Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti OK Aviation – jazykové kurzy - angličtina

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11916

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti OK Aviation – jazykové kurzy - angličtina

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: OK AVIATION Group, a.s.

Sídlo zadavatele: K letišti 25/1073, Praha 6 16008

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Andrea Pixová
  • Telefon: +420318690644
  • E-mail: Andrea.Pixova@ok-aviation.cz

IČ zadavatele: 27111512

DIČ zadavatele: CZ699004298

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aneta Amihaeseiová
  • Telefon: +420602226110
  • E-mail: aneta@ok-aviation.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
OK AVIATION Group, a.s., Drásov 201, PSČ 26101

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace školení v oblasti jazykového vzdělávání v anglickém jazyce pro vybrané zaměstnance společnosti OK AVIATION Group, a.s. a jejích partnerů v projektu společností OK AVIATION Base, s.r.o., OK AVIATION Service, s.r.o., OK AVIATION Wings, s.r.o.

Předpokládaný termín realizace školení je: 1. 1. 2018 – 31. 12. 2018

Školení proběhnou v prostorách na adrese: Drásov 201, PSČ 26101, okres Příbram

Základní techniku (projektor, plátno, flipchart) bude zajištěn zadavatelem.

Cílovou skupinou jsou zejména zaměstnanci managementu společností, vybraní specialisté a dále zaměstnanci v zázemí společností a pracovníci poskytující služby společnosti.

Parametry školení:

-Bude se jednat o uzavřený kurz pouze pro zaměstnance zadavatele. Výuka angličtiny by se měla tematicky zaměřit na obchodní angličtinu.

-Kurzu se bude účastnit 6 zaměstnanců, kteří mají různou úrovně znalosti angličtiny. Předpokládá se rozdělení na 2 výukové skupiny po třech účastnících (1. věční začátečníci + mírně pokročilí; 2 pokročilí).

-Předpokládaný rozsah výuky na jednoho studenta je 80 hodin (1 hodina = 45 minut). Frekvence vzdělávání – 1 skupina – 2 hodiny (45 minut) týdně (celkem 90 minut v kuse s menší přestávkou). Celkem tedy 2 skupiny x 2 hodiny týdně. Je možné, že se obě skupiny budou konat ve stejný den (menší náklady na cestovné lektora), je ale i možné, že to tak nebude. Dodavatel musí počítat s obojím.

Dodavatel zajistí poskytnutí komplexních služeb spočívajících v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitele/ů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu (šablona osvědčení je k dispozici na escr.cz).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2018 – prosinec 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Drásov 201, PSČ 26101, okres Příbram

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritérium hodnocení: Nabídky budou hodnoceny podle jediného kritéria, tj. nabídkové ceny, vítězná nabídka bude nabídka s nejnižší cenou bez DPH.

    V rámci nabízené ceny musí dodavatel zahrnout veškeré náklady spojené s realizací kurzu (doprava školitele, výukové materiály, zpracování osvědčení o absolvování kurzu). Zadavatel si je vědom, že jazykové agentury nejčastěji stanovují cenu za 1 vyučovací hodinu. Vzhledem k faktu, že s vítězným uchazečem bude uzavřena smlouva o spolupráci a vzhledem k faktu, že bude stanovena pevná kostra vzdělávání, zadavatel požaduje, aby byla cena stanovena za komplexní realizaci uzavřeného vzdělávacího kurzu anglického jazyka dle výše uvedených parametrů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Prokázání základní způsobilosti

    Způsobilým je dodavatel, který

    nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu,
    nemá v České republice v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
    nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
    nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
    není v likvidaci (§ 187 občanského zákoníku), proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku (§ 136 zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů), vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu (Například zákon č. 21/1992 Sb., o bankách, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 87/1995 Sb., o spořitelních a úvěrních družstvech a některých opatřeních s tím souvisejících a o doplnění zákona České národní rady č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví a o změně některých souvisejících zákonů).

    Základní způsobilost prokáže uchazeč čestným prohlášením.

  • Prokázání profesní způsobilosti

    Profesně způsobilý je uchazeč, který v nabídce předloží:

    výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje - prostá kopie

    doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona - prostá kopie

    Výpisy nesmí být starší než 3 měsíce ke dni zahájení zadávacího řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

  • Prokázání technické kvalifikace

    Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři samostatné služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání v oblasti jazykového vzdělávání v anglickém jazyce. Významnou službou se rozumí realizace uzavřeného vzdělávání pro konkrétního objednatele (kurzy na míru). Každá z významných služeb musí mít hodnotu min. 50.000 Kč bez DPH.

    Zadavatel dále požaduje předložení informací o lektorovi, který se bude podílet na realizaci zakázky a to formou strukturovaného životopisu, z kterého bude jasné, že lektor má praxi min. 5 let ve školení jazykového vzdělávání v anglickém jazyce.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
  • Předmět plnění;
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
  • Platební podmínky;
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
  • Místo plnění smlouvy;
  • Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci komplexního uzavřeného kurzu dle parametrů výše. Cena bude uvedena v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena název dodavatele, IČ dodavatele a kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:1.Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. (Příloha č. 1)2.Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.3. Návrh smlouvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky:

Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 30 dnů.

Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 11. 2017
 
Aktualizováno: 8. 1. 2018