  • Krycí list nabídky
  • Doklady k prokázání kvalifikace
  • Podepsaný návrh smlouvy zpracovaný zadavatelem
  • Případné další dokumenty a přílohy

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 11. 2016
 
Aktualizováno: 7. 11. 2016