Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MATRIX a.s. II. (výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit - účetní, ekonomické a právní kurzy)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11293

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MATRIX a.s. II. (výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit - účetní, ekonomické a právní kurzy)

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: MATRIX a.s.

Sídlo zadavatele: č. p. 1, 516 01 Třebešov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Bárta
  • Telefon: +420778779700
  • E-mail: martin.barta@matrix-as.cz

IČ zadavatele: 25947672

DIČ zadavatele: CZ0025947672

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ondřej Krutílek
  • Telefon: +420774570824
  • E-mail: office@bpresearch.eu

Lhůta pro podání nabídek: 19. 7. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
MATRIX a.s.; k rukám Ing. Martina Bárty, č. p. 1, 516 01 Třebešov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

  1. Postup tohoto zadávacího řízení je upraven Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, tzn. nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Zákon 134/2016 Sb. je zde použit pouze podpůrně a to zejm. z důvodu přesného vymezení povinností uchazečů.

  2. Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci komplexního vzdělávacího plánu, jehož cílem je zvýšení úrovně potřebných znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků napříč všemi divizemi MATRIX a.s. Jako partneři v projektu vystupují Farma Třebešov s.r.o. a ESOP účetní a daňová kancelář s.r.o., které s Matrix a.s. dlouhodobě spolupracují.
    > V rámci projektu budou realizovány kurzy účetní, ekonomické a právní, zahrnující Novinky v daních a účetnictví; 2018_Daň z přidané hodnoty; 2019_Daň z přidané hodnoty; 2018_Mzdové účetnictví; 2019_Mzdové účetnictví; 2018_Právní minimum; 2019_Právní minimum

  3. Každý kurz bude zakončen písemným ověřením získaných znalostí a dovedností v souladu s metodikou programu.

  4. Požadavky na obsah, termíny konání, školící, výukové materiály a pomůcky pro jednotlivé kurzy je uveden v přílohách:
    > Příloha č. 2a – časový harmonogram konání kurzů
    > Příloha č. 2b – podrobná specifikace předmětu plnění – popis obsahu kurzů; školicích (výukových) materiálů a pomůcek

  5. Otevřené versus uzavřené kurzy:

    > Vzdělávací kurzy mohou být uzavřené, nebo otevřené.
    Uzavřeným kurzem je myšlen kurz, který je připraven dodavatelem na míru dle požadavků odběratele (příjemce, nebo partnera), nebo kurz zajištěný interním lektorem (zaměstnancem příjemce nebo partnera). Účastníky uzavřeného kurzu jsou pouze osoby z řad zadavatele.
    Otevřeným kurzem je kurz nabízený volně na trhu, skupina účastníků kurzu se obvykle skládá z na sobě nezávislých zájemců o kurz, kurzu se obvykle vedle osob z cílové skupiny také účastní jiné osoby z řad jiné veřejnosti. Dále platí, že jednoho běhu otevřeného kurzu se může zúčastnit nejvýše 12 účastníků z cílové skupiny projektu.
    > V případě, že je v příloze č. 2b uvedeno „Otevřený/uzavřený - dle možností uchazeče“, nabídne uchazeč prostřednictvím vyplnění přílohy buď otevřený či uzavřený kurz dle svých možností.
    > V případě, že je v příloze č. 2b uveden konkrétní typ kurzu, tj. je zde konkrétně uvedeno, zda zadavatel požaduje kurz uzavřený či otevřený, musí nabídka (příloha č. 3), typ kurzu respektovat, jinak bude považována za nabídku neúplnou.

  6. Požadavek na počet odučených hodin (resp. délku konání kurzu) je rovněž uveden v příloze č. 2b. Počet odučených hodin se každý školicí den/ kurz vypočítá jako rozdíl počátku a konce doby výuky. Do doby vzdělávání lze řadit i přestávky uskutečněné během vzdělávací akce, pokud nepřekračují obvyklou/potřebnou dobu. Naopak se do doby vzdělávání nezapočítává přestávka na jídlo a oddech (v minimálním rozsahu 30 minut) poskytnutá podle § 88 zákoníku práce. Do doby vzdělávání se také započítává doba potřebná pro ověření znalostí.

  7. Velikost výukové skupiny (počet účastníků na jednom kurzu) může dosáhnout maximálně 12 osob. V případě, že je na daný kurz plánováno více než 12 účastníků, bude realizováno dva a více běhů kurzů. Počet běhů a orientační rozdělení účastníků do skupin je uvedeno v příloze 2a – harmonogram.

  8. Ke každému kurzu povede vítězný uchazeč následující evidenci:

    > Každý první kalendářní den v měsíci zaslat objednateli plán aktivit na následující tři měsíce, tento plán aktivit bude obsahovat konkrétní datum akce; čas zahájení akce; čas ukončení akce; plánovaný čas pro přestávky (přerušení akce) v délce více než 15 minut; název akce a krátký popis obsahu akce; místo konání akce (obec, ulice, číslo popisné, včetně označení místnosti); realizátor akce; zda se jedná o akci pouze pro cílovou skupinu projektu, nebo i pro další osoby. Dodavatel do plánu specifikuje minimálně následující okruh údajů k akcím (k fungování provozoven/poskytování služeb klientům): název provozovny;  krátký popis poskytovaných služeb; adresa poskytování služeb (obec, ulice, číslo popisné, včetně označení místnosti); specifikace provozní doby (dny v týdnu a přesnou otevírací dobu, včetně případných přestávek v jednotlivých dnech); provozovatel. Blíže viz Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost. *.xls, resp. xlsx.
    Prezenční listina dle vzoru v příloze č. 2c, resp. dle aktuálně platného formuláře programu
    Písemný doklad o ověření získaných znalostí
    Potvrzení o absolvování dle vzoru v příloze č. 2d, resp. dle aktuálně platného formuláře programu
    Podrobnosti o dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu jsou uveřejněny v kapitole 5.2.1 Dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání dostupné z https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz
    Vyhodnocení vzdělávacího kurzu, tj. v souladu s pravidly programu OPZ bude formou tabulky sledovat účast jednotlivých účastníků kurzů v porovnání s úspěšností v závěrečném ověření získaných znalostí.

  9. Zakázka je součástí projektu OPZ – CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0003780 - Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MATRIX a.s.

  10. Vítězný dodavatel bude povinen dodržovat veškeré pokyny objednavatele na formální požadavky jednotlivých dokumentů ohledně informací k financování projektu z programu OPZ a to včetně pravidel pro publicitu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 204000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 31. 3. 2019, podrobný harmonogram je uveden v příloze č. 2a. Termíny uvedené v příloze č. 2a Požadovaný harmonogram kurzů jsou závazné, tj. školení se musí uskutečnit v průběhu požadovaného kalendářního měsíce. Přesný harmonogram plánovaného školení proběhne dle bodu III.8. Uchazeč vyplněním přílohy 3 – Cenová nabídka potvrzuje, že se daný kurz uskuteční v požadovaném měsíci. Konkrétní datum není nutné stanovovat, přesné datum bude stanoveno až v rámci plánu aktivit na následující dva měsíce dle bodu III. 7. Termíny je možné porušit pouze z důvodů tzv. vyšší moci, které jsou definovány v příloze č. 6 v článku VII.

Místo dodání / převzetí plnění:
Požadované místo plnění je uvedeno individuálně u každého kurzu; blíže viz příloha č. 2b. Uchazeč vyplněním přílohy 3 – Cenová nabídka potvrzuje, že se daný kurz uskuteční na požadovaném místě – postačuje uvést v prostorách žadatele či město/ obec konání. Konkrétní adresu není nutné uvádět. Přesné místo konání bude stanoveno až v rámci plánu aktivit na následující dva měsíce dle bodu III. 7. Pokud je v příloze č. 2b uvedeno, že se školení uskuteční v prostorách zadavatele, má se na mysli areál firmy Matrix (č. p. 1, 516 01 Třebešov), případně Hotel Studánka (Letovisko Studánka 505; 516 01 Rychnov nad Kněžnou) nebo chaty Jedlová v Orlických horách (Deštné v Orlických horách č. p. 234). Pokud se školení uskuteční v prostorách zadavatele, součástí nabídkové ceny není nájemné. Zadavatel poskytne vítěznému uchazeči prostory bezúplatně. Pokud je v příloze č. 2b uvedeno, že se školení uskuteční v prostorách uchazeče, má se na mysli jakákoliv vhodná výuková místnost dle možností uchazeče avšak ve vzdálenosti max. 65 km vzdušnou čarou od sídla zadavatele (č. p. 1, 516 01 Třebešov). Tento okruh zahrnuje mj. města Trutnov, Hradec Králové, Česká Třebová, Šumperk. Kurzy se musí uskutečnit na území České republiky vyjma hlavního města Prahy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

1. Hodnoticí kritéria

Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti, která bude hodnocena dle následujících kritérií, jimiž jsou: 

Hodnoticí kritériumVáha
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH60 %
Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí 40 %

 

2. Hodnocení nabídek v dílčím kritériu „Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH“

> Při hodnocení nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty. Jako výhodnější bude hodnocena nabídková cena uvedená ve vyplněné cenové tabulce dle přílohy č. 3 Zadávací dokumentace, která bude nižší oproti nabídkovým cenám v Kč bez DPH ostatních uchazečů. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH obdrží 100 bodů.

> Každé další nabídce budou přiděleny body podle výsledku výpočtu zaokrouhlené na dvě desetinná místa dle níže uvedeného vzorce:

                Nejnižší nabídková cena

------------------------------------------------------------          x 100
                Hodnocená nabídková cena

3. Hodnocení nabídek v dílčím kritériu „Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí“3

> V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny účastníkem v nabídce detailně rozpracované struktury a obsahové náplně pro prezenční výuku níže uvedených vzdělávacích kurzů, zpracované uchazečem za použití jeho zkušeností v oblasti předmětu plnění této zakázky.

> Předkládané dokumenty musí být plně v souladu se zadávacími podmínkami a osnovami a harmonogramy plánovaných kurzů uvedených v přílohách č. 2a a 2b.
> Jednotlivé dokumenty budou rovněž zpracovány ve formátu MS WORD nebo obdobném formátu v rozsahu max. 2 stran na každý vzdělávací kurz, tj. účetní, ekonomické a právní kurzy: Novinky v daních a účetnictví; 2018_Daň z přidané hodnoty; 2019_Daň z přidané hodnoty; 2018_Mzdové účetnictví; 2019_Mzdové účetnictví; 2018_Právní minimum; 2019_Právní minimum
 
> Hodnocení struktur a obsahu vzdělávací akce bude provedeno z pohledu:
  » Správnosti a srozumitelnosti
  » Vhodnosti použitých didaktických metod a interaktivnosti
  » Grafického zpracování a přehlednost

  » Nastavení rekapitulace poznatků

 

4. Hodnocení dílčího hodnotícího kritéria bude provedeno dle tabulky uvedené v zadávací dokumentaci.

> Hodnocení kritéria „Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí“ bude provedeno tak, že každý člen komise přiřadí strukturám a obsahům vzdělávacích akcí v každé nabídce počet bodů (od 20 bodů do 100 bodů dle výše uvedené tabulky).
> Celkové bodové hodnocení bude vypočítáno jako průměr bodů získaných od jednotlivých hodnotitelů, přičemž jako nejlepší bude hodnocen takový návrh, který dosáhne nejvyššího počtu bodů.

Dílčí bodové hodnocení nabídky v kritériu: „Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí“ =

                       Dílčí bodové hodnocení hodnocené nabídky (průměr bodového hodnocení všech hodnotitelů)

                        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                  x 100
Dílčí bodové hodnocení nabídky s nejvyšším počtem bodů (nejvyšší aritmetický průměr bodového hodnocení všech hodnotitelů) 

5. Výsledné hodnocení nabídky
> Výsledné hodnocení nabídky provede komise tak, že jednotlivé bodové hodnoty nabídek v dílčích hodnocených kritériích vynásobí vahou dílčího kritéria a následně sečte, čímž vznikne číselné ohodnocení nabídky.
> Na základě číselného ohodnocení stanoví komise pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka, která dosáhla nejvyššího číselného ohodnocení.

> Pokud by dvě nebo více nabídek dosáhly stejného číselného ohodnocení, pak je pro pořadí nabídek rozhodující vyšší dosažená hodnota v kritériu „Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí“.

6. Účastník zadávacího řízení není oprávněn podmínit jím navrhované údaje, kterou jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyloučení účastníka zadávacího řízení dle § 48 odst. 2 zákona. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty, které je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel stanovil (zejm. měna).

7. Postup hodnocení nabídek: v souladu s § 39 odst. 4 zákona budou nabídky seřazeny nejdříve podle hodnotícího kritéria. Posouzení způsobilosti dle přílohy č. 1 – Kvalifikační dokumentace bude provedeno pouze u tří nejvýhodnějších nabídek a to v rámci každé části zakázky. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kompletní výčet uveden v zadávací dokumentaci – příloha č. 1 -  Kvalifikační dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

1. Uchazeč je povinen podat jedinou nabídku pokrývající celý předmět veřejné zakázky, resp. jím vybranou část zakázky.
2. Nabídky, které nebudou obsahovat komplexní plnění zakázky, resp. vybrané části zakázky, nebudou hodnoceny a budou vyřazeny.
3. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným z uchazečů.

4. Nabídku podá uchazeč v písemné formě v českém jazyce ve formátu A4 nebo složenou do formátu A4.

5. Nabídka i veškeré doklady musí být vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné, a nesmí obsahovat ručně vepisované opravy ani přepisy.
6. Všechny listy nabídky musí být očíslovány vzestupnou, nepřerušenou číselnou řadou.
7. Nabídka, včetně veškerých příloh, musí být dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (pevně svázána).
8. Nabídka a veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, včetně návrhu smlouvy o dílo, musí být podepsána uchazečem nebo statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeným v obchodním rejstříku; v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce.
9. Nabídka bude zpracována v následujícím členění:
> krycí list nabídky (vzor v příloze č. 4 této výzvy)
> stručná charakteristika uchazeče z hlediska předmětu jeho činnosti a podnikání
> v případě, že nabídku nepodepsala osoba oprávněná jednat za uchazeče (viz výpis z obchodního rejstříku - doklad o oprávnění osoby, která podepsala nabídku a v ní obsaženou dokumentaci, jednat jménem či za uchazeče (originál či úředně ověřená kopie)
> čestné prohlášení, z něhož vyplývá, že uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty (vzor v Příloze č. 7 této výzvy)
> seznam poddodavatelů dle přílohy č. 9; případně čestné prohlášení, že zakázka nebude realizována prostřednictvím poddodavatelů; smlouva o smlouvě budoucí, nebo čestné prohlášení, ze kterého by vyplýval závazek poddodavatele poskytnout uchazeči o zakázku určité dílčí plnění, nebo splnění určitých kvalifikačních předpokladů
> doklady k prokázání splnění kvalifikace dle přílohy č. 1 – kvalifikační dokumentace
   » Čestné prohlášení o splnění základní kvalifikace  - vzor v příloze 10 této výzvy
   » Doklady k prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů,
   » Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů - vzor v příloze č. 5a a 5b této výzvy)
> Struktura a obsahová náplň vzdělávacích kurzů (podklad pro hodnocení dle kritéria „Zpracování struktury a obsahu vzdělávacích akcí“)
> Cenová nabídka dle přílohy č. 3
> Návrh smlouvy o dílo podepsaný uchazečem (příloha č. 6 této výzvy), včetně rozpočtu, harmonogramu a seznamu poddodavatelů.
> případné další dokumenty
> prohlášení uchazeče o celkovém počtu všech listů v nabídce (vzor v příloze č. 8 této výzvy).
> CD/ DVD s elektronickou verzí nabídky;
   » Nabídka bude na CD naskenována ve formátu PDF
   » na CD/DVD bude dále uložena cenové nabídka ve formátu MS EXCEL (*.xls, nebo *. xlsx) či jiný kompatibilní
   » Návrh smlouvy bude na CD uložen rovněž ve formátu MS WORD (*.doc; *.docx) či jiný kompatibilní

Struktura a obsahová náplň vzdělávacích kurzů bude na CD uložena rovněž ve formátu MS WORD (*.doc;*.docx) či  jiný kompatibilní 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1. Nabídkovou cenu stanoví uchazeč v rozsahu a dle údajů této výzvy, tj. uchazeč vyplní přílohy č. 3.

2. Nabídková cena musí být uchazečem uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 4 této výzvy), v textu návrhu smlouvy o dílo (Příloha č. 7 této výzvy) a v rozpočtu (Příloha č. 3), a to v totožné částce.

3. Nabídková cena bude uchazečem uvedena v českých korunách v členění:

    > cena bez DPH,
    > sazba a výše DPH,
    > cena včetně DPH.

4. Uchazeč je povinen stanovit nabídkou cenu za celé plnění veřejné zakázky.

5. Nabídková cena bude uchazečem stanovena jako cena maximální a nejvýše přípustná (nepřekročitelná) po celou dobu realizace zakázky (tj. po celou dobu účinnosti smlouvy, kterou uzavře zadavatel s vybraným uchazečem), kterou je možno překročit nebo změnit pouze v případě, že po podpisu smlouvy o dílo, před dokončením realizace veřejné zakázky, dojde ke změně zákonem stanovené sazby DPH.
6. Do nabídkové ceny musí být zahrnuty veškeré náklady uchazeče nezbytné k řádné, úplné, bezvadné a včasné realizaci předmětu veřejné zakázky.
7. Pokud se školení uskuteční v prostorách zadavatele, součástí nabídkové ceny není nájemné. Zadavatel poskytne vítěznému uchazeči prostory bezúplatně.
8. Součástí ceny za školení není občerstvení; občerstvení bude zajištěno zadavatelem.
9. Součástí ceny jsou výukové materiály definované v příloze 2b.
10. Uchazeč nemá právo domáhat se zvýšení nabídkové ceny z důvodů chyb nebo nedostatků v položkovém rozpočtu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
1. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně (e-mail) nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, kontaktní osoba: Ondřej Krutílek; e-mail: office@bpresearch.eu 2. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti. 3. Vysvětlení zadávací dokumentace zadavatel uveřejní rovněž na www.esfcr.cz 4. Zadavatel může provést vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti dodavatele. 5. Zadávací podmínky obsažené v zadávací dokumentaci může zadavatel změnit nebo doplnit před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Změna nebo doplnění zadávací dokumentace podmínek bude uveřejněna nebo oznámena dodavatelům stejným způsobem jako zadávací podmínka, která byla změněna nebo doplněna. 6. Pokud to povaha doplnění nebo změny zadávací dokumentace vyžaduje, zadavatel současně přiměřeně prodlouží lhůtu pro podání nabídek. V případě takové změny nebo doplnění zadávací dokumentace, která může rozšířit okruh možných účastníků zadávacího řízení, prodlouží zadavatel lhůtu tak, aby od odeslání změny nebo doplnění zadávací dokumentace činila nejméně celou svou původní délku.7. Nad rámec shora uvedeného neposkytuje zadavatel uchazečům jakékoliv informace ani vysvětlení. V zájmu dodržení principu rovného zacházení se všemi uchazeči nemohou být dodatečné informace poskytovány telefonicky.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1. Lhůta pro podávání nabídek končí dne: 19. 7. 2017 v 11:00
2. Za datum a čas podání nabídky se považuje datum a čas uvedený na dokladu o předání nabídky zadavateli. Nabídky podané po uplynutí této lhůty nebudou otevřeny a nevyhodnocují se.
3. Uchazeči podávají nabídky poštou na adresu:

MATRIX a.s.; k rukám Ing. Martina Bárty

č. p. 1, 516 01 Třebešov

4. Pro doručení nabídky je rozhodující, aby nabídka byla do skončení lhůty pro podávání nabídek doručena zadavateli (rozhodující je předání zásilky s nabídkou zadavateli, nikoliv její podání na poště).

5. Nabídka musí být zadavateli doručena v uzavřené (zalepené) obálce označené jménem (názvem) a adresou uchazeče. Obálka musí být označena takto:

„Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MATRIX a.s. (výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit) NEOTVÍRAT“

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 202930.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.Nad Porubkou 838/29, Svinov, 721 00 OstravaIČ: 26813335Ing. Jan Dostalík

    Datum podpisu smlouvy: 29. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 6. 2017
 
Aktualizováno: 5. 9. 2017