Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců SUNIX SAFE TECHNOLOGIES

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11069

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců SUNIX SAFE TECHNOLOGIES

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: SUNIX SAFE TECHNOLOGIES s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Sokolská třída 244/27

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radana Rohmová
  • Telefon: +420605483883
  • E-mail: radana.rohmova@sunixgroup.cz

IČ zadavatele: 27854833

DIČ zadavatele: CZ27854833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Radana Rohmová
  • Telefon: +420605483883
  • E-mail: radana.rohmova@sunixgroup.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 08:00

Místo pro podání nabídek:
SUNIX SAFE TECHNOLOGIES s.r.o., Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Sokolská třída 244/27

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka na dodavatele vzdělávání vychází z projektu naší společnosti, který je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců. Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.

Výuka bude probíhat ve skupinách formou prezenčních uzavřených školení, určených pouze pro cílovou skupinu tohoto projektu. Důraz bude kladen na maximální efektivitu předávaných informací a maximální přizpůsobení náplně, metod a tempa výuky účastníkům. Dodavatel zajistí lektory a vzdělávací materiály pro účastníky vzdělávání.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen 2017 – říjen 2018 Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena 85%
  • Kvalita nabízených služeb 15 %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu radana.rohmova@sunixgroup.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou

    Datum podpisu smlouvy: 17. 6. 2017

Datum ukončení: 17. 6. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 4. 2017
 
Aktualizováno: 20. 6. 2017