Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců v metodách sociální práce s rodinou s dětmi

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11499

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců v metodách sociální práce s rodinou s dětmi

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 8. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Libereckého kraje

Sídlo zadavatele: U Jezu 642/2a, 461 80, Liberec 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jolana Šebková, vedoucí odboru sociálních věcí KÚ LK
  • Telefon: +420485226540
  • E-mail: jolana.sebkova@kraj-lbc.cz

IČ zadavatele: 70891508

DIČ zadavatele: CZ70891508

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Blažková, manažer projektu Nastavení systémové podpory rodin s dětmi v Libereckém kraji
  • Telefon: +420485226244
  • E-mail: katerina.blazkova@kraj-lbc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Liberecký kraj, U Jezu 642/2a, 461 80, Liberec 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace 20 vzdělávacích seminářů akreditovaných MPSV ČR ve 4 okresech Libereckého kraje. V každém z vybraných 4 okresů Libereckého kraje (Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily) bude realizováno 5 tematických seminářů pro minimálně 20 účastníků na každém semináři. Z těchto pěti tematických seminářů budou 2 dvoudenní (16 výukových hodin, tj. po 45 min.) a 3 jednodenní (8 výukových hodin, tj. po 45 min.).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 476000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy do 30. 6. 2019 dodavatel zajistí realizaci 20 vzdělávacích seminářů s rozsahem 3x 8 výukových hodin a 2x 16 výukových hodin, a to v pracovní dny •první seminář ve 4 okresech LK v průběhu ledna 2018 až dubna 2018 včetně, •druhý seminář ve 4 okresech LK v průběhu května 2018 až srpna 2018 včetně, •třetí seminář ve 4 okresech LK v průběhu září 2018 až prosince 2018 včetně, •čtvrtý seminář ve 4 okresech LK v průběhu ledna 2019 až března 2019 včetně, •pátý seminář ve 4 okresech LK v průběhu dubna 2019 až června 2019 včetně.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je území Libereckého kraje, a to území vždy jednoho města v okrese Česká Lípa, Liberec, Jablonec nad Nisou a Semily.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je analogicky dle § 114 odst. 2 zákona ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena.

Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny a to následovně:

V případě, že je účastník plátcem DPH bude hodnocena celková nabídková cena včetně DPH.
V případě, že účastník není plátcem DPH, bude celková nabídková cena účastníka posuzována jako by v sobě DPH zahrnovala.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Další podmínky pro splnění kvalifikačních předpokladů jsou uvedené ve výzvě.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na zpracování nabídky

Nabídka bude zpracována dle formálních, technických a smluvních požadavků zadavatele uvedených v této Výzvě. Nabídka i veškeré další doklady požadované zadávacími podmínkami, musí být předloženy v českém jazyce. Analogicky dle § 45 odst. 3 zákona se doklad ve slovenském jazyce a doklad o vzdělání v latinském jazyce předkládají bez překladu. Jednotlivé listy nabídky by neměly obsahovat přepisy, škrty či jiné úpravy. Účastníci podají každou svou nabídku s jednotlivě očíslovanými listy zabezpečenými proti manipulaci.

Veškeré podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve výzvě.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý vymezený předmět veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v českých korunách.
Celková nabídková cena bude uvedena v závazném návrhu smlouvy dle následujícího členění:

 

Seminář:

Cena* (osvobozená, bez DPH, s DPH – zvolte vhodnou variantu, zbylé se proškrtnou)

Počet

Plněno* dodavatelem nebo poddodavatelem

Úvod do práce s dítětem, jehož rodič je uživatelem návykových látek

… Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH

4

 

… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH

… Kč (slovy: … korun českých) s DPH

Úvod do práce s dítětem s psychiatrickou diagnózou

… Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH

4

 

… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH

… Kč (slovy: … korun českých) s DPH

Úvod do práce s rodinou, jejímž členem je osoba se zdravotním postižením

… Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH

4

 

… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH

… Kč (slovy: … korun českých) s DPH

Úvod do práce s rodinou z odlišného sociokulturního prostředí

… Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH

4

 

… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH

… Kč (slovy: … korun českých) s DPH

Úvod do viktimologie – se zaměřením na syndrom CAN a oběti domácího násilí

… Kč (slovy: … korun českých), osvobozeno od DPH

4

 

… Kč (slovy: … korun českých) bez DPH

… Kč (slovy: … korun českých) s DPH

Cena celkem

… Kč (slovy: … korun českých)

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předána v jednom originále a bude předána v jedné uzavřené obálce označené:VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ V METODÁCH SOCIÁLNÍ PRÁCE S RODINOU S DĚTMI“ VZMR/0230/17 NEOTEVÍRAT Zadavatel požaduje, aby pro rychlejší posouzení nabídek byl součástí předložené nabídky návrh smlouvy i v elektronické podobě ve formátu *.doc., V případě rozporu se má za rozhodující tištěné originální vyhotovení nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník předloží jako součást nabídky návrh příkazní smlouvy, jehož závazný text je přílohou č. 3 této Výzvy. Případná ustanovení smlouvy doplněná a zapracovaná účastníkem nesmí být v rozporu s tímto návrhem „Příkazní smlouvy“ a nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění a podmínky zadavatele v tomto návrhu „Příkazní smlouvy“ uvedené.Návrh příkazní smlouvy účastník doplní zejména o tyto údaje:•vlastní identifikaci účastníka•číslo účtu účastníka pro platby faktur•nabídkovou cenu •adresu pro doručování •zástupce a kontaktní osoba na straně účastníkaNávrh příkazní smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, a to způsobem uvedeným v příslušné listině prokazující způsob jednání.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel může zadávací dokumentaci vysvětlit bez předchozí žádosti účastníka. Zadavatel může podmínky obsažené v zadávací dokumentaci změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení, změna či doplnění budou uveřejněny na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilLibereckykrajVysvětlení, změna či doplnění budou uveřejněny také na portálu www.esfcr.cz: https://www.esfcr.cz/

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny ve výzvě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek. Zadávací řízení se dále řídí Směrnicí Rady Libereckého kraje č. 2/2016 k zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 473200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s., se sídlem Vítkova 10/241, 186 00, Praha 8, IČ: 26187639, osoba oprávněná jednat: Ing. Jana Voldánová, ředitelka společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 25. 9. 2017

Datum ukončení: 25. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 8. 2017
 
Aktualizováno: 26. 9. 2017