- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HELIA TRADE, spol. s r. o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11067
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HELIA TRADE, spol. s r. o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HELIA TRADE, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: I. P. Pavlova 738/116, 779 00 Olomouc
- Jméno: Lukáš Kestl
- Telefon: +420777707940
- E-mail: lkestl@heliasport.cz
IČ zadavatele: 25815164
- Jméno: Lukáš Kestl
- Telefon: +420777707940
- E-mail: lkestl@heliasport.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: I. P. Pavlova 738/116, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů:
- Vyjednávání a argumentace
- Firemní kultura
- Komunikace v obtížných situacích
- Konfliktní situace
- Motivace zaměstnanců
- Obchodní dovednosti
- Prezenční dovednosti
- Time management
- IMAGE obchodníka
- Obchodní jednání
- Osobnostní typologie zákazníka
- Pokročilé vyjednávací techniky
- Psychologie v obchodě
- Týmová spolupráce
- Zvyšování efektivity procesů
- Projektové řízení
- Interní lektor
- Psaní textů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: v období 14 dnů od podpisu smlouvy do 31. 12. 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Kouty nad Desnou 40, 788 11 Loučná nad Desnou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH v Kč (100 %)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (5. 4. 2017 11:39)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (18. 4. 2017 07:48)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (27. 4. 2017 12:54)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (15. 5. 2017 08:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sdružení CEPAC – MORAVA, Jeremenkova 1142/42, 779 00 Olomouc, IČ: 60 80 09 09
Datum podpisu smlouvy: 12. 5. 2017
Datum ukončení: 12. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.