- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců v metodách sociální práce s rodinou s dětmi
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11499
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v metodách sociální práce s rodinou s dětmi
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0002733 Nastavení systémové podpory rodin s dětmi v Libereckém kraji příjemce: Liberecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Libereckého kraje
Sídlo zadavatele: U Jezu 642/2a, 461 80, Liberec 2
- Jméno: Mgr. Jolana Šebková, vedoucí odboru sociálních věcí KÚ LK
- Telefon: +420485226540
- E-mail: jolana.sebkova@kraj-lbc.cz
IČ zadavatele: 70891508
DIČ zadavatele: CZ70891508
- Jméno: Mgr. Kateřina Blažková, manažer projektu Nastavení systémové podpory rodin s dětmi v Libereckém kraji
- Telefon: +420485226244
- E-mail: katerina.blazkova@kraj-lbc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Liberecký kraj, U Jezu 642/2a, 461 80, Liberec 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je realizace 20 vzdělávacích seminářů akreditovaných MPSV ČR ve 4 okresech Libereckého kraje. V každém z vybraných 4 okresů Libereckého kraje (Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily) bude realizováno 5 tematických seminářů pro minimálně 20 účastníků na každém semináři. Z těchto pěti tematických seminářů budou 2 dvoudenní (16 výukových hodin, tj. po 45 min.) a 3 jednodenní (8 výukových hodin, tj. po 45 min.).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 476000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy do 30. 6. 2019 dodavatel zajistí realizaci 20 vzdělávacích seminářů s rozsahem 3x 8 výukových hodin a 2x 16 výukových hodin, a to v pracovní dny •první seminář ve 4 okresech LK v průběhu ledna 2018 až dubna 2018 včetně, •druhý seminář ve 4 okresech LK v průběhu května 2018 až srpna 2018 včetně, •třetí seminář ve 4 okresech LK v průběhu září 2018 až prosince 2018 včetně, •čtvrtý seminář ve 4 okresech LK v průběhu ledna 2019 až března 2019 včetně, •pátý seminář ve 4 okresech LK v průběhu dubna 2019 až června 2019 včetně.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území Libereckého kraje, a to území vždy jednoho města v okrese Česká Lípa, Liberec, Jablonec nad Nisou a Semily.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je analogicky dle § 114 odst. 2 zákona ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena.
Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny a to následovně:
V případě, že je účastník plátcem DPH bude hodnocena celková nabídková cena včetně DPH.
V případě, že účastník není plátcem DPH, bude celková nabídková cena účastníka posuzována jako by v sobě DPH zahrnovala.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Další podmínky pro splnění kvalifikačních předpokladů jsou uvedené ve výzvě.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na zpracování nabídky
Nabídka bude zpracována dle formálních, technických a smluvních požadavků zadavatele uvedených v této Výzvě. Nabídka i veškeré další doklady požadované zadávacími podmínkami, musí být předloženy v českém jazyce. Analogicky dle § 45 odst. 3 zákona se doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v latinském jazyce předkládají bez překladu. Jednotlivé listy nabídky by neměly obsahovat přepisy, škrty či jiné úpravy. Účastníci podají každou svou nabídku s jednotlivě očíslovanými listy zabezpečenými proti manipulaci.
Veškeré podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve výzvě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý vymezený předmět veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v českých korunách.
Celková nabídková cena bude uvedena v závazném návrhu smlouvy dle následujícího členění:
Seminář: | Cena* (osvobozená, bez DPH, s DPH – zvolte vhodnou variantu, zbylé se proškrtnou) | Počet | Plněno* dodavatelem nebo poddodavatelem | |
Úvod do práce s dítětem, jehož rodič je uživatelem návykových látek | … Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH | 4 |
| |
… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH | … Kč (slovy: … korun českých) s DPH | |||
Úvod do práce s dítětem s psychiatrickou diagnózou | … Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH | 4 |
| |
… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH | … Kč (slovy: … korun českých) s DPH | |||
Úvod do práce s rodinou, jejímž členem je osoba se zdravotním postižením | … Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH | 4 |
| |
… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH | … Kč (slovy: … korun českých) s DPH | |||
Úvod do práce s rodinou z odlišného sociokulturního prostředí | … Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH | 4 |
| |
… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH | … Kč (slovy: … korun českých) s DPH | |||
Úvod do viktimologie – se zaměřením na syndrom CAN a oběti domácího násilí | … Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH | 4 |
| |
… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH | … Kč (slovy: … korun českých) s DPH | |||
Cena celkem | … Kč (slovy: … korun českých) |
|
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předána v jednom originále a bude předána v jedné uzavřené obálce označené:VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ V METODÁCH SOCIÁLNÍ PRÁCE S RODINOU S DĚTMI“ VZMR/0230/17 NEOTEVÍRAT Zadavatel požaduje, aby pro rychlejší posouzení nabídek byl součástí předložené nabídky návrh smlouvy i v elektronické podobě ve formátu *.doc., V případě rozporu se má za rozhodující tištěné originální vyhotovení nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník předloží jako součást nabídky návrh příkazní smlouvy, jehož závazný text je přílohou č. 3 této Výzvy. Případná ustanovení smlouvy doplněná a zapracovaná účastníkem nesmí být v rozporu s tímto návrhem „Příkazní smlouvy“ a nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění a podmínky zadavatele v tomto návrhu „Příkazní smlouvy“ uvedené.Návrh příkazní smlouvy účastník doplní zejména o tyto údaje:•vlastní identifikaci účastníka•číslo účtu účastníka pro platby faktur•nabídkovou cenu •adresu pro doručování •zástupce a kontaktní osoba na straně účastníkaNávrh příkazní smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, a to způsobem uvedeným v příslušné listině prokazující způsob jednání.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit bez předchozí žádosti účastníka. Zadavatel může podmínky obsažené v zadávací dokumentaci změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změna či doplnění budou uveřejněny na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilLibereckykrajVysvětlení, změna či doplnění budou uveřejněny také na portálu www.esfcr.cz: https://www.esfcr.cz/
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve výzvě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek. Zadávací řízení se dále řídí Směrnicí Rady Libereckého kraje č. 2/2016 k zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_k_podani_nabidky_a_zadavaci_dokumentace_final_14_8_2017.pdf (15. 8. 2017 08:47)
- Kryci_list_final.docm (15. 8. 2017 08:47)
- Cestne_prohlaseni_final.docx (15. 8. 2017 08:47)
- smlouva_prikazni_cizi_zdroje_vzdelavani_final_14_8_2017_uzamceno.docx (15. 8. 2017 08:47)
- Zmena_a_doplneni_zadavaci_dokumentace.pdf (22. 8. 2017 08:46)
- Smlouva_prikazni_upravena_vzdelavani_21_8_2017.docx (22. 8. 2017 08:46)
- Výsledek výzvy k podávání nabídek - oznámení o výsledku.doc (7. 9. 2017 10:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 473200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., se sídlem Vítkova 10/241, 186 00, Praha 8, IČ: 26187639, osoba oprávněná jednat: Ing. Jana Voldánová, ředitelka společnosti
Datum podpisu smlouvy: 25. 9. 2017
Datum ukončení: 25. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.