- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti REDA a.s. za účelem zvýšení jejich kvalifikace
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11008
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti REDA a.s. za účelem zvýšení jejich kvalifikace
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: REDA a.s.
Sídlo zadavatele: Hviezdoslavova 1456/55d, Slatina, 627 00 Brno
- Jméno: Ing. Milan Růžička
- Telefon: +420724284117
- E-mail: Milan.Ruzicka@reda.cz
IČ zadavatele: 18828057
DIČ zadavatele: CZ18828057
- Jméno: Štěpán Hakl
- Telefon: +420737202093
- E-mail: stepan.hakl@reda.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: Hviezdoslavova 1456/55d, Slatina, 627 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Vzdělávání zaměstnanců společnosti REDA a.s. za účelem zvýšení jejich kvalifikace“ prostřednictvím kurzů rozdělených do čtyř samostatných dílčích částí.
- Dílčí část 1: Typ vzdělávání: Měkké a manažerské dovednosti, Akademie REDA, Cílová skupina: vedoucí středisek a manažeři
- Dílčí část 2: Typ vzdělání: Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT, Cílová skupina: účetní
- Dílčí část 3: Typ vzdělání: Obecné IT, Cílová skupina: asistenti
- Dílčí část 4: Typ vzdělání: Měkké a manažerské dovednosti, Cílová skupina: vedoucí směny
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1449600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2017 až srpen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny na každou dílčí část zvlášť podle následujících hodnotících kritérií:
- Celková nabídková cena včetně DPH dílčího plnění (váha 40%)
- Kvalita nabízených služeb dílčího plnění (váha 60%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce (příloha č. 2 výzvy) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé dílčí části.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (13. 3. 2017 12:53)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (20. 3. 2017 15:45)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf (22. 3. 2017 09:28)
- Změna podmínek výzvy.pdf (22. 3. 2017 09:28)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru část I.pdf (5. 4. 2017 16:55)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru část II.pdf (5. 4. 2017 16:55)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru část III.pdf (5. 4. 2017 16:55)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru část IV.pdf (5. 4. 2017 16:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění I - Měkké a manažerské dovednosti, Akademie REDA:BRNO CONSULTING GROUP, s.r.o., Pavlovská 513/13, Kohoutovice, 623 00 Brno, IČ 28262352Ing. Pavel Svobodník, MBA, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění II - Účetní, ekonomické a právní kurzy, Obecné IT:BRNO CONSULTING GROUP, s.r.o., Pavlovská 513/13, Kohoutovice, 623 00 Brno, IČ 28262352Ing. Pavel Svobodník, MBA, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění III - Obecné IT:S&T CZ s.r.o., Praha 4, Na Strži 1702/65, PSČ 14000, IČ 44846029Ing. Václav Kraus, jednatel Miroslav Bečka, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 12. 4. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění IV - Měkké a manažerské dovednosti:BRNO CONSULTING GROUP, s.r.o., Pavlovská 513/13, Kohoutovice, 623 00 Brno, IČ 28262352Ing. Pavel Svobodník, MBA, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 6. 4. 2017
Datum ukončení: 12. 4. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.