- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti NEIRO v oblasti měkkých dovedností
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11098
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti NEIRO v oblasti měkkých dovedností
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: NEIRO, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Mikulášská 226/2, 350 02 Cheb
- Jméno: Eva Poláková
- Telefon: +420777350189
- E-mail: eva.polakova-irs@vodafone.com
IČ zadavatele: 29159849
- Jméno: Michaela Nováková
- Telefon: +420773624217
- E-mail: projekty.novakova@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Vodárenská 480, 403 21 Ústí nad Labem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti NEIRO, s. r. o., kteří vykonávají svou práci na pozici „Prodejce“ v oblasti telekomunikací, mobilních přístrojů a aplikací (nejedná se o telefonní operátory, ale o prodejce v kamenných prodejnách). Jedná se o zaměstnance, kteří při svém nástupu absolvují mnohá produktová školení a školení firemní kultury a základní prodejní dovednosti a zákaznický přístup. Realizace jejich práce je hodnocena na základě mystery shoppingu, které na jednotlivých pobočkách namátkově realizuje klient zadavatele.
V rámci předkládané zakázky proto poptáváme školení, které by představovalo rozšiřující a navazující vzdělávací program na úvodní školení zaměstnanců při jejich nástupu v následujícím rozsahu a tématech:
- Vyjednávání a argumentace (16 hodin)
- Asertivní jednání (16 hodin)
- Jednání a vyjednávání (16 hodin)
- Komunikace v obtížných situacích (16 hodin)
- Konfliktní situace (16 hodin)
- Obchodní dovednosti (16 hodin)
- Prezentační dovednosti (16 hodin)
- Time management (16 hodin)
- Osobnostní typologie zákazníka (16 hodin)
- Týmová spolupráce (16 hodin)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1310000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2017 – únor 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Ústí nad Labem
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena - váha 70 %
- Kvalita nabízených služeb – váha 30 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - NEIRO.zip (20. 4. 2017 10:08)
- Vrácení nabídky Everesta.pdf (4. 5. 2017 09:06)
- Oznameni o vysledku - Neiro.pdf (2. 6. 2017 08:46)
- Rozhodnuti o vylouceni Neiro.pdf (2. 6. 2017 08:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Relief Consulting, s. r. o., IČ: 27633250, Zavadilova 1561/17, 160 00 Praha 6 – Dejvice, Ing. ŠTĚPÁN KALA, MBA, Ph.D., jednatel
Datum podpisu smlouvy: 8. 6. 2017
Datum ukončení: 8. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.