Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11873

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vyskočilova 1461/2a, Michle, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Veronika Brázdilová
  • E-mail: Veronika.Brazdilova@xerox.com

IČ zadavatele: 48109193

DIČ zadavatele: CZ48109193

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marie Proroková
  • Telefon: +420731552296
  • E-mail: Marie.Prorokova@xerox.com

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o., Vyskočilova 1461/2a, Michle, 140 00 Praha 4

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Stanoveným druhem zadávacího řízení je zjednodušené podlimitní řízení. Zadavatel tímto v souladu s ust. § 53 odst. 1 zákona č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek, (dále jen „zákon“), vyzývá k podání nabídek na plnění veřejné zakázky s názvem Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služby (výuky kurzů) pro zaměstnance a pracovníky společnosti XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o. v letech 2018 až 2019 v rámci realizace projektu „Výzva č. 43 - XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o“, registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005389. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost.

V souladu s ust. § 35 a 101 je veřejná zakázka rozdělena na tyto dílčí části:

 

Dílčí část A – Měkké a manažerské dovednosti

složená z kurzů:

Role a osobnost TOP manažera
Leadership na úrovni TOP managementu
Interní komunikace
Time management
Výběr a nábor zaměstnanců
Řízení změn
Vedení porad a schůzek
Motivace zaměstnanců
Pokročilé obchodní dovednosti TOP managementu 1
Pokročilé obchodní dovednosti TOP managementu 2
Role a osobnost manažera v pozici SLM
Leadership na úrovni SLM
Interní komunikace na úrovni SLM
Vedení porad a schůzek na úrovni SLM
Výběr a nábor zaměstnanců na úrovni SLM
Obchodní dovednosti 1
Obchodní dovednosti 2
Obchodní dovednosti 3
Obchodní dovednosti 4
Zvládání stresu a konfliktů
Time management
Vnitrofiremní komunikace a asertivní jednání
Prezentační dovednosti
Projektové řízení
Prozákaznická orientace, komunikace se zákazníky
Leadership
Motivace zaměstnanců

 

Dílčí část B – Specializované IT školení

složená z kurzů:

MySQL
RedHAT Administration
Mikrotik
Java/mob. Aplikace
WINSERVER - výkon a optimalizace
Vývoj aplikací II – Android
Java EE 7: Front-end Web Application Development
Tvorba responsivních stránek pomocí HTML5, CSS3 a Bootstrap
Microsoft SQL 1
Microsoft SQL 2
WINSERVER

 

Dílčí část C – Obecné IT

složená z kurzů:

MS Excel - mírně pokročilí
MS Excel - funkce, vzorce
SAP 1
SAP 2
MS Word 1
MS Word 2
MS PowerPoint 1
Photoshop
Indesign
Adobe Illustrator
MS Access

 

Dílčí část D – Účetní ekonomické a právní kurzy

složená z kurzů:

Novinky daně a účetnictví 1
Novinky daně a účetnictví 2
Pohledávky

 

Každý dodavatel má právo předložit nabídku do jedné, několika nebo všech dílčích části veřejné zakázky. Dodavatel tedy může podat 1 až 4 nabídky. Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky podává dodavatel samostatnou nabídku.

Seznam kurzů, jazyk kurzů, délka kurzů, specifikace obsahu a zaměření kurzů a jiné požadavky na realizaci kurzů jsou uvedeny v příloze č. 4 zadávací dokumentace.

Zadávací dokumentace bude zadavatelem uveřejněna na profilu zadavatele, a to pro celou lhůtu pro podávání nabídek na veřejnou zakázku. Zadávací dokumentace je přístupná zde: https://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/1bcedfd4-412d-4a04-9cef-1bc54fce410b

Zadavatel bude o přesném místu školení informovat minimálně v předstihu 14 kalendářních dnů.

Klasifikace veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV):

80511000-9 – Odborné školení zaměstnanců
79200000-6 – Účetní, revizní a peněžní služby
80400000-8 – Vzdělávání dospělých a jiné vzdělávání
80511000-9 – Školení zaměstnanců
80530000-8 - Praktické vzdělávání
80533100-0 – Počítačová školení
80570000-0 – Školení osobního rozvoje

 

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit, do kterých podává nabídku. Zajištěním školících aktivit se rozumí zejména:

a. příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora,

b. odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,

c. poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost, zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit studijní materiály na svých webových stránkách pro další využití,

d. tisk a distribuci materiálů pro účastníky (sylaby školení, tištěné prezentace), sylaby a prezentace lze tisknout černobíle,

e. zajištění prezenční listiny z každého kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem a alespoň tří fotografií z každého kurzu,

f. zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,

g. zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, a to vždy ve dvou vyhotoveních (v obou případech půjde o originál),

h. veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3583000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.12.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem hodnocení nabídek v této veřejné zakázce je ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií:

Nabídková cena bez DPH – váha 70 %,
Odborná lektorská praxe školitelů – váha 30 %

 

Nabídková cena bez DPH (váha kritéria 70 %)

Stanovená dodavatelem v Kč pro dílčí část veřejné zakázky, na kterou je nabídka dodavatele podávána. Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH dle následujícího vzorce:

 

100 x (hodnota nabídky s nejnižší nabídkovou cenou v rámci dané dílčí části/hodnota hodnocené nabídky) x váha kritéria vyjádřená v %

 

Odborná lektorská praxe školitelů (váha kritéria 30 %)

Hodnocena bude odborná lektorská praxe školitelů, kteří budou za dodavatele zajišťovat vzdělávací kurzy v rámci dílčích částí veřejné zakázky.

Způsob hodnocení:

Hodnocení bude probíhat tak, že v rámci hodnocení kvalifikačních kritérií je stanoven minimální požadavek na praxi v oblasti lektorské činnosti každého lektora na ukončených 3 let lektorské praxe. Maximální doba posuzované lektorské činnosti pro hodnocení nabídek je 15 ukončených let. Lektorům s praxí delší než 15 ukončených let lektorské praxe bude započítána doba 15 let. 

Další podmínky:

Pokud se v rámci dílčí části bude na lektorské činnosti podílet více lektorů, bude pro hodnocení nabídky počítáno pouze s lektorem s nejkratší lektorskou praxí.
Do doby lektorské praxe budou započítány pouze takové roky lektorské praxe, ve kterých lektor prováděl školení nejméně pětkrát v takovém roce.
Pro tyto účely budou započítávána pouze ta školení, která trvala nejméně čtyři hodiny v rámci jednoho školícího dne; a kterých se účastnily současně minimálně tři osoby.

Rozhodné informace budou získány z doloženého profesního životopisu u každé dílčí části, který bude obsahovat minimálně jméno a příjmení lektora a přehled lektorské praxe relevantní k dané vzdělávací oblasti v členění po jednotlivých letech školitelské praxe, dle výše uvedených podmínek.

Výsledná hodnota tohoto kritéria bude určena na základě následujícího vzorce:

 

100 x (délka lektorské praxe v ukončených letech z hodnocené nabídky /nejdelší lektorská praxe v ukončených letech v rámci dané dílčí části) x váha kritéria vyjádřená v %

 

Pravidla pro hodnocení nabídek

Hodnocení nabídek bude probíhat vždy za každou dílčí část zakázky odděleně a nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen v rámci kvalifikace prokázat splnění:

základní způsobilosti podle § 74 zákona
profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona

technické kvalifikace podle § 79 odst. 2 písm. b) a d) zákona

 

Více v příloze výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel může podat nabídky na libovolný počet dílčích částí veřejné zakázky. Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky podává dodavatel samostatnou nabídku.

Dodavatel, který podá nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.                                                                                                        

Nabídka bude podána písemně v českém jazyce v listinné podobě - 1x v originále a 1x v prosté kopii. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán dodavatele, je nutno předložit v nabídce plnou moc k zastupování dodavatele, a to v originále či úředně ověřené kopii.

Jednotlivé přílohy nabídky budou přehledně označeny boční popiskou či rozdělovníkem. Nabídka bude čitelně vytištěna na bílém papíře, jednotlivé strany včetně příloh budou očíslovány, svázány nebo sešity a celá nabídka bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

 

Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele a dále názvem veřejné zakázky společně s informací, do jaké dílčí části veřejné zakázky je nabídka podávána, a to v této podobě:
 

NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.“

(uvedení názvu konkrétní dílčí části veřejné zakázky)

  

Struktura nabídky:

Dodavatel předloží nabídku v následujícím členění do samostatných oddílů takto:

 

Oddíl č. 1 – Základní údaje k nabídce

Tento oddíl nabídky musí obsahovat krycí list nabídky – Dodavatel použije přílohu č. 1 zadávací dokumentace.

 

Oddíl č. 2 – Prokázání kvalifikace dodavatele

Tento oddíl nabídky musí obsahovat doklady k prokázání kvalifikace dodavatele dle zadávací dokumentace. Dodavatel může použít přílohu č. 2 zadávací dokumentace.

 

Oddíl č. 3 – Další podklady, které mají být součástí nabídky

Tento oddíl nabídky musí obsahovat doklady dle čl. 7 zadávací dokumentace.

 

Oddíl č. 4 – Stanovení nabídkové ceny

Stanovení nabídkové ceny – doplněná tabulka musí být podepsána osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Dodavatel použije přílohu č. 3 zadávací dokumentace. 

 

Oddíl č. 5 – Návrh smlouvy

Tento oddíl nabídky musí obsahovat návrh smlouvy, včetně příloh, které mají být doplněny dodavatelem, vyplněný a podepsaný v souladu s čl. 8 zadávací dokumentace. Dodavatel použije přílohu č. 5 zadávací dokumentace. 

 

Varianty nabídek: Variantní nabídky nejsou přípustné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu pro dílčí část veřejné zakázky, na kterou je nabídka dodavatele podávána, a to dle pokynů uvedených v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude dodavatelem stanovena v Kč bez DPH vyplněním příslušných cen do tabulky obsažené v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Dodavatel vyplní veškerá a pouze ta pole tabulky, která odpovídají dílčí částí veřejné zakázky, na kterou je nabídka dodavatele podávána. Nabídková celková cena za danou dílčí část veřejné zakázky je rovna součinu předpokládaného počtu jednotek a příslušné ceny za jednotku (bez DPH) stanovené dodavatelem. Při stanovení nabídkové ceny je dodavatel vázán maximálními cenami uvedenými v příloze č. 3 zadávací dokumentace, tedy nabídková cena (ani dílčí ceny) nesmí být vyšší než limity uvedené v příloze č. 3 zadávací dokumentace.

Dodavatel uvede nabídkovou cenu, kterou stanovil postupem uvedeným v předchozím odstavci v návrhu smlouvy, v příloze č. 3 zadávací dokumentace, kterou přiloží rovněž do nabídky, a v příslušných buňkách tabulky obsažené na krycím listě nabídky (příloha č. 1 zadávací dokumentace).

 

Nabídková cena bude ve  smlouvě a v příslušném řádku tabulky na krycím listě nabídky uvedena v Kč v následujícím členění:

Nabídková cena bez DPH
Samostatně DPH
Nabídková cena včetně DPH

 

Dodavatel uvede nabídkovou cenu v požadovaném členění. Rozhodující pro hodnocení nabídek je výše nabídkové ceny v Kč bez DPH. Zadavatel stanovuje, že v případě rozporu nabídkové ceny na krycím listě nabídky a nabídkové ceny uvedené v návrhu smlouvy má vždy přednost, resp. platí, cena uvedená v návrhu smlouvy.

Nabídková cena bude dodavatelem stanovena jako závazná, nejvýše přípustná, nepřekročitelná a aktuální pro realizaci konkrétní dílčí části veřejné zakázky v daném místě a čase. Zadavatel připouští překročení výše nabídkové ceny pouze v případě změny právních předpisů upravujících DPH, která bude vypočtena dle příslušných právních předpisů ČR platných k datu podání nabídky. V případě novelizace právních předpisů o DPH v době po podání nabídky bude DPH k ceně za část díla nerealizovanou k datu účinnosti případné novely přepočtena dle nově platných právních předpisů.

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré dodavatelem poskytované slevy, náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu veřejné zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky, resp. dílčí veřejné zakázky. Nabídková cena bude rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci (dílčí části) veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené adresou dodavatele a dále názvem veřejné zakázky společně s informací, do jaké dílčí části veřejné zakázky je nabídka podávána, a to v této podobě: NABÍDKA – NEOTEVÍRAT – „Vzdělávání zaměstnanců XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.“ (uvedení názvu konkrétní dílčí části veřejné zakázky)

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do jednoho dílčího plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zadavateli doručena poštou nebo osobně. Jiné doručení není považováno za řádné doručení.

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to v případech uvedených zákonem či v kap. 20.10. Obecných pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6).

Každý dodavatel nese své náklady spojené s účastí v zadávacím řízení za všech okolnosti samostatně bez nároku na jejich náhradu zadavatelem.

Dodavatel je povinen ve své nabídce konkrétně specifikovat kurzy, které budou zajišťovat jeden nebo více poddodavatelů. Dodavatel v tomto případě předloží souhrnný seznam poddodavatelů (volné zpracování bez zadavatelem připraveného vzoru) s uvedením, kterou část zakázky každý z poddodavatelů budou zajišťovat.

Nabídka musí být zpracována v souladu s Pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost OPZ (vydání č. 6).

 

Více informací v příloze zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6)

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2456620.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A (Měkké a manažerské dovednosti) - RENUX s.r.o., se sídlem Bulharská 1424/27, Poruba, 708 00 Ostrava, IČO: 25310127, kterou zastupuje Věra Novotná, jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 23. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část B (Specializované IT školení) - ICT Pro s.r.o., se sídlem Sochorova 3209/38, Žabovřesky, 616 00 Brno, IČO: 46971441, kterou zastupuje Radek Havelka, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 23. 2. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část C (Obecné IT) - ICT Pro s.r.o., se sídlem Sochorova 3209/38, Žabovřesky, 616 00 Brno, IČO: 46971441, kterou zastupuje Radek Havelka, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 23. 2. 2018

Zrušené části zakázky: Dílčí část D (Účetní ekonomické a právní kurzy) - na základě oznámení o zrušení ze dne 11.1.2018

Datum ukončení: 23. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2017
 
Aktualizováno: 25. 4. 2018