Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Značky Morava a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11727

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Značky Morava a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Značky Morava a.s.

Sídlo zadavatele: Čsl. Armády 1112/27a, 79401, Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Robert Timko, MBA
  • Telefon: +420725828475
  • E-mail: timko@znackymorava.cz

IČ zadavatele: 25865871

DIČ zadavatele: CZ25865871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Markéta Černíková
  • Telefon: +420606067744
  • E-mail: info@znackymorava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 11. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Čsl. Armády 1112/27a, 79401, Krnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky jsou vzdělávací služby.

Bude se jednat o tři samostatná školení.

Zadavatel požaduje po dodavatelích podání nabídky na zakázku jako celek.

Zadavatel umožňuje dodavatelům zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

Kurzy musí probíhat prezenčně.

Dodavatel vzdělávacích služeb musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

Rozsah jedné vyučovací hodiny je 60 minut.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Bližší specifikace školení:

1. IS Helios - ekonomika

Minimální rozsah vyučovacích hodin: 39 VH výuka + 1 VH zkouška (celkem 40 VH)

Počet účastníků: 5

2. IS Helios - obchod

Minimální rozsah vyučovacích hodin: 54 VH výuka + 2 VH zkouška (celkem 56 VH)

Počet účastníků: 12

3. IS Helios - sklad

Minimální rozsah vyučovacích hodin: 46 VH výuka + 2 VH zkouška (celkem 48 VH)

Počet účastníků: 29

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 688000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. 1. 2018 - 30. 4. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Čsl. armády 1112/27a, 79401, Krnov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Nabídková cena bez DPH (60 %) - číselné kritérium. 

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

  1. Kvalita nabízených služeb (40%) - nečíselné kritérium.

Obecně bude v rámci tohoto kritéria nejlépe hodnocena nabídka, která dostatečně prokáže komplexnost zajištění jednotlivých kurzů. 

Bude hodnocena:  

a) metodika a efektivita vedení kurzů – návrh metod, forem a způsobu výuky, způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby

b) organizační zajištění kurzů – efektivita navržené organizace kurzů včetně služeb, zastupitelnost lektorů, možné změny termínů, flexibilita v souvislosti s organizací kurzů

Pro hodnocení kritéria nabídková cena bude použit vzorec:

100 x nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena) / cena hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech 

Ostatní kritéria – nečíselná kritéria – budou hodnocena na základě bodové stupnice od 1 do 100. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatní body budou přiřazeny dle odpovídajícího porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Udělené body pak budou zváženy podle následujícího vzorce:

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

Získané body ze všech dílčích hodnotících kritérií budou sečteny a vítěznou nabídkou se stane ta, která obdrží nejvyšší počet bodů.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační předpoklady:

  • Základní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč v rozsahu, jak je stanovuje § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v aktuálním znění k datu vyhlášení výběrového řízení. Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 může uchazeč prokázat předložením čestného prohlášení.

Profesní kvalifikační předpoklady:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpis z jiné obdobné evidence
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku), v němž musí být uvedena lektorská či vzdělávací činnost

Technické kvalifikační předpoklady:

  • Seznam lektorů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
  • Kvalifikace lektorů a čestné prohlášení o jejich praxi

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Každý uchazeč je oprávněn v souladu se zákonem podat jednu nabídku.

Uchazeč podá nabídku na celou veřejnou zakázku, tj. na všechny její části.

Nabídku podá uchazeč písemně v jednom originále v tištěné podobě v českém jazyce.

Jako součást nabídky uchazeč předloží dokumenty rozhodné pro hodnocení nabídek a doklady prokazující splnění požadované kvalifikace.

Uchazeč ve své nabídce předloží návrh smlouvy, která je součástí přílohy č. 1, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Zadavatel požaduje, aby nabídka byla předložena v této struktuře:

1. Krycí list nabídky

2. Doklady o prokázání kvalifikace (základní, profesní, technické požadavky)

3. Popis předmětu celé zakázky

4. Nabídková cena 

5. Návrh smlouvy na realizaci zakázky

6. Ostatní dokumenty, které uzná uchazeč za vhodné

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v české měně v členění: celková nabídková cena bez DPH, samostatně DPH a celková nabídková cena s DPH.

Celková nabídková cena v této skladbě bude uvedena také na krycím listu nabídky, viz příloha č. 2.

Celková nabídková cena bude pevná po celou dobu realizace předmětu plnění veřejné zakázky a zahrnuje veškeré náklady uchazeče související s realizací zakázky a zajištěním dalších dokladů, předpisů apod., které zhotovitel použije pro úspěšný průběh plnění předmětu veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyly podány žádné nabídky

Datum ukončení: 10. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 10. 2017
 
Aktualizováno: 13. 11. 2017