Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HOPA CZ, s.r.o

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11997

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti HOPA CZ, s.r.o

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: HOPA CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Divnice 144, 763 21 Slavičín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Holeček, jednatel
  • E-mail: holecek@hopa.cz

IČ zadavatele: 25502531

DIČ zadavatele: CZ25502531

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Darina Danielová
  • Telefon: +420731606215
  • E-mail: d.danielova@ikconsult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
IK consult s.r.o., Lipová 906/1, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění komplexního vzdělávání pro zaměstnance zadavatele v oblasti Měkkých a manažerských dovedností, Účetních, ekonomických a právních kurzů, Obecného IT, Specializovaného IT, Technického a jiného odborného vzdělávání, a to formou uzavřených (firemních) kurzů.

Tato zakázka je dle rozdělena na 4 částí, přičemž účastníci zadávacího řízení jsou oprávnění podat nabídku na každou část zakázky zvlášť nebo na všechny části zakázky najednou. Část I. – Měkké a manažerské dovednosti, Část II. – Účetní, ekonomické a právní kurzy, Část III. – Obecné a specializované IT, Část IV. – Technické a jiné odborné vzdělávání. Nabídka se podává v jednotlivých obálkách pro každou část samostatně. Informace a požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci se týkají všech částí zakázky (tj. platí pro Část I. – IV.), není-li v zadávací dokumentaci výslovně uvedeno jinak. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Jednotlivé části této zakázky jsou popsány v příloze č. 4 této zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1911191,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.12.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Slavičín

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnocení nabídek pro Část I., II. a III. této zakázky bude provedeno základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:

    Celková nabídková cena – váha kritéria 60 %

    Kvalita nabízených služeb – váha kritéria 40 %

  • Hodnocení nabídek pro Část IV.  této zakázky bude provedeno základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena

  • Bližší informace jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Bližší informace jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

  • Účastník zadávacího řízení může podat pouze jednu nabídku.
  • Účastníci zadávacího řízení budou strukturovat svou nabídku následujícím způsobem

- Krycí list nabídky (dle závazného vzoru)

- Doklady k prokázání splnění způsobilosti a kvalifikace

- Návrh smlouvy

- Identifikace poddodavatelů, event. prohlášení o plnění bez poddodavatelů

- Věcný obsah nabídky

  • Účastníci zadávacího řízení budou podávat nabídky v uzavřených obálkách označených a uvedením části zakázky (tj. Část I. až IV.) a nápisem: „Neotevírat“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa . Nabídka bude předložena v tištěné podobě v českém jazyce v jednom vyhotovení (originál).
  • Zadavatel doporučuje účastníku zadávacího řízení, aby jeho nabídka byla dostatečným způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy takovými bezpečnostními a jedinečnými prvky, které vyloučí možnost neoprávněného nahrazení listů, např. pomocí provázání šňůrkou s přelepením volných konců papírovou páskou opatřenou razítkem účastníka zadávacího řízení a podpisem osoby oprávněné za účastníka zadávacího řízení jednat.
  • Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém. K dokladům a listinám předloženým v jiném než českém jazyce, musí být připojen jejich překlad do českého jazyka. jazyka. Povinnost přiložit překlad do českého jazyka se také nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce.
  • V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným účastníkem zadávacího řízení, je příslušný účastník zadávacího řízení povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.
  • Zadavatel nepřipouští předložení variantní nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

 

  • Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v korunách českých a bude dále strukturována v tomto členění:

- Celková nabídková cena v Kč bez DPH

- Výše DPH v Kč

- Celková nabídková cena v Kč s DPH

  • Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky vyplní tabulku, která je součástí technické specifikace předmětu plnění, kde uvede jednotkové náklady a dílčí celkovou cenu za vzdělávací kurz. Zadavatel výslovně upozorňuje na ustanovení čl. 1.11.1. této zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení dále vyplní celkovou nabídkovou cenu za celý předmět zakázky ve výše uvedeném členění do krycího listu nabídky, a dále ve stejné výši do příslušného závazného návrhu smlouvy, který tvoří přílohu této zadávací dokumentace. V případě rozporu nabídkové ceny uvedené v krycím listu a v příslušném návrhu smlouvy bude pro hodnocení a plnění zakázky rozhodná výše nabídkové ceny uvedená v závazném návrhu smlouvy.
  • Celková nabídková cena bude stanovena jako konečná za splnění celého předmětu zakázky, musí obsahovat veškeré služby a dodávky související s plněním zakázky. Nabídková cena musí být zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a musí zahrnovat veškerá související plnění, která mají být do nabídkové ceny zahrnuta, o kterých dle jeho odborných znalostí měl účastník zadávacího řízení vědět, že jsou k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky nezbytné.
  • Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou podmínkou zadavatele. Nedodržení těchto podmínek vede k vyloučení účastníka zadávacího řízení z další účasti v zadávacím řízení pro nesplnění požadavků zadavatele na způsob zpracování nabídkové ceny.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky jsou uvedeny v přiložené zadávací dokumentaci a její přílohách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 915500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MBK Consulting, s.r.o., IČ: 26260433, Veveří 102, 616 00 Brno, Miroslav Kobza, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 13. 2. 2018

Datum ukončení: 13. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 12. 2017
 
Aktualizováno: 22. 2. 2018