- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzděláváni zaměstnanců VOP GROUP, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11018
Název zakázky: Vzděláváni zaměstnanců VOP GROUP, s.r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: VOP GROUP, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lípová 1128, 737 01 Český Těšín
- Jméno: Ing. VILÉM WIDENKA
- Telefon: +420558765200
- E-mail: vopgroup@vopgroup.cz
IČ zadavatele: 25370961
DIČ zadavatele: CZ25370961
- Jméno: Ing. Roman Misiorz
- Telefon: +420737215899
- E-mail: roman.misiorz@vopgroup.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 3. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Lípová 1128, 737 01 Český Těšín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky jsou služby v podobě vzdělávání zaměstnanců firmy VOP GROUP, s.r.o.
Zadavatel požaduje realizaci kurzů z oblasti:
a) měkkých a manažerských dovedností,
b) technického a jiného odborného vzdělávání,
c) obecného IT.
Zadavatel požaduje realizaci všech kurzů jako celku (zadavatel nepřipouští částečné plnění).
Konkrétní specifikace kurzů viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 885000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2017 – leden 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Lípová 1128, 737 01 Český Těšín
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium
-
Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium
Více viz Výzva k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (16. 3. 2017 08:32)
- Oznámení o výsledku.pdf (11. 4. 2017 15:22)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.