Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců v 3E PROJEKT, a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11036

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v 3E PROJEKT, a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: 3E PROJEKT, a.s.

Sídlo zadavatele: Mjr. Nováka 1490/14, Ostrava- Hrabůvka 700 30

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Eliáš
  • Telefon: +420596723408
  • E-mail: info@3eprojekt.cz

IČ zadavatele: 25389092

DIČ zadavatele: CZ25389092

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Marcela Olchavová
  • Telefon: +420733229469
  • E-mail: olchavova@3eprojekt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
3E PROJEKT, a.s., Mjr. Nováka 1490/14, Ostrava – Hrabůvka, 700 30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt Rozvoj zaměstnanců v 3E PROJEKT, a.s. pro společnost 3E PROJEKT, a.s. Náplní zakázky je soubor kurzů připravených na míru, které patří do několika oblastí (měkké a manažerské dovednosti, informační technologie, odborné kurzy a účetní, daňové a ekonomické kurzy. Všechny tyto kurzy jsou specifické uzavřené kurzy, určené pouze pro zaměstnance naší firmy. Jedná se o prezenční krátkodobá školení, jednodenní, dvoudenní a třídenní, s 8 hodinovou denní časovou dotací (1 hodina = 60 minut). Výuka je plánovaná ve skupinách, kdy v jedné skupině může být maximálně 12 osob. Pro projekt už předpokládáme základní rozdělení do skupin s ohledem na celkový počet účastnících se osob.

Realizace kurzů bude probíhat ve vhodných školících prostorech zajištěných dodavatelem vzdělávání. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění (odměna, cestovné a stravné a případné ubytování pro lektora, školící pomůcky, vzdělávací materiály, pronájem školící místnosti a další případné náklady).

Plnění celé zakázky bude zajištěno kvalifikovanými a specializovanými lektory či osobami s dostatečnou praxí a odbornými znalostmi. Zadavatel je oprávněn si tuto skutečnost ověřit na místě při realizaci kurzu a dodavatel je v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

Pro celý předmět zakázky požadujeme:

  1. Osvědčení o absolvování školení (dle vzoru z MPSV)
  2. Prezenční listina (dle vzoru z MPSV)
  3. Obsahová struktura všech kurzů
  4. Využívané formy vzdělávání v rámci každého vzdělávacího kurzu
  5. Časová dotace – délka každého kurzu
  6. Výukové materiály (skripta) pro každý kurz a v dostatečném počtu (1 ks pro 1 účastníka)
  7. Pomůcky pro školení (pokud budou použity, uvést pro každý kurz výčet)
  8. Seznam doporučené literatury pro další samostudium
  9. Způsob ověření znalostí (hodnotící formuláře)

Účastník výběrového řízení je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty. Nabídka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některé kurzy nebo pouze části. Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkci.

Specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 2, která je nedílnou součástí této výzvy.

Všechny dokumenty a podklady budou označeny povinnou publicitou projektu dle obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1630000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Duben 2017 - září 2018 je předpokládaná doba realizace. Termín zahájení školení je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 7 dní před daným seminářem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (80 %)
  • Kvalita nabízených služeb (20 %)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu olchavova@3eprojekt.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25, IČ 286 41 949

    Datum podpisu smlouvy: 28. 4. 2017

Datum ukončení: 28. 4. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 3. 2017
 
Aktualizováno: 10. 5. 2017