- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců VUAB Pharma, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11281
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců VUAB Pharma, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: VUAB Pharma, a.s.
Sídlo zadavatele: Vltavská 53, 252 63 Roztoky
- Jméno: Ing. Jan Mengler, CSc
- Telefon: +420220394504
- E-mail: jmengler@vuab.cz
IČ zadavatele: 63078180
DIČ zadavatele: CZ63078180
- Jméno: Ing. Alena Salavcová
- Telefon: +420724247346
- E-mail: asalavcova@vuab.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Vltavská 53, 252 63 Roztoky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatele na zajištění vzdělávacích kurzů pro společnost VUAB Pharma, a.s. Zakázka je rozdělena do Dílčích částí I. až III. a účastníci jsou oprávněni podat nabídku/ky do jedné nebo více Dílčích částí specifikovaných níže. Každá nabídka musí splňovat požadavky stanovené pro konkrétní Dílčí části veřejné zakázky.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, odměny školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání osvědčení o absolvování kurzu. Účastník výběrového řízení je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu její realizace. Každá nabídka musí obsahovat všechny kurzy v celém rozsahu uvedené níže v textu této výzvy a není možné podat nabídku pouze na některé kurzy v rámci Dílčích částí zakázky.
Podrobněji viz přílohy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 620,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1.9. 2017 - 30.11.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Vltavská 53, 252 63 Roztoky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Všechny Dílčí části zakázky budou hodnoceny dle stejné váhy výše uvedených hodnotících kritérií takto:
Nabídková cena bez DPH 40%
Délka lektorské praxe 30%
Kvalita nabízené Dílčí části 30%
Další podrobnosti viz přílohy.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele
Účastník musí v rámci prokázání profesní kvalifikace předložit[1] ke všem Dílčím částem uvedeným v popisu předmětu zakázky této výzvy:
Výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Dále účastník v Příloze č. 2 Základní kvalifikace prokáže splnění základní způsobilosti tím, že:
nebyl v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro úmyslný trestný čin, k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
nemá v České republice v evidenci daní zachyceny splatný daňový nedoplatek,
nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo se nenachází v obdobné situaci podle právního řádu České republiky.
Pro Dílčí část I. a II. musí v rámci prokázání technické kvalifikace předložit seznam služeb (viz příloha č. 3 - Technická kvalifikace) poskytnutých od roku 2014 včetně uvedení ceny, doby trvání a identifikace objednatele, a to v relevantních oblastech k dané Dílčí části zakázky, a jejichž finanční objem činil minimální hodnotu předpokládané ceny dané Dílčí části:
Dílčí část I. – 180 000,- Kč
Dílčí část II. – 300 000,- Kč
Dílčí část III. – 75 000,- Kč
Pro Dílčí část I. musí účastník prostřednictvím CV každého lektora (nebo prostřednictvím poddodavatele[2]), jež se bude na kurzech v rámci Dílčí části I podílet, doložit současně s dokládanou délkou lektorské praxe i odbornou praxi ve farmaceutickém průmyslu, a to nejméně po dobu 3 let.
Další podrobnosti viz přílohy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.
Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce.
Odevzdáním nabídky souhlasí účastník s podmínkami této výzvy.
Nabídka musí být zpracována v souladu s Pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6).
Účastník je povinen ve své nabídce konkrétně specifikovat kurzy, které budou zajišťovat jeden nebo více poddodavatelů. Účastník v tomto případě předloží souhrnný seznam poddodavatelů (volné zpracování bez zadavatelem připraveného vzoru) s uvedením, kterou část zakázky každý z poddodavatelů budou zajišťovat.
Každý účastník může podat pouze jednu nabídku v rámci Dílčích částí zakázky. Zadavatel nepřipouští variantní nabídky. Účastníci jsou oprávněni podat nabídku/y do jedné nebo více Dílčích částí.
Další podrobnosti viz přílohy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Krycí list nabídky dle Přílohy č. 1 s identifikačními údaji účastníka a uvedením nabídkové ceny za všechny poptávané kurzy dohromady v rámci dané Dílčí části zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do Dílčí části zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobnosti viz přílohy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha č._1_Krycí_list.docx (25. 6. 2017 20:37)
- Priloha č._2_Základní_kvalifikace.docx (25. 6. 2017 20:37)
- Priloha č._3_Technická_kvalifikace.docx (25. 6. 2017 20:37)
- Výzva k podání nabídek.pdf (26. 6. 2017 08:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Dílčí část II.doc (18. 7. 2017 14:46)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.