Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ve skupině DfK Group a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11609

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve skupině DfK Group a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: DfK group a.s.

Sídlo zadavatele: Riegrova 1756/51, České Budějovice 370 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavla Koubová Nováková
  • Telefon: +420724771027
  • E-mail: sekretariat@dfkgroup.cz

IČ zadavatele: 28069234

DIČ zadavatele: CZ28069234

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Kubičková
  • Telefon: +420725342654
  • E-mail: kubickova@kpprojekt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Riegrova 1756/51, České Budějovice 370 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance skupiny DfK Group.

Dodavatel služeb zajistí komplexní realizaci vzdělávání, podrobné vymezení předmětu zakázky a náležitosti jednotlivých vzdělávacích kurzů jsou uvedeny v příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Zakázka zaměřená na zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance vybraných podniků skupiny DfK Group a.s. obsahuje několik dílčích typů požadovaných vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností.  Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky, nabídky nelze podat samostatně na jednotlivé kurzy. Dodavatel může použít poddodavatele na vybrané vzdělávací kurzy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1065200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.10.2017 - 31.3.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Interně v prostorách a provozovnách zadavatele na adresách: Chata Lanovka, Lipno nad Vltavou 307, PSČ 382 78 a Riegrova 1756/51, České Budějovice, PSČ 370 01; externě (pouze vybraný vzdělávací kurz viz Příloha č. 1 zadávací dokumentace)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle kritéria:

Ekonomická výhodnost nabídky

Nabídky budou hodnoceny podle následujících dílčích kritérií A – B.

 

A)       Celková výše nabídkové ceny                                                váha 50 %

= nejnižší konečná nabídková cena bez DPH.

Účastník uvede celkovou cenu nabídkové ceny za předmět plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude hodnocena dle níže uvedeného vzorce:

100 x nejvýhodnější nabídka (= nejnižší cena) / cena hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

 

B)       Kvalita nabízených vzdělávacích služeb                                váha 50 %

Hodnoceny budou:

-          obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit v souladu se zadávacími podmínkami,

-          celková koncepce školení (komplexnost nabídky i v rámci dílčího plnění),

-          způsob hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání, systém reportingu vůči zadavateli,

-          výběr metod a forem vzdělávání s ohledem na cílovou skupinu a oblast vzdělávání (specifické metody a formy vzdělávání, zohlednění práce s modelovými příklady a příklady z praxe tak, aby co nejvíce odpovídaly potřebám účastníků s ohledem na jejich pracovní náplň),

-          využití moderních a inovativních metod vzdělávání,

-          důraz na praktické využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe (postupy a možnosti ověření znalostí tak, aby bylo zřejmé, že se účastníci naučili nové dovednosti a budou je schopni použít v každodenní práci).

Výše uvedené parametry musejí být zohledněny a konkrétně popsány v nabídce dodavatele – dodavatel předloží max. 6 stran A4 popisu.

U hodnocení kritéria B (nečíselné kritérium) se použije bodová stupnice 1 až 100 a nejvýhodnější nabídce se přiřadí 100 bodů.

Hodnocení kvality nabízených vzdělávacích služeb, metodologie vzdělávání navrhovaného provedení zakázky a vyhodnocování vzhledem k účastníkům bude stanoveno tak, že se posoudí, do jaké míry navrhovaná podoba plnění koresponduje se zadáním a s potřebami zadavatele. Hodnotí se parametry uvedené v hodnotícím kritériu B. Nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, další nabídky dostanou ohodnocení odpovídající míře jejich vhodnosti vůči nejvhodnější nabídce.

1-50 bodů může získat nabídka, která nedostatečně popíše kvalitu nabízených služeb.

51-99 bodů může získat nabídka, která průměrně kvalitu nabízených služeb.

100 bodů může získat nabídka, která vhodně popíše kvalitu nabízených služeb a bude nejvíce odpovídat požadavkům zadavatele.

Udělené body jednotlivým nabídkám poté budou zváženy dle vzorce:

počet bodů hodnocené nabídky x váha kritéria vyjádřená v procentech

Body za všechna hodnotící kritéria budou u jednotlivých nabídek sečteny a nabídka, která získala nejvíce bodů, bude nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikaci splní účastník, který:

- prokáže splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona,

- prokáže splnění profesní způsobilosti dle § 77 zákona,

- prokáže splnění technické kvalifikace dle § 79 zákona.

Doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá účastník v prosté kopii, s výjimkou čestných prohlášení ke splnění základní způsobilosti a technické kvalifikace, které předkládá v originále.

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní kvalifikace dle bodu 4.2 b) musejí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

 

Základní způsobilost dle § 74 zákona

1) Způsobilým není dodavatel, resp. účastník, který:

           a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

           b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

           c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

           d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

           e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

2) Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat

           a) tato právnická osoba,

           b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

           c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

3) Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu

           a) zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,

           b) české právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 1 písm. a) splňovat osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu.

 

Účastník prokazuje splnění základní způsobilosti předložením:

a)        čestného prohlášení pro § 74 odst. 1 písm. a) – e) zákona.

K tomu účelu účastník použije vzor prohlášení, který je součástí přílohy č. 4 zadávací dokumentace.

 

Profesní způsobilost dle § 77 zákona

Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží:

a)        výpis z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b)        doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, pokud jiný právní předpis takové oprávnění vyžaduje.

Technická kvalifikace dle § 79 zákona

Splnění technické kvalifikace prokáže účastník, který předloží:

a)        seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení s uvedením jejich ceny a doby poskytnutí a identifikace objednatele.

Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně:

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel alespoň 3 obdobné dodávky či soubor dodávek jako je předmět této zakázky, tj. vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností, s finančním plněním min. 750 000,- Kč za každou dodávku.

Dodavatel uvede min. název zakázky, název objednatele, finanční hodnotu zakázky a kontaktní osobu, včetně telefonního čísla či emailu pro získání reference. K tomuto účelu použije formulář, který je součástí Přílohy č. 5 této zadávací dokumentace.

Rovnocenným dokladem k prokázání splnění této kvalifikace je předložení smlouvy s objednatelem a doklad o uskutečnění plnění dodavatele.

b)        osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci lektorů dodavatele

Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně:

Dodavatel splňuje tuto technickou kvalifikaci, pokud se na realizaci veřejné zakázky budou podílet minimálně 3 lektoři vzdělávání splňující následující požadavky:

- min. tři (3) roky praxe v oblasti vzdělávání / lektorské činnosti v oblasti měkkých a manažerských dovedností nebo min. pět (5) let odborné praxe na pozici středního či top manažera,

- min. dvě stě (200) hodin systemického vzdělávání/výcviku v oblasti koučování, terapie či managementu.

Za účelem prokázání splnění této technické kvalifikace předloží dodavatel za každého lektora:

- profesní životopis podepsaný lektorem, který bude obsahovat mj. následující údaje: celková délka a přehled profesní praxe, ze které bude vyplývat splnění požadavků zadavatele,

- osvědčení o absolvování systemického vzdělávání/výcviku.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem k základní a technické způsobilosti je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce zabezpečené proti manipulaci. Na obálce musí být uveden název zakázky, název účastníka, kontaktní adresa účastníka i zadavatele výběrového řízení a nápis „NEOTVÍRAT“.

Nabídka musí být podána písemně v tištěné formě v českém jazyce, 1 originál, 1 kopie. Originál nabídky musí mít na titulní straně označení „ORIGINÁL“ a kopie „KOPIE“. Nabídka musí být zároveň předložena i v digitální podobě na datovém nosiči.

Nabídka – veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis dodavatele, musejí být podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Nabídka bude zajištěna proti volné manipulaci s jednotlivými listy nabídky.

Listy nabídky včetně příloh budou číslovány vzestupnou číselnou řadou.

Jako úvodní list nabídky účastník závazně použije přílohu č. 2 zadávací dokumentace – Krycí list nabídky.

Smlouva (podle Přílohy č. 3 zadávací dokumentace) musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).

Doporučené řazení součástí nabídky:

a.        Krycí list nabídky

b.        Obsah nabídky, včetně cenové nabídky a podrobné kalkulace

c.        Doklady k prokázání kvalifikace podle § 74, 77 a 79 zákona

d.        Návrh smlouvy o poskytování služeb

e.        Ostatní přílohy podle zvážení dodavatele (nepovinné)

 

Účastníci nemají nárok na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v členění:

- nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH),

- samostatně příslušná sazba DPH,

- nabídková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady na splnění dané části veřejné zakázky za celou dobu plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako „nejvýše přípustná“. Veškeré ceny dohodnuté na základě výsledků tohoto výběrového řízení jsou ceny v korunách českých (CZK).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Dodavatel, který podal nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně poddodavatelem jiného dodavatele v tomtéž výběrovém řízení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky stanoví zadavatel formou návrhu smlouvy o poskytování služeb. Text návrhu smlouvy je přílohou č. 3 zadávací dokumentace a účastník je povinen jej přeložit jako součást nabídky. Účastníci nejsou oprávnění měnit, doplňovat či jinak upravovat návrh smlouvy, vyjma údajů, u nichž z obsahu textu návrhu smlouvy vyplývá povinnost jejich doplnění.

V případě, že část veřejné zakázky bude plněna formou poddodávky (prostřednictvím třetí osoby), požaduje zadavatel uvést v nabídce, jaká část veřejné zakázky bude prováděna poddodavatelem a uvést identifikační údaje tohoto poddodavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 758630.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 26093219

    Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017

Datum ukončení: 14. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 9. 2017
 
Aktualizováno: 5. 12. 2017